En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik snap het niet hoor, ik heb echt geen last van dat mogelijke meer-geluid. Daar heb ik gewoon een radio voor :D

Chris

Citaat van: )()()sT op 10-01-2012 11:52:27
Ik snap het niet hoor, ik heb echt geen last van dat mogelijke meer-geluid. Daar heb ik gewoon een radio voor :D

Zo doe ik het ook, maar op bepaald wegdek zingen ze wel heel erg :eusa_wall:. Nouja, ach... voor slecht weer zijn ze wel erg goed dus ik neem het voor lief. Maar nu het niet nodig is rij ik er liever niet op rond.

)()()sT

petrolhead

Ach. Ze zijn de schuur nog geen eens uitgeweest.

Snellebaksteen

Citaat van: StefanCJ op 10-01-2012 11:34:52
Maar je zult net zien, verwissel ik die banden, gaat het ineens vriezen, sneeuwen en ijzelen.

Ga eens even heel snel wisselen dan. Dan heb ik ze er in ieder geval niet voor niks onder gezet...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

StefanCJ

Citaat van: Snellebaksteen op 10-01-2012 15:46:24
Citaat van: StefanCJ op 10-01-2012 11:34:52
Maar je zult net zien, verwissel ik die banden, gaat het ineens vriezen, sneeuwen en ijzelen.

Ga eens even heel snel wisselen dan. Dan heb ik ze er in ieder geval niet voor niks onder gezet...

Ik wacht nog een weekje  ;)

grijzev70tdi

Voor de winterbanden van ons mag het nog wel ff zo blijven, moeten eigelijk zo snel mogelijk glad. Zijn te breed(215-55-16) dus rijd beroerd en achter zit hoogteslag. Zal in februari wel een handje helpen met glad maken  ;D  :eusa_shifty:

Volgens jaar de goede maat er maar op doen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Ik kijk het ook nog even een weekje aan maar ik denk dat de zomerschoentjes er wel weer onder kunnen.
Alleen als we naar Italiƫ gaan moeten ze er dan weer even onder, maar dat is zo geregeld.

Groet,
The Demon.

Piere

Winterbanden?

Wintervelgen wel, en die blijven nog even...
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

MVeldhuis

Mijn winterbanden gaan er niet onder weg al wordt het 30 graden deze winter, ik ben helemaal poepklaar met die stalen wielen dus die banden gaan hoe dan ook glad zodat ik volgend jaar andere velgen met nieuwe banden kan kopen ;D

Piere

Citaat van: MVeldhuis op 10-01-2012 23:18:37
Mijn winterbanden gaan er niet onder weg al wordt het 30 graden deze winter, ik ben helemaal poepklaar met die stalen wielen dus die banden gaan hoe dan ook glad zodat ik volgend jaar andere velgen met nieuwe banden kan kopen ;D

Setje Perfo's anders? 8)

MVeldhuis

Citaat van: Piere op 10-01-2012 23:31:03

Setje Perfo's anders? 8)

Hmmz, zat eigenlijk aan meteors te denken, die vind ik wat meer R zegmaar.

ulkeman

Citaat van: MVeldhuis op 10-01-2012 23:47:58
Citaat van: Piere op 10-01-2012 23:31:03

Setje Perfo's anders? 8)

Hmmz, zat eigenlijk aan meteors te denken, die vind ik wat meer R zegmaar.

neejoh die wieldoppen passen heel goed bij jou rijstijl ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Piere

Citaat van: ulkeman op 10-01-2012 23:50:58
neejoh die wieldoppen passen heel goed bij jou rijstijl ;D

Je hebt persoonlijkheid verkeerd gespeld :eusa_whistle:

;D :-*

Hengeveld