[VOLVO 850 CLUBMEETING] LUSTRUM 2011 21 en 22 mei 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 14:05:58

Vorige topic - Volgende topic

Silvervin

Ik zie het niet..  ook niet naar 5 keer naar de site te zijn geweest.  :eusa_wall:

Hoe kan ik mij opgeven voor de zondag?

850 T-5 STEFAN

"850 T-5 STEFAN:
'Maar' 221km. vanaf mijn huis.. Pff moet ik nog even hard over nadenken.." ik vind het wel jammer maar vanwege de grote afstand ga ik niet. Evengoed wens ik iedereen veel plezier, ik zal het moeten doen met de gemaakte foto's en reacties ;D
Groet Stefan

Spin!

Waarom is iedereen toch zo allergisch voor afstanden?

www.vm-parts.nl

Ben

Citaat van: Spin! op 13-05-2011 16:22:00
Waarom is iedereen toch zo allergisch voor afstanden?
Zou er een verband bestaan tussen de afstand, het verbruik van onderhavige automobiel en de prijs van de benodigde brandstof.

Hengeveld

Ben je hebt gelijk!  ;D

Overigens kom ik op zondag voor de rit. Zoals het er naar uitziet met mijn dan zojuist aangeschafte C70.

¤Gea¤

Citaat van: Silvervin op 12-05-2011 23:32:24
Ik zie het niet..  ook niet naar 5 keer naar de site te zijn geweest.  :eusa_wall:

Hoe kan ik mij opgeven voor de zondag?

Als aanmelding via de website niet lukt, kun je mailen naar info  @volvo850club.nl ( zonder spatie) en aangeven of je gebruik wil maken van de Lunch en met hoeveel personen je komt.

¤Gea¤

Citaat van: san op 08-05-2011 10:40:52
Hoe is de sanitaire voorziening daar als je gebruik maakt van caravan/vouwwagen, is die er wel,mag je er dan gebruik van maken,zelf een pottie meenemen?

In de gebouwen zijn voldoende sanitaire voorzieningen. een Pottie is natuurlijk altijd handig voor 's nachts;)

¤Gea¤

Even voor de duidelijkheid. Forumleden zijn dit weekend op de zondag natuurlijk van harte welkom!

Wel graag even aanmelden  op de clubsite. Er is een speciale aanmeldsite daar voor Forumleden.

http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_seminar&Itemid=272

spijky

Citaat van: ¤Gea¤ op 16-05-2011 06:46:00
Even voor de duidelijkheid. Forumleden zijn dit weekend op de zondag natuurlijk van harte welkom!

Wel graag even aanmelden  op de clubsite. Er is een speciale aanmeldsite daar voor Forumleden.

http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_seminar&Itemid=272

En dan? Ik zie alleen tekst na op de titel te klikken.
Ik zal er wel overheen kijken maar ik weet het niet.........
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

mafvanvolvo

Wat een gezeur allemaal over die afstanden,als je er perse naar toe wilt gaan,moet je gewoon gaan en anders lekker op de bank of stoel gaan zitten thuis en absoluut niet door gaan zeuren om welke afstand dan ook ,ik kom uit Enkhuizen en kom wel met de camper en ga gewoon heen,ben nou eenmaal lid van deze club en afstanden horen er nou eenmaal bij,tis nooit bij je achter je huis al wil je dat nog zo graag,moet je het maar zelf organiseren over 5 jaar.

Groeten van Ted en hoop dat het een TOPWEEKEND word met z,n allen,wij gaan ervoor mijn vrouw en ikzelf.

¤Gea¤

Citaat van: ¤Gea¤ op 16-05-2011 06:39:23
[
Als aanmelding via de website niet lukt, kun je mailen naar info  @volvo850club.nl ( zonder spatie) en aangeven of je gebruik wil maken van de Lunch en met hoeveel personen je komt.

Stuur even een mailtje  Spijkie, dan komt het goed;)

v40pokemon

Ik kom er 2x per dag voorbij en toch is het 50km van mijn huis  ::) Ik ben geen clublid, maar misschien :D dat ik op zondag toch ff voorbij kom  :D

Ik moet Rutger wel een beetje gelijk geven. sommigen zijn inderdaad 'allergisch' voor afstanden. Maar ja, niet iedereen is km-vreter en als je ff een tank leegrijdt op en neer voor een kort bezoekje. Ik kan me er wel iéts bij voorstellen.

maruska

daarom rij ik mn tank leeg voor een paar dagen plezier ! maar goed, als organisator moet je wel ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

850 T-5 STEFAN

mehn

Citaat van: 850 T-5 STEFAN op 17-05-2011 14:20:33
Over 10jaar in noord holland dan? ;D

Ik denk dat we het over 10 jaar wel bij mij thuis kunnen houden gezien het aantal aanmeldingen en het aantal verwachtte leden in 2021 :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: