De groene draak

Gestart door zyra, 25-02-2011 10:45:43

Vorige topic - Volgende topic

zyra

Aankomende woensdag gaat de auto naar een forumlid voor een nieuwe distributieriem, waterpomp en alles wat daar bij hoort. :eusa_dance:

EdenAli

Ik ben benieuwd wat je kwijt bent de mijne moet ook nog namelijk

BarryB

Prijzen liggen tussen de 500 à 600 euro. Met waterpomp etc etc en OEM onderdelen.

EdenAli

Citaat van: BarryB op 11-06-2011 23:15:54
Prijzen liggen tussen de 500 à 600 euro. Met waterpomp etc etc en OEM onderdelen.

Inclusief montage neem ik aan

zyra

Ik betaal geen bedrag boven de 500 euro, ik ga ook niet zeggen wat het wel kost omdat ik niet weet of die gene dit wel publiekelijk op het forum wilt hebben staan. Het is in ieder geval de moeite waard om hem eens te vragen wanneer jouw distributieriem ook gedaan moet worden.

jrkalf

Citaat van: zyra op 12-06-2011 08:53:59
Ik betaal geen bedrag boven de 500 euro, ik ga ook niet zeggen wat het wel kost omdat ik niet weet of Dennis dit wel publiekelijk op het forum wilt hebben staan. Het is in ieder geval de moeite waard om hem eens te vragen wanneer jouw distributieriem ook gedaan moet worden.
ik hoop dat je deze stellige houding ook bij hem hebt overlegd en een prijs bent overeen gekomen. Als je niet meer wilt betalen, dan hoop ik dat hij het daarvoor redt. Het vervangen van de distri met alle rollen, een waterpompje en de arbeid zet je zo 500,- weg. Anders heeft u beiden een uitdaging met elkander...

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

zyra

ik betaal gewoon de prijs die hij mij gaf hoor, ik bedoelde dat ik nu geen 500 euro kwijt ben ;)

jrkalf

Citaat van: zyra op 12-06-2011 09:27:06
ik betaal gewoon de prijs die Dennis mij gaf hoor, ik bedoelde dat ik nu geen 500 euro kwijt ben ;)
kijk, dat klinkt wat vriendelijker. ;D

Mooie prijs dan. Ik hoop dat hij wat in de buurt zit. Voor mij heeft dennis wat weinig zit, ik moet er minimaal 30,- transportkosten bij rekenen gezien de afstand.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

BarryB

En ook garantie ? Neem aan dat je het niet bij een garage laat doen ? Wij geven 50dkm garantie op montage en onderdelen, waterpomp altijd vervangen.

zyra

Citaat van: BarryB op 12-06-2011 16:12:14
En ook garantie ? Neem aan dat je het niet bij een garage laat doen ? Wij geven 50dkm garantie op montage en onderdelen, waterpomp altijd vervangen.

Als je voorgaande berichten had gelezen, wist je dat we de distributie bij iemand van het forum laten doen... ;) ;D

BarryB

Sorry dat ik het zeg, maar een D riem zou ik toch altijd bij een garage laten doen. Zeg niet dat hij het niet goed doet ofzo hoor, maar stel je riem vlieg er na 2000 km af. Wie gaat dan een nieuwe kop betalen ?

henry classic v70

Citaat van: BarryB op 14-06-2011 14:08:00
Sorry dat ik het zeg, maar een D riem zou ik toch altijd bij een garage laten doen. Zeg niet dat hij het niet goed doet ofzo hoor, maar stel je riem vlieg er na 2000 km af. Wie gaat dan een nieuwe kop betalen ?

Onzin!

Dat je riem er bijvoorbeeld na 2000 km (of wat voor 'n km's dan ook) eraf knapt is een hypothese.
En zou het dan de onkunde zijn van de monteur of gebrekkig materiaal van de D-riem...
Onkunde benoemen bij iemand als Dennis is gewoon niet mogelijk! dan zou gebrekkig materiaal overblijven :eusa_eh:
Misschien bij de gemiddelde monteur die dit wel eens is overkomen :eusa_think:

Ik heb trouwens 1000 x meer vertrouwen in Dennis dan in de gemiddelde monteur bij de volvo-dealer of welke andere dealer/garage dan ook (en naast Dennis heb je natuurlijk nog heel veel forummers met de nodige expertise die ik graag aan mijn wagen laat sleutelen)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ulkeman

Citaat van: henry classic v70 op 14-06-2011 15:54:15
Citaat van: BarryB op 14-06-2011 14:08:00

Onzin!

Dat je riem er bijvoorbeeld na 2000 km (of wat voor 'n km's dan ook) eraf knapt is een hypothese.
En zou het dan de onkunde zijn van de monteur of gebrekkig materiaal van de D-riem...
Onkunde benoemen bij iemand als Dennis is gewoon niet mogelijk! dan zou gebrekkig materiaal overblijven :eusa_eh:
Misschien bij de gemiddelde monteur die dit wel eens is overkomen :eusa_think:

Ik heb trouwens 1000 x meer vertrouwen in Dennis dan in de gemiddelde monteur bij de volvo-dealer of welke andere dealer/garage dan ook (en naast Dennis heb je natuurlijk nog heel veel forummers met de nodige expertise die ik graag aan mijn wagen laat sleutelen)

ag laar hem maar meneer weet blijkbaar alles beter op dit forum ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

volgens mij een erg grijs gebied: promo'en voor z'n eigen garage: "Wij geven 50dkm garantie op montage en onderdelen, waterpomp altijd vervangen."

Ik neem aan dat het met de beste bedoelingen is. Maar Barry, Dennis is een bekende in het volvo forum circuit. Er zijn meer mensen die hun auto aan hem toevertrouwen. Was het niet goed geweest, dan had je zeker in de forum feedback al klachten over hem gelezen.

shRek is verkocht!
---

BarryB

Het is zeker niet bedoeld om iemand af te zeiken ofzo hoor, vroeg me alleen af hoe het met de garatie zit meer niet, en foute maken is menselijk hoor " hoe goed je ook bent".