The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

cornelis-b

Ziet er top uit Walter, dit ga ik dus ook doen met de bumpers van "Blackie" is dit gewoon matzwarte plastidip?
Ik neem aan dat je de bumper even hebt gedemonteerd en dan hoor ik graag wat je er voor hebt gedaan, ontvetten / schoonmaken en waarmee.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Ja hoor, dat heb ik weer  >:(

Olijfje is incontinent, ze verliest koelvloeistof.
Vorige week woensdag was 'smorgens het expansievaatje leeg maar na het vullen met 1 liter ging het weer zoals het moest.
Elke dag voor de zekerheid het peil (koud) gecontroleerd en dat bleef mooi gelijk.

Tot vanochtend, weer dat vermaledijde rode lampje aan toen ik Olijfje wakker maakte  >:(
Weer bijgevuld en op naar Nieuw-Vennep om mijn plicht aldaar te doen.
Voor vertrek naar huis toch weer even gekeken en,....................ja hoor, weer leeg! Gloeiende......... :eusa_silenced: :eusa_wall: >:( >:(
Even wat koelvloeistof van de baas geleend  ;) en op naar huis, aldaar weer gecheckt en het vaatje was weer voor de helft leeg.

Toen maar eens onder de auto kijken en ja hoor er liep iets vochtigs langs de condensor maar de radiateur was droog aan de onderkant.
Toch hoorde ik iets zachtjes sissen en toen ik mijn hand tussen de condensor en radiateur stak voelde ik een klein straaltje warm vocht.

Conclusie: Radiateur lek!  :-\ :'(
Dat is dus flink balen want we hebben een flinke financiĆ«le tegenslag gehad en dus is er eigenlijk geen geld voor een nieuwe  :'(
Ik ben bang dat het dus de komende tijd even met Doperwtje rijden wordt, maar of ik dan net zo ontspannen op mijn werk aan kom is nog maar de vraag  ::)

Wordt vervolgd.

UserID25761

Tweedehandsje  ??? :eusa_whistle:

Edit: ben ik geen voorstander van maar soms kan je niet anders  :eusa_shifty:

UserID6342

Er liggen er bij Arjen nog genoeg die goed zijn Walter. Zou er daar eentje oppakken dan.

The Demon

Citaat van: NickGR op 01-10-2014 18:25:33

Ik ook niet, je zal net zien dat die na 2 weken ook lek gaat en dan heb je weer/dubbel werk.

BBS

Balen Walter, maar ik zou ook Nick's raad opvolgen en kijken naar een gebruikt radiateurtje.
Het heeft niet de voorkeur, maar soms kun je gewoon niet anders....

Ding ff spoelen van binnen. Eventueel zou je ook nog met een speciale zeep (frionet bijvoorbeeld) de ruimtes tussen de lamellen kunnen reinigen.
Volvoloos....

StefanCJ

flipje77

Misschien is er iemand die er je eentje wil schenken Walter.

Wie biedt zich aan? Iemand?   :eusa_shifty:

Als ik er eentje voor je had, kreeg je hem van me, maar ik denk niet dat Bert-Jan blij wordt als ik onze eigen radiateur weg geef.  ;D

Angst is de grootste vijand van het leven.

BBS

Als er dan gelijk bij ons een hagelnieuwe ingezet wordt mag je mijn oude nog goede radiateur zo hebben... ;D ;D
Volvoloos....

UserID25761

Citaat van: BBS op 01-10-2014 21:11:55
Als er dan gelijk bij ons een hagelnieuwe ingezet wordt mag je mijn oude nog goede radiateur zo hebben... ;D ;D

jaja zo ken ik er meer  :eusa_whistle: :angel:

cornelis-b

Walter ik kom morgen op de sloop en daar staat een 855 met als hij er nog in zit een zeer nette radiateur. Als hij er nog in zit bel ik je wel even.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

StefanCJ

Citaat van: flipje77 op 01-10-2014 21:10:34
Tweedehandsje  ??? :eusa_whistle:

Misschien is er iemand die er je eentje wil schenken Walter.

Wie biedt zich aan? Iemand?   :eusa_shifty:

Als ik er eentje voor je had, kreeg je hem van me, maar ik denk niet dat Bert-Jan blij wordt als ik onze eigen radiateur weg geef.  ;D

Weet iemand uit zijn hoofd of een 98 diesel handbak met airco radiateur past? Zoja, dan mag Walter hem zo hebben.

V70R^2

De 850 heeft 3 verschillende typen als ik op het product zoek, handbak en automaat weet ik. De derde durf ik niet te zeggen, zou zomaar diesel kunnen zijn..