alarm kastje s70 inleren

Gestart door 850estatetdi, 11-02-2011 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

Hallo,

weet iemand hoe je een kastje van een s70 in kan leren gaat om het kastje met 3 knoppen opslot van slot en kofferbak openen

gr barry

BBS

Dat kun je alleen bij de dealer laten doen.
Ik ben er zelf ook nog mee bezig, alleen die van mij is een gebruikte. En er zijn dealers die zeggen dat het niet kan, maar hier op het forum hoor ik ook andere berichten. Even uitzoeken nog... ;)
Volvoloos....

850estatetdi

Citaat van: BBS op 11-02-2011 13:25:56
Dat kun je alleen bij de dealer laten doen.
Ik ben er zelf ook nog mee bezig, alleen die van mij is een gebruikte. En er zijn dealers die zeggen dat het niet kan, maar hier op het forum hoor ik ook andere berichten. Even uitzoeken nog... ;)

ik heb ook een gebruikte lijkt me raar dat je ze niet inkan lezen als ze gebruikt zijn

Jeff

Lukt het niet op de 850 Guard 2 manier? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850

Kan alleen via de dealer, alleen is de dealer niet altijd bereid dit te doen(lees, ze doen het liever niet).. Dit geldt uiteraard niet voor alle dealers he..
Hun motto is: inleren kan maar koop de handzender dan ook bij ons..

850estatetdi

Citaat van: arjen850 op 11-02-2011 17:38:44
Kan alleen via de dealer, alleen is de dealer niet altijd bereid dit te doen(lees, ze doen het liever niet).. Dit geldt uiteraard niet voor alle dealers he..
Hun motto is: inleren kan maar koop de handzender dan ook bij ons..

beetje rare gedachten van de dealer dan ga er dan ook van uit dat als ze het wel willen doen je de hoofdprijs kan betallen

Jeff

vraag anders is in Nijverdal misschien willen zei het wel doen! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BBS

Zwolle wil het niet, was direct klaar. De vraag was nog niet eens gesteld of er werd gezegd dat het niet kon. >:(
Meppel daarin tegen, heeft herprogrammeren nog niet eerder gedaan, maar wil het wel proberen. ;)
Daar maar eens een keer heen om te kijken of het wil.

[off-topic]
Ps. weet ook iemand of er losse transponders met code 4F verkrijgbaar zijn om in een sleutel te plaatsen?
[ einde off-topic]
Volvoloos....

blauweroffel

Thom de Jong in Delden is volgens mij wel bereid het te doen

BR