The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Bij mij vergelijkbaar Walter. Ehh ik bedoel qua auto. Wat betreft de kerst: We hebben de overlast dit jaar tot een minimum gereduceerd en lekker geluierd op onze manier.
Jouw auto kan onmogelijk viezer dan de mijne zijn geweest. Ehh de binnenkant. Dit wil je echt niet weten of zien. Het is goed gekomen. en ik ben klaar voor de meeting. Altijd een mooi excuus voor de grote schoonmaak.

Ik gaf de schuld aan Cavia Franz Joseph, maar onderzoekers hebben aangetoond dat er meer aan de hand is. Ik ga in ieder geval verder met mijn research en zal deze affaire tot de bodem uitzoeken.

The Demon

Over Franz Joseph gesproken, ik wilde het stil houden in verband met de openbare onrust die kan ontstaan, hij probeerde mijn geliefde Thea aan te vallen vanavond.

Ik ben me een hoedje geschrokken van de aggressie, gelukkig kon ik hem met een ferme tik de richting van de deur wijzen en met de staart (heeft hij die wel?) tussen de achterpoten is hij in het holst van de nacht verdwenen, waarheen zal altijd een raadsel blijven ben ik bang.

Groet,
The Demon.

razorx

Pas op Walter. Hij bedoelt het goed en beschermt ons tegen de Cavia wiens naam niet genoemd mag worden. Maar hij mais een beetje oever alert. Kijk daar gebeurt het weer. Ongevraagde aanpassingen aan mijn berichten. Dat is Franz Joseph niet, dat is die Ene.
Overigens tussen jou en mij, ik wil niemand verdacht maken, maar die avatar van Thys?

Misha

Citaat van: razorx op 26-12-2012 01:09:20
Pas op Walter. Hij bedoelt het goed en beschermt ons tegen de Cavia wiens naam niet genoemd mag worden. Maar hij mais een beetje oever alert. Kijk daar gebeurt het weer. Ongevraagde aanpassingen aan mijn berichten. Dat is Franz Joseph niet, dat is die Ene.
Overigens tussen jou en mij, ik wil niemand verdacht maken, maar die avatar van Thys?

Was het niet Fred Oster die als onbenullig spelletje sprak 'Voorwaar, ik zend u uit als een Cavia onder de huisdieren ?'
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Gisterenavond heb ik eindelijk "The Demon" mogen ontmoeten.  Ik was degene die met je stond te praten toen je de boel aan het opruimen was  ;D

Douwe

Citaat van: elianmars op 28-12-2012 09:46:50
Gisterenavond heb ik eindelijk "The Demon" mogen ontmoeten.  Ik was degene die met je stond te praten toen je de boel aan het opruien was  ;D

Ja hoor, zo ken ik hem weer.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

elianmars

Citaat van: Douwe op 28-12-2012 10:54:50
Citaat van: elianmars op 28-12-2012 09:46:50
Gisterenavond heb ik eindelijk "The Demon" mogen ontmoeten.  Ik was degene die met je stond te praten toen je de boel aan het opruien was  ;D

Ja hoor, zo ken ik hem weer.

;D

The Demon

Ahaaa, was jij dat, weer een gezicht bij een naam of andersom  ;D

@ Douwe. Je hebt me weer door  :evil:

Groet,
The Demon.

CarolineB

Citaat van: The Demon op 07-04-2012 19:44:33
Citaat van: CarolineB op 07-04-2012 19:36:02
Je mist op die foto het expansievat :D

Edit: ik heb ooit mee gevlogen in de Dakota van DDA die later is neergestort :'(
Helemaal goed  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
U heeft een knuffel van The Demon gewonnen  ;D

Dat was dus de Uiver waar je in heb mogen mee vliegen, inderdaad zonde dat hij toen is gecrashed  :'(

Groet,
The Demon.

Ik ben een dom blondje  :eusa_shifty:
Ik had gisteravond mijn prijs kunnen 'ophalen'.

Groetjes,
Caroline

The Demon

Citaat van: CarolineB op 28-12-2012 19:23:32
Citaat van: The Demon op 07-04-2012 19:44:33
Citaat van: CarolineB op 07-04-2012 19:36:02
Je mist op die foto het expansievat :D

Edit: ik heb ooit mee gevlogen in de Dakota van DDA die later is neergestort :'(
Helemaal goed  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
U heeft een knuffel van The Demon gewonnen  ;D

Dat was dus de Uiver waar je in heb mogen mee vliegen, inderdaad zonde dat hij toen is gecrashed  :'(

Groet,
The Demon.

Ik ben een dom blondje  :eusa_shifty:
Ik had gisteravond mijn prijs kunnen 'ophalen'.

Groetjes,
Caroline
Chipsss, helemaal vergeten  :-[

Wat in het vat zit verzuurt niet, volgende keer nieuwe kansen........

Groet,
The Demon.

CarolineB

Precies, volgende keer dan  ;)

Groetjes,
Caroline

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Douwe

Ik voel weer een Knuffelmeeting aankomen. :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

de geneRaal

Blackstone under construction