En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Eens aankijken anders komt het zomer spul er weer onder, rijdt het weer wat stiller etc

Chris

Citaat van: Sbv op 10-01-2012 07:53:05
Eens aankijken anders komt het zomer spul er weer onder, rijdt het weer wat stiller etc

Eens... ik zat ook al even te twijfelen. Maar dan zal je net zien dat het gaat sneeuwen als ik net de zomerset er weer onder heb gezet.

maruska

dan heb je toch ook weer zo de winterset eronder geplakt Chris ?
Ik ga deze week ook maar weer bezig met de velgjes, zodat de zomer erop kan. Met dit weer heb ik voorlopig geen dik profiel nodig.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 10-01-2012 07:59:54
Ik ga deze week ook maar weer bezig met de velgjes, zodat de zomer erop kan. Met dit weer heb ik voorlopig geen dik profiel nodig.

Nou, aangezien ze bij mijn ouders liggen is dat toch altijd weer een onderneming.... zeker in de drukke weken. Vaak moet ik een weekend plannen om dat te regelen.

Sbv

Citaat van: Chris op 10-01-2012 08:09:17
Citaat van: maruska op 10-01-2012 07:59:54

Nou, aangezien ze bij mijn ouders liggen is dat toch altijd weer een onderneming.... zeker in de drukke weken. Vaak moet ik een weekend plannen om dat te regelen.
Je ouders wonen ook bijna aan de rand van de aardbol  ;D wat is het 10 min rijden ?  ;D

maruska

T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 10-01-2012 08:10:40
zelf geen ruimte ervoor ? die paar bandjes ? :)

Nope... portiekwoning in Rotterdam ;).

maruska

berging ? wordt tijd voor een opslagje :) (btw, hoe dichtbij ?)
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 10-01-2012 08:14:56

Heb ik niet ;).

Ik verwacht er niet heel lang meer te wonen, dus opzich liggen die banden prima in de garage bij pa en ma. Ik sleutel daar ook vaak. Als ik ga verhuizen gaan ze waarschijnlijk wel mee.

daytonawim

Heb zondag ook de winterbanden van de 530 iA van het vriendje van mijn dochter er maar onderuit gehaald.

Met deze temp vond ie het niet fijn rijden op de winterbanden.

Chris

Citaat van: daytonawim op 10-01-2012 08:23:03
Heb zondag ook de winterbanden van de 530 iA van het vriendje van mijn dochter er maar onderuit gehaald.

Met deze temp vond ie het niet fijn rijden op de winterbanden.

Eens, en ze maken nu nog meer herrie dan normaal.... een van de redenen waarom ze er best onderuit mogen.

)()()sT

Citaat van: Chris op 10-01-2012 08:21:37

Heb ik niet ;).

Ik verwacht er niet heel lang meer te wonen, dus opzich liggen die banden prima in de garage bij pa en ma. Ik sleutel daar ook vaak. Als ik ga verhuizen gaan ze waarschijnlijk wel mee.

Ow? Ga je hokken?

;D

SirRutte

Ik baal waarschijnlijk net als vele anderen ook een beetje van de winterbanden, tot nu is het echt nog niet nodig geweest.

Maar het kan nog.. Ik hoop er bijna op ;)

Chris

Citaat van: )()()sT op 10-01-2012 10:26:57
Citaat van: Chris op 10-01-2012 08:21:37

Heb ik niet ;).

Ow? Ga je hokken?

;D

Nog niet, nog even lekker op mezelf. Maar we zijn allebei wel erg klaar met een aantal keer per week met sporttassen met kleding heen en weer zeulen. Praktisch zuigt deze situatie...

StefanCJ

Ik rijd ook nog steeds op herrierubber, baal er wel van, had liever op de zomervelgen gereden met dit weer. Maar je zult net zien, verwissel ik die banden, gaat het ineens vriezen, sneeuwen en ijzelen.