The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

Julian

Sterkte!! Meer dan hopen dat het goed komt kunnen we op dit moment niet :(
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

CarolineB

StefanCJ

The Demon

Hij is dus gelijk onder het mes gegaan, 3 stents geplaatst en nu op de hartbewaking.
Als het allemaal goed gaat vannacht mag hij morgen naar het Kennemer Gasthuis in Haarlem  :eusa_pray:

De plannen voor morgen zijn dus van de baan want die ouwe gaat nu even voor.

Nogmaals dank voor jullie support ook namens Thea.

Maar eens kijken of we nog kunnen slapen vannacht.

Groet,
The Demon.

Douwe

Thea en Walter heel veel sterkte toegewenst en beterschap voor "De Aardige Klokkenman".
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

henry classic v70

Sterkte daar, hopelijk krijgen jullie goed nieuws vandaag.....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Julius C.

Hee Walt, sterkte voor jullie beide en beterschap aan pa.
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

The Demon

As we speak/write is hij onderweg naar het ziekenhuis hier in Haarlem.
Stabiel de nacht doorgekomen en vanmorgen zette hij de boel al weer op stelten met zijn grappen en grollen.
Straks maar even zijn tasje met kleding brengen en de ravage bij hem thuis opruimen, omdat hij gereanimeerd moest worden hebben ze de salontafel hardhandig aan de kant geschoven waarbij er wat spulletjes gesneuveld zijn.

Groet,
The Demon.

Marty__Mouse

Fijn dat het in elk geval ietsje beter gaat.. Kan me voorstellen dat je je helemaal het leplazarus schrikt!
Veel sterkte en beterschap!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

The Demon

Citaat van: Marty__Mouse op 05-10-2013 15:11:36
Kan me voorstellen dat je je helemaal het leplazarus schrikt!
En het is niet de eerste keer dat hij ons zo laat schrikken, lees hier maar.

Ik moet toch even iets kwijt hier, er zitten ontzettend lieve mensen hier op het forum, mensen die elkaar zonder belang helpen, mensen die altijd klaar staan voor elkaar.
Als dat een afspiegeling zou zijn van de maatschappij zag de wereld er op dit kleine stukje aarde een stuk mooier uit.
Laten we dat vooral zo houden hier!

Waarom zeg ik dit?
Omdat ik vandaag een afspraak had staan met BBS die dit weekend met zijn verkering in Noordwijkerhout zit en we een afspraak hadden om de olie van zijn V70 A(ltijd) W(eer) D(onderen) te wisselen en even lekker in de stad te gaan struinen.
Door de omstandigheden hebben we die afspraak helaas af moeten zeggen gisterenavond.
En wie tikte er vanmorgen subtiel op het raam van Casa Rollandia?

Juist! Diezelfde BBS met een bos bloemen in zijn handen om ons sterkte te wensen.
Het had niet gehoeven maar het was wel heel erg lief en hartverwarmend.
De V70 is blijven staan hier in de straat met een bezoekersschijf zodat ze gratis konden parkeren terwijl ze de leukste winkelstad van Nederland onveilig gingen maken.

Thea en ik zijn naar die ouwe gegaan, die inmiddels in het Kennemer Gasthuis Haarlem was aangekomen, om te vragen wat hij nodig had naast schoon ondergoed en een pyama.
Hij zag er, naar omstandigheden, goed uit en had alweer de nodige praatjes maar je zag toch dat hij flink geschrokken was van dit alles.
Hij ligt aan de monitor en als ik zo keek zag het er beter uit als de vorige keer dus we hopen dat hij nu weer wat sneller op de been is.
Het slagveld in zijn woning is ook weer opgeruimd en Thea is begonnen aan wat achterstallig onderhoud wat wasgoed en dergelijke betreft (het blijft een man alleen  ;)).

Rond half 3 kwamen BBS en zijn meissie aanstrompelen met al hun aanwinsten uit de stad Haarlem  ;D
We hebben nog zo lang staan kletsen dat die oliewissel eigenlijk ook nog wel had gekund ware het niet dat Thea en ik op een soort van stand-by stand staan voor als de telefoon gaat, je bent toch onzeker zolang hij daar ligt.

De volgende mini-meet is in Hoogeveen, althans dat heb ik met BBS zijn vrouw afgesproken  ::) of Thea en BBS het ermee eens zijn weet ik niet.

@BBS: Nogmaals heel veel dank voor die liefdevolle bos bloemen, dat vinden wij echt heel lief van jullie  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet,
The Demon. (Die even de woorden niet kan vinden)

cornelis-b

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Top van BBS en vrouw en voor alle betrokkenen veel sterkte met het herstel.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Broabander

Jesses, ik lees dit nu pas Walter, gelukkig dat schoonpa inmiddels wat aan de beterende hand is, sterkte toegewenst aan jou maar vooral ook aan Thea en schoonpa!

Mooi gebaar ook van BJ :eusa_clap: Heel erg waar, die uitspraak met betrekking tot de mensen hier op het forum. Ik verbaas me inderdaad af en toe (positief) over de warme banden die de forummers hebben, van het belangenloos forumtransporteren tot technische hulp in het holst van de nacht tot het bieden van een luisterend oor.

Maargoed, laten we met zijn allen hopen dat schoonpa snel weer de oude is, want in the end is het geneuzel over lampjes en bandjes dan allemaal maar irrelevant.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Lunadust

Bijzonder waardevol gebaar!

Heel veel sterkte!
Techneut, geen dichter.

UserID6342

Fijn om te lezen dat het met schoonpa al weer wat beter gaat Walter en Thea.  Lief van Bert Jan en Jennie  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:  Hoeft ook niet met woorden te worden uitgedrukt dan, je voelt de warmte en dat is het belangrijkste.