Gele Volvo 850 T5R Estate gezocht.

Gestart door DutchDevil79, 01-03-2011 08:20:29

Vorige topic - Volgende topic

DutchDevil79

Dit is misschien een gekke vraag maar mijn zus gaat 1 Juli trouwen. En ze is al sinds ze een klein meisje was Volvo gek. Heeft zelf ook alleen Volvo's gereden. Nu hebben we vroeger in Schijndel gewoond en daar stond bij de Volvo dealer een gele 850 T5R en na het zien van dit beestje is dit wel haar favoriete Volvo. Men Pa kon ze toen niet overhalen om hem te kopen maar het blijft voor haar de mooiste Volvo.
Nu zou het geweldig zijn als we voor haar zo'n Volvo als trouw auto konden regelen. Dus mijn vraag is of er een eigenaar van zo'n 850 op dit forum hier eventueel zijn of haar auto een dagje beschikbaar wil stellen. Het zou voor haar deze dag nog mooier maken.

Met vriendelijke groet,

Robbert

jrkalf

Gefeliciteerd met haar voorgenomen huwelijk.
De vorige keer met een soort doe-een-wens stichting stonden we met 12 man/auto's voor de deur voor de begeleiding;D

Je idee is heel leuk. Misschien is er iemand op het forum die je wil helpen, of schrijf de voorzitter van de volvo850club aan. Daar hebben ze o.a. Een register van CY's en zouden ze het centraal kunnen coordineren.

Jelle.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Boeijke

Welke regio woon je nu (of waar is die trouwerij)?

Dat maakt het mischien iets makkelijker  voor degene dat wil doen.
Maar of ze hem beschikbaar stellen is nog maar de vraag. Mischien inclusief chauffeur.

Maar hoop dat iemand zich meld. Zou toch mooi zijn voor je zus!

Willem

P.s. Het is Cream Yellow en niet geel  :eusa_naughty:    ;D ;D ;D

cas

Ik voel een MINI meet CY aankomen  ;D 

optocht!! Mijn werk wisseld heel erg, maar het lijkt me wel leuk. Een lokatie is indd toch wel van belang ivm aanrij tijd en slurptax... vind groningen bijv toch even wat te gek  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Inderdaad.. De regio west NL is namelijk wat drukker bezaaid met Cream Yellow's dan het noorden ;D
Minimeet zou mooi zijn, zeker als een vrouw verslaafd is aan geel :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

DutchDevil79

Ja klopt een locatie had ik er wel even bij moeten zetten. Ze trouwt in Nijmegen (woont daar ook).

En sorry voor het verkeerd benoemen van de kleur.  :-[   Ben een leek op het gebied van 850's.  :)

Als er interesse is van iemand met zo'n Volvo dan bespreken we deze dingen wel telefonisch als het gaat om chauffeur en vergoeding. 

Spin!

:eusa_shifty:

Waarom kijkt iedereen mij nu aan?

;D

www.vm-parts.nl

maruska

voor zo'n gelegenheid maar eens een minimeet CY organiseren inderdaad... En dan maakt de "trouwauto" ook niet uit, moet wellicht wel even gekeken worden naar comfort ;D
T-5R

Boeijke

Citaat van: Spin! op 01-03-2011 09:52:00

;D

Tssss...jij bent boSschenaar tegenwoordig  :eusa_naughty:

;D  :P

jrkalf

Citaat van: Spin! op 01-03-2011 09:52:00

;D
Dat excel sheetje van je met die 500+ T-5R auto's er op zal er waarschijnlijk helemaal NIETS mee te maken hebben ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

MikeyQR

Ik zeg ook een CY minimeeting dan ben ik er zeker bij   :eusa_dance:

maruska

je hoort het DutchDevil... genoeg animo.. en dan heb je nu pas 3 estates, van de gekkenlijst van 100 ;D
T-5R

Ludo

Laat hem voor deze feestelijke dag, nu net geen verhuiswagen zoeken... maar een sedan.

:evil:

Spin!

Citaat van: Ludo op 01-03-2011 14:49:48
Laat hem voor deze feestelijke dag, nu net geen verhuiswagen zoeken... maar een sedan.

Dan dopen we jouw sedan toch in vanillevla Ludo? ;)

www.vm-parts.nl

pwassink

Citaat van: Spin! op 01-03-2011 15:07:00
Citaat van: Ludo op 01-03-2011 14:49:48

Dan dopen we jouw sedan toch in vanillevla Ludo? ;)

Of je vraagt of reneetje hem wil verhuren als hij ondertussen nog niet verkocht is ..

Helemaal duidelijk is het niet, sedan / estate wat wil hij nu?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂