The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: KIM op 15-08-2011 11:20:27
Volgens mij begrijp jij Sbv niet helemaal goed (ook bij jou slaat dus de ouderdom toe...).
Tja, zal wel de invloed zijn van het lichte interieur icm wat veel regen de laatste tijd  ;D

KIM

Het was zelfs zo erg dat 'ie zijn dochter na de boswandeling in mijn auto dumpte. Stel je eens voor dat dat lichte interieur vuil wordt  :evil:

arjen850

Citaat van: KIM op 15-08-2011 11:20:27
Volgens mij begrijp jij Sbv niet helemaal goed (ook bij jou slaat dus de ouderdom toe...).

Wellicht begrijp ik het verkeerd, maar in deze wou ik toch het zekere voor het onzekere nemen ;)

arjen850

Citaat van: KIM op 15-08-2011 11:22:39
Het was zelfs zo erg dat 'ie zijn dochter na de boswandeling in mijn auto dumpte. Stel je eens voor dat dat lichte interieur vuil wordt  :evil:

Enne, wat vond ze het mooiste? ;D

hathü

Citaat van: arjen850 op 15-08-2011 11:15:46
Citaat van: Sbv op 15-08-2011 11:13:09
Citaat van: Taranis op 15-08-2011 11:11:52
Citaat van: arjen850 op 15-08-2011 11:00:11
ouderdom komt met gebreken jongen ;D Zal vandaag de mijne even opmeten ;)

Deze quote wil ik wel even vereeuwigen ;D

TAV Ben,

Graag onderschrift van Arjen850 aanpassen. Ik heb de langste

In your dreams ;D

of moet jij um ook afrollen? ;D

Oud gezegde van vroeger onder de stoere jongens was, een olifant heeft de langste en dan kom ik. En bij het ouder worden wordt de patronentas vaak langer dan het geweer. :eusa_whistle:

KIM

Citaat van: arjen850 op 15-08-2011 11:45:38

Haha, ja dat hersenspoelen is goed gelukt.
Vorige keer sprak haar hart tenminste; nu haar vader  :evil:

UserID6342

Zit met een dikke grijns de geheel nutteloze discussie te lezen, helemaal geweldig dit.  Gaat totaal nergens over en toch een hoop lol  ;D ;D

arjenT5R

Citaat van: KIM op 15-08-2011 18:10:13

Vorige keer sprak haar hart tenminste; nu haar vader  :evil:

Zelfs een hartje doet wel eens aan een leugentje om bestwil  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Jaja, bleekneuzen verenigd u!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 15-08-2011 20:45:53
Citaat van: KIM op 15-08-2011 18:10:13
Het was zelfs zo erg dat 'ie zijn dochter na de boswandeling in mijn auto dumpte. Stel je eens voor dat dat lichte interieur vuil wordt  :evil:

Vorige keer sprak haar hart tenminste; nu haar vader  :evil:

Zelfs een hartje doet wel eens aan een leugentje om bestwil  ;D

Wel ja joh, bemoei jij je der ook nog effies tegenan ;D

Laten we maar gauw weer ontopic gaan, voordat iedereen begint te denken dat ze verstand van interieurs hebben...... :angel: :evil:

Sbv

Volgens mij zit er in de garbage run 940 trouwens een donker interieur, past mooier bij de donkere  buitenkant  ;D

KIM

Afgelopen vrijdag ging bij het optrekken ineens het koelvloeistofniveaulampje branden. Hmmmm, raar...  Maar even wat bijvullen en in de gaten gaan houden.

We zijn nu een dag of 4 verder en het niveau staat weer op minimum. Wat kan dat nu weer zijn? Is dan gelijk de gedachte. Kachelradiateur? Mwah, de vloer is niet nat; misschien dat het afgevoerd wordt via de afwatering van de airco? De koppakking? Ik rij de auto altijd keurig warm en ben geen enorme trapper. Zou dus wel gek zijn. De radiateur dan?

Vanmiddag werd ik al een eind in de goede richting gestuurd: Het viel me op dat er onder de auto ter hoogte van het subframe aan de linkerzijde wat koelvloeistof lag. Ik ga morgen de boel eens goed van onderen bekijken, maar het lijkt erop dat ik mijn mening over waterpompen moet gaan bijstellen...

daytonawim

Controleer je expansievaatje ook maar eens goed.

Als je schutplaat er nog onder zit krijg je overigens ook maar op 1 plaats water op de weg te zien. ( daar waar het gat in je schutplaat zit)

KIM

Een turbo heeft nooit een schutplaat heb ik me laten vertellen.
Maar bedankt voor de tip.

viking_in_shorts

Tja - bij mij was het expansievaatje gaan lekken. Vorige week vervangen en nergens meer last van.