[VOLVO 850 CLUBMEETING] LUSTRUM 2011 21 en 22 mei 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-02-2011 14:05:58

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

StefanCJ

Gisteren naar het lustrum geweest. Rond 0900 vertrokken vanuit het mooie Utrecht richting het nog mooiere Limburg  ;D.
Rond 10.30 ontvangst met koffie, `s middags lekker geluncht en de toertocht gereden, lekker geBBQd en afgesloten met de Volvo-quiz. Het weer zat mee, het was erg gezellig (enige jammere is dat er weinig clubleden aanwezig waren), maarr .... we hebben een heerlijke dag gehad!

En natuurlijk wat fotootjes:

Voor de organisatie; bedankt voor het regelen en het organiseren, super! Bedankt!

Grtz. StefanCJ  ;)

knip

zojuist ook effe wezen buurten met zoon lief,zoals gewoonlijk een gezellige boel:

:eusa_shifty: :eusa_shifty:

Jeff

Mooie foto's, is die brandweer wagen nog in gebruik of niet meer, gezien het kenteken?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Een Peug. ertussen ???

Leuke foto's, jammer dat ik gewoon geen tijd heb dit weekend; het is notabene "om de hoek."

UserID6342

Jeff, Wieb en ik waren met z'n 3-en opgereden om even te buurten ondanks de vermoeidheid van ons allemaal.  Leuk weer even de bekende koppies tegen te komen en even bij te kletsen, en ook altijd leuk om weer nieuwe gezichten te zien.  Paar lekkere bakjes koffie gedronken :)

Vond het een gezellig iets en was leuk georganiseerd.

Jammer dat de kofferbakverkoop niet echt van start is gegaan, zonde voor degene die nog wat zochten of nodig hadden.

De vermoeidheid sloeg op een gegeven moment toch toe en toen zijn Jeff en ik gaan rijden.

Organisatie bedankt voor alles !

Domaso

Was een fantastisch weekend! Hulde aan de organisatie en de vrijwilligers!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Citaat van: )()()sT op 22-05-2011 13:29:51
Een Peug. ertussen ???

Leuke foto's, jammer dat ik gewoon geen tijd heb dit weekend; het is notabene "om de hoek."

De peug is van mijn bezoek.  Gelijk opdracht gegeven dat "ding" ergens anders te parkeren.  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

850 amateur

Mijn 1e meeting bij de club. Goed weer en een gezellige sfeer. Ik vond alleen dat er niet heel veel mensen waren, Ik had er meer verwacht aangezien de club maar 1x 10 jaar bestaat. Des al niet te min vindt ik ook dat de organisatie een dikke pluim verdienen  :eusa_clap:. Ik kom zeker vaker naar een meeting toe ;)

Fokke 01.01.005

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

marc-850

Complimenten aan de organisatie van dit evenement!!
Wij waren er vanmiddag, was gezellig, mede dank zij het mooie weer. Ook de BBQ was overheerlijk.

Alleen was naar mijn mening de toerrit een beetje lang (ruim 93 km, maar wel een zeer mooie route). Wij begonnen om 13.30 uur te rijden, net zoals een aantal andere deelnemers. Wij waren om precies 16.00 uur weer terug, maar toen was de meeting al afgelopen helaas  :-\

forumuser

Eentje welke mijn vrouw en ik nooit zullen vergeten,'t was zeer enerverend. Zaterdagmiddag aangegekomen op de mooie, zonovergoten locatie met een hartelijk ontvangst van de vrijwillige medewerkers en aanwezige van de club. Na de prima BBQ
wisselden wij van kleding achter de auto waarbij ik ALLEEN de kofferklep met de afstandbediening had geopend, en de sleutel, telefoon, portemonnee (even) in de kofferbak had gelegd. Dit even werd wat langer gezien mn vrouw de indruk had dat ik klaar was met verkleden en behulpzaam de klep sloot, met de handige tooltjes erin!. Het is allemaal goed gekomen, onze speciale dank aan Gerrit, Mark en Tim welke ons speciale diensten hebben verleend. Organisatie en medewerkers petje af voor deze zeer
geslaagde dagen en gezellige sfeer waarin dit lustrum plaatsvond. Ohh  ja voor insiders- onderweg naar huis scheurde de uitlaat van de hulpauto bij de katalysator af (wilde ook eens een Roffel geluid  nadoen, maar niet geslaagd) maar dat zien we
morgen dan wel weer.

Met vriendelijk groet,
Peter

Bouke

Wij zijn ook weer terug van een fatastisch weekend :eusa_dance: en het was geweldig goed geregiseerd :eusa_clap: door de organisatie echt helemaal top geregeld waar voor dank en lof ;) Ik heb veel bekende ,maar ook voor weer gezichten bij de naam kunnen plaatsen en nieuwe mensen ontmoet. Leuke toerrit gereden .De BBQ was ook heerlijk,vooral Rens was erg gek op de worstjes .De avond vond ik ook zeer geslaagd en weer gezellig geauwehoert met dieverse mensen.Vandaag lekker uitgeslapen en ontbeten met alle slapers(een stuk of 25) De rest van de dag lekker geklets en foto's gemaakt die ik nog zal plaatsen binnenkort(heb ik nu ff geen puf voor :eusa_snooty: )
Al met al een top lustrum wat mij betreft :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

maruska

Ik denk dat ik namens de evenementencommissie en het bestuur kan zeggen, dat het ons echt goed bevallen is. 3 dagen leuke en gezellige mensen, topweer en alles kunnen regelen. Ik ben echt tevreden, al klinkt dat misschien wat verwaand...
Sjappoo voor alle hulp en helpende handjes !
En Bouke,.... Fotoooo's ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Ik moet ze nog ff bewerken voor het forum,ik zal kijken of het morgen lukt ;)