wie ben ik: fpede

Gestart door fpede, 12-02-2011 00:27:48

Vorige topic - Volgende topic

fpede

heb zelf eens gedaan als hij al droog was, en niets gezien, denk wel dat er wat vertraging zou kunnen opzitten, mijn neef had ermee gereden, en wist het niet dat het niet werkte, en nogtans die avond nog gekeken, en niets gezien, maar de volgende ochtend zat het wel vol....

Alien850

Darmpjes toch proberen lostrekken en kijken vanop welk punt er wel iets uitkomt: filtertje of terugslagklep met hoogstwrs terugslagklep als schuldige.  Wel het darmpje in een opvangbakje steken, anders mag je weer kuisen ;)

fpede

vandaag een mijlpaaltje berijkt!

en heeft als cadeautje een paar nieuwe luidsprekers geïnstalleerd... niets bijzonders daar.
90Watt per box i.p.v. 50Watt, groot verschil! denk dat de oude er al een jaar of 10 inzaten...(de rechterbox was helemaal geëxplodeerd....)

crazychrisje

Zie nu pas de andere foto's!
Ziet er nog goed uit voor zen leeftijd.
En die lakschade is indd kweste van spuiten. kan je zelf nog wel doen wit is simpel!
Oeeeh die wieldoppen zijn echt niet mooi onder je roffel! Maar dat zijn allemaal dingen die aangepast kunnen worden.
Nette wagen met een mooie mijlpaal!

fpede

ja die wieldoppen zijn wat te johnny.... had er zo 3 van volvo die nog in redelijke staat waren, maar drie is geen 4 dusja, in makro dan maar 4 gekocht voor 20 euro, terwijl die op ebay ong. 20 € per dop waren, waddak toch teveel vind voor doppen.... maarja, alleszinds beter dan blote wielen....

elianmars

Ik vind die wieldoppen nog wel meevallen, hoor. Er zijn veel lelijker gevallen te koop.

fpede

vond het spijtig, zag die ouwe namelijk heel graag, maarja wat doe je eraan, platte band, en te leeg geweest om de wieldop mee te nemen..... typisch iets voor iemand uit mijn familie!

edit: deze dus!!!

voor wieldoppen vond ik die nie mis!

fpede

heb nu dus maar eens fototjes genomen van het inwendige van de 850!
eerst een totaalbeeld!

& dichterbij...

& zit nog met een vraagje...., is het normaal dat hier een paar zekering missen?
Ik ken daar dus echt niets van....

elianmars

Het is normaal dat de zekeringkast niet helemaal vol zit, hoor. Het is maar net wat voor opties er op de wagen aanwezig zijn, waarvoor de zekeringen of relais nodig zijn.

850-maniak

ik zie dat de dop van je koelvloeistof reservoir de verkeerde kleur heeft LOL

fpede

staat nochtans volvo op....  ;D

FGG

Citaat van: 850-maniak op 27-02-2011 16:32:44
ik zie dat de dop van je koelvloeistof reservoir de verkeerde kleur heeft LOL
Citaat van: fpede op 27-02-2011 16:35:01
staat nochtans volvo op....  ;D

Wat maniak bedoelt is dat de grijze doppen niet lekker sluiten en beter vervangen door een 'nieuw' groen exemplaar.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fpede

ahzo, nog niet echt last van gehad, zal bij de volgende onderhoudsbeurt eens naar vragen

fpede

autotje is nu in de garage, motor wordt uitgekuist....
nog geen dag weg en mis hem al, enige vrije auto die we staan hadden,....
dit misbaksel

plus wat extra roest bij,
normaal zou ik hem morgen terugkrijgen, kan al niet wachten.... (die suzuki rammelbak is niet echt mijn ding)

fpede

ok, heeft eventjes geduurd maar ben terug,...
die motor uitkuisen heeft mijn acceleratieprobleem niet echt verbeterd,...
kan aan mij liggen maar mijn verwarming startte dan wel weer beter op....
dan nog niet over de perikelen met het lambdalampje gesproken,...
ben eindelijk begonnen met werken,... dus het grote onderhoud van men volvotje zal niet lang meer op zich laten wachten!