Achterruitsproeierpomp dood

Gestart door boerdet, 07-02-2011 12:55:02

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: cas op 10-02-2011 20:53:28
Ik ga maar eens de keuken in, en wat te eten maken.

En dat moet je echt wereldkundig maken op het Volvo 850 forum ???

Citaat van: cas op 10-02-2011 20:48:46
heb soms wat problemen met duidelijk lezen en begrijpen. flinke klap op mn hoofd gehad ooit, merk dat het erger wordt laatste tijd  :-[

Hoe spijtig het voorval ook is (geweest), maar je weet van jezelf dat je problemen hebt met lezen, waarom neem je dan niet extra de moeite om te lezen? Dit topic is totaal onoverzichtelijk geworden IMHO, hoe wil iemand zo nog goed advies kunnen krijgen voor haar/zijn problemen?

Gr :eusa_think:

cas

Citaat van: thuur op 11-02-2011 13:08:31

heb soms wat problemen met duidelijk lezen en begrijpen. flinke klap op mn hoofd gehad ooit, merk dat het erger wordt laatste tijd  :-[

Hoe spijtig het voorval ook is (geweest), maar je weet van jezelf dat je problemen hebt met lezen, waarom neem je dan niet extra de moeite om te lezen? Dit topic is totaal onoverzichtelijk geworden IMHO, hoe wil iemand zo nog goed advies kunnen krijgen voor haar/zijn problemen?

wie het er mee eens is dat ik het topic zwaar vervuild heb,  steek dan aub de hand  op, volgens mij is het beperkt gebleven tot enkele opmerkingen. Naar mijn mening worden er vrij veel dingen wereld kundig gemaakt op het forum die totaal geen toegevoegde waarde hebben, ook buiten het off topic gedeelte.

door te zeggen dat ik wat problemen heb, probeer ik een minimaal stukje begrip te vragen, hoe goed ik mijn best doe kan ik helaas niet tonen, maar doe het zeer zeker! en wat ik al zei,  de laatste tijd is het wat erger.

Sorry Thuur als ik jou hier ergernis mee heb gewekt. Geloof mij, die ergernis bij mezelf is nog groter!!

of doel je op pagina 1 ??

back on topic!  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Citaat van: cas op 11-02-2011 13:18:28
Citaat van: thuur op 11-02-2011 13:08:31

heb soms wat problemen met duidelijk lezen en begrijpen. flinke klap op mn hoofd gehad ooit, merk dat het erger wordt laatste tijd  :-[

wie het er mee eens is dat ik het topic zwaar vervuild heb,  steek dan aub de hand  op, volgens mij is het beperkt gebleven tot enkele opmerkingen. Naar mijn mening worden er vrij veel dingen wereld kundig gemaakt op het forum die totaal geen toegevoegde waarde hebben, ook buiten het off topic gedeelte.

door te zeggen dat ik wat problemen heb, probeer ik een minimaal stukje begrip te vragen, hoe goed ik mijn best doe kan ik helaas niet tonen, maar doe het zeer zeker! en wat ik al zei,  de laatste tijd is het wat erger.

Sorry Thuur als ik jou hier ergernis mee heb gewekt. Geloof mij, die ergernis bij mezelf is nog groter!!

of doel je op pagina 1 ??

En het off-topic gezwets bestrijden in het on-topic gedeelte is een taak van mij (en anderen). Een andere taak die ik zie is bewustzijn creeren door publiekelijk op bepaalde opmerkingen te reageren. Waarbij ik direct de opmerking wil plaatsen dat dit nooit op een persoon is gericht maar zogezegd op het gedrag.

Ik snap dat je begrip wilt creeren, en ik waardeer je inzet ook zeer zeker. Maar begrip hoef je van mij (en velen met mij) niet te verwachten als je zegt dat je eten gaat maken.. Als je dat soort flauwekul ergens kwijt moet dan maak je maar een account aan op Twitter.

Gr ;)