Op zoek naar stoomcursus poetsen polijsten waxen

Gestart door riQue, 03-03-2011 10:47:30

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

En nu zijn beide dagen vol :)
Jos! je staat er bij voor 7 Mei.

Eerste ronde
------------------------------------------------
02 april VOL! : riQue, StefanCJ, Joeri, maartendeb (2 personen), twintigV, Rampetampkonijn

Tweede ronde
--------------------------------------------------
07 mei VOL!: BBS, The Demon, Sander2, beezz, Jos!
[/quote]

Jos!

gaat vast erg gezellig worden! Laat je eventueel via een PB nog ff horen hoe laat en waar etc?
Groet, jos (ik heb er nu al zin in :eusa_dance:)

Driven2Shine

De starttijd is 10:00 à 10:30

Voor de contact gegevens kun je het beste even kijken op http://www.driven2shine.nl/contact/ (mits deze niet plat ligt aangezien ze er momenteel mee bezig zijn).

Driven2Shine

Eventueel is er voor 7 Mei nog 1 plek beschikbaar.

Marc O.

Misschien heb ik er overheen gelezen (overkomt me wel vaker ;)), maar is het de bedoeling dat er ook daadwerkelijk zelf gepoetst gaat worden, of wordt gedemonstreerd hoe een en ander werkt zodat je dat thuis zelf kunt doen? Als dat eerste het geval is wil ik graag op 7 mei met de 940 komen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Driven2Shine

Marc O. het is beide de bedoeling.
Ik geef een uitgebreide uitleg stap voor stap tijdens de praktijk en daarna als je zin hebt kun je eventueel beginnen aan je eigen auto.

En nu zijn beide dagen echt vol :)

Eerste ronde
------------------------------------------------
02 april VOL! : riQue, StefanCJ, Joeri, maartendeb (2 personen), twintigV, Rampetampkonijn

Tweede ronde
--------------------------------------------------
07 mei VOL!: BBS, The Demon, Sander2, beezz, Jos!, Marc O.

riQue

Nog een paar daagjes! Heb d'r zin in! :D Volgens mij wordt 't prima weer: blijft droog en een graadje of 20. 8)

Driven2Shine

Voorlopig zijn de weersvooruitzichten voor aanstaande zaterdag perfect.

Iedereen in korte broek en de zwem spullen mee :D

antraciet

Veel plezier allemaal. Ik zie de foto's wel. De oudste wordt dan 14 dus kom niet kijken  ;)

StefanCJ

Ik heb er zin in! Lekker weer morgen, de korte broek ligt al klaar hier.

Nogmaals Steve; super dat je dit wil doen voor ons!

Tot morgen.

:)

(enne Maarten, dat doe je wel goed, iemand meenemen doe jouw auto kan helpen poetsen ;D).

joebar

misschien niet helemaal de juiste topic, maar wat is een auto KLEIEN...

Bij ons betekend KLEIEN zzoiets als mandela op de trein zetten of een fax uit darmstad versturen...

dus denk  niet dat dat de bedoeling is met een Volvo

henry classic v70

Citaat van: joebar op 01-04-2011 18:21:05
misschien niet helemaal de juiste topic, maar wat is een auto KLEIEN...

Bij ons betekend KLEIEN zzoiets als mandela op de trein zetten of een fax uit darmstad versturen...

dus denk  niet dat dat de bedoeling is met een Volvo

Hahahahahaha, zo noemden we dat op zee (visserij) ook (toilet was dan ook kleihok)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Driven2Shine

Haha zo noemt iedereen het die niet weet wat het is.

Hieronder een filmpje wat kleien nu precies is.
http://www.prodetailing.nl/howtos/smart-claybar

Joeri

Ik rij een uurtje of half 9 weg uit Schiedam. Dus ik zie jullie rond 10-en. Goed weer  :eusa_dance: Zin in! Tot morgen  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Joeri

Citaat van: Joeri op 01-04-2011 21:55:49
Ik rij een uurtje of half 9 weg uit Schiedam. Dus ik zie jullie rond 10-en. Goed weer  :eusa_dance: Zin in! Tot morgen  8)
Nou, er zit nogal een kink in de kabel. Onze kat is al een week flink ziek. Is afgelopen zondag geholpen om zijn blaas te legen. Zit nu al de hele week aan de medicijnen maar het wordt niet beter. Vannacht heel de nacht aan het spoken geweest, wij ook, omdat ie niet meer kon plassen. Vervolgens 4 keer overgegeven, bloed plassen, toen maar spoedlijn gebeld. Zijn net terug, kat doet het nog, wij bekaf, en hij moet echt 24/7 in de gaten gehouden worden. Of dit weekend nog, of begin volgende week moet ie geopereerd worden. Maken ze er een meisje van...
Guys, ik baal er echt heel erg van maar ik kan er hierdoor echt niet bij zijn.

@steve: Heb je ge-sms-ed.

Sorry, en toch een heeeeel fijne dag gewenst !  :-\
Travel is the only thing you buy that makes you richer.