Into-Volvo houdt op te bestaan... VolvoDriveMagazine is de opvolger

Gestart door t_w, 16-02-2011 17:25:41

Vorige topic - Volgende topic

JvW

Ik speel op safe en neem geen abonnement meer. Ik haal het nieuwe blad wel in de winkel.

Ben

En ik ga regelmatig weer wat schrijven  :eusa_dance:

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 17-02-2011 10:30:33
Citaat van: Kingfisher op 16-02-2011 20:32:24
Citaat van: M a r c op 16-02-2011 20:23:37
Citaat van: Kingfisher op 16-02-2011 18:10:58
yep hier ook, weer een voortijdig einde. onvoorstelbaar.

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

die brief is ook niet door de IntoVolvo-redactie verstuurd maar door de uitgever, OKM. Nogal een verschil. Paul was ook niet op de hoogte van het versturen van de brief.  

Des te treuriger dat het kennelijk niet in overleg is gegaan. Prima voedingsbodem voor het verder speculeren over de reden(en) van het wederom falen.

In ieder geval biedt de verstuurde brief wel een keurige oplossing / alternatief voor de teleurgestelde abonnee.

Marc O.

Citaat van: Reitse op 17-02-2011 11:37:13
Er missen wat komma's, hoe kan je sporen riant verdienen (eerder ruimschoots en dan nog is het taaltechnisch niet mooi).

Ah, dat zijn geen spelfouten ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Walter

Citaat van: Kingfisher op 17-02-2011 18:06:49

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

die brief is ook niet door de IntoVolvo-redactie verstuurd maar door de uitgever, OKM. Nogal een verschil. Paul was ook niet op de hoogte van het versturen van de brief. 

Des te treuriger dat het kennelijk niet in overleg is gegaan. Prima voedingsbodem voor het verder speculeren over de reden(en) van het wederom falen.

In ieder geval biedt de verstuurde brief wel een keurige oplossing / alternatief voor de teleurgestelde abonnee.

Waar twee vechten hebben er waarschijnlijk twee schuld. Jij wekt de indruk dat alle schuld bij 1 partij ligt en ik verdedig jouw net-niet-beschuldiging

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ben

Gelukkig is het in de nieuwe configuratie wat slimmer opgezet zodat problemen zoals die in het verleden telkens ontstonden mogelijk worden voorkomen.
Ken je kracht en je zwakheden en zet je in op de manier die je het best past.
Dat lijkt nu het geval.

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 18-02-2011 09:22:52
Citaat van: Kingfisher op 17-02-2011 18:06:49

Inderdaad "weer"....  Hoeveel enterprises heeft onze goede Paul nu al wel niet ondernomen met allemaal hetzelfde einde?  Dat dit zomaar kan.... :eusa_snooty:

Meest ongelooflijke vind ik nog dat kennelijk meerdere mensen de bui al zagen hangen, en (ook hier) er toch door diverse "insiders" alleen maar (tegen beter weten in?) geruststellende woorden werden gesproken. Het resultaat is wederom bekend....  :eusa_boohoo:

Waar twee vechten hebben er waarschijnlijk twee schuld. Jij wekt de indruk dat alle schuld bij 1 partij ligt en ik verdedig jouw net-niet-beschuldiging

Nee nee, dat heb ik toch echt niet beweerd  :eusa_naughty:
Beide partijen ken ik maar deels, dus ik bemoei me niet met de schuldvraag. ik ben alleen een (wederom) teleurgestelde abonnee  :eusa_snooty:

Walter

@ Kingfisher Je noemt het een "Prima voedingsbodem voor het verder speculeren over de reden(en) van het wederom falen" Je zegt het niet letterlijk maar de toon vind ik onterecht

Je hoeft niet teleurgesteld te zijn, Paul heeft dat allemaal geregeld:

CiteerDe nieuwe uitgever van Volvodrive Van Munster Media en ik zijn het eens over een belangrijk feit: de abonnee mag niet de dupe worden van het ter ziele gaan van Intovolvo. Dus heb ik de uitgever weten te overtuigen van het feit dat de gedupeerde abonnee gratis het aantal nummers van het nieuwe Volvodrive krijgt toegestuurd waar hij nog recht op had gehad bij Intovolvo. Ik roep gedupeerde abonnees dan ook op zich kenbaar te maken via redactie@volvodrivemagazine.nl onder vermelding van de ingangsdatum van het abonnement van Intovolvo. Van Munster Media zorgt er vervolgens voor dat het nieuwe Volvodrive magazine bij je in de bus komt!

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Ben

De nieuwe uitgever zorgt er ook voor dat een Porsche Magazine in de schappen ligt.
Ik kwam deze lijst met 1238 verkooppunten in NL tegen.
Het blad verschijnt kennelijk ook in Belgie maar daarvan staat nog geen lijstje op de website.

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 18-02-2011 11:45:35
@ Kingfisher Je noemt het een "Prima voedingsbodem voor het verder speculeren over de reden(en) van het wederom falen" Je zegt het niet letterlijk maar de toon vind ik onterecht

Je hoeft niet teleurgesteld te zijn, Paul heeft dat allemaal geregeld:

CiteerDe nieuwe uitgever van Volvodrive Van Munster Media en ik zijn het eens over een belangrijk feit: de abonnee mag niet de dupe worden van het ter ziele gaan van Intovolvo. Dus heb ik de uitgever weten te overtuigen van het feit dat de gedupeerde abonnee gratis het aantal nummers van het nieuwe Volvodrive krijgt toegestuurd waar hij nog recht op had gehad bij Intovolvo. Ik roep gedupeerde abonnees dan ook op zich kenbaar te maken via redactie@volvodrivemagazine.nl onder vermelding van de ingangsdatum van het abonnement van Intovolvo. Van Munster Media zorgt er vervolgens voor dat het nieuwe Volvodrive magazine bij je in de bus komt!

Vriend, Als wordt gesteld dat de uitgever brieven verstuurd zonder overleg met de hoofdredactie en je leest de tekst in de brief van de uitgever, wat zou je dan als abonnee moeten denken? In ieder geval niet dat het allemaal pais en vree is. Als je wil dat mensen iets anders denken, had men anders (lees: samen) een communique moeten doen uitgaan. Dat is wat ik stel, en daarmee wijs ik niemand met de vinger aan.

Waar ik in beginsel (en nog steeds) over struikel is dat dit al een tijdje rond zong in Volvo land en vervolgens door veel mensen is ontkend. Maar waar rook was, was dus toch helaas ook het vuurtje aanwezig. En ook met deze stelling wordt toch geen schuldige aangewezen? Is zuiver een constatering / feit.

Wat Paul verder aanbied ziet er keurig uit, dus daar geen slecht woord over. Evenmin als de oplossing die de uitgever per brief heeft aangeboden.

Walter

dank je, dat is een omschrijving waar ik me in kan vinden. Dat het ontkend werd had een juridische grondslag.

Facta non verba

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 18-02-2011 13:13:28
dank je, dat is een omschrijving waar ik me in kan vinden. Dat het ontkend werd had een juridische grondslag.
Ik ben een carriere misgelopen in de politiek  ;D
Dus nu ben ik weer liev.....?  ;)

Walter

Facta non verba

Ben

Jeetje Walter, jij maakt snel vrienden !

Kingfisher

Citaat van: Ben op 18-02-2011 13:35:27
Jeetje Walter, jij maakt snel vrienden !
nee hij behoud ze ;)