motormanagement

Gestart door Red Devil, 05-03-2011 12:19:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Devil

In onze 2.5D brand het MM-lampje. LMM heb ik al vervangen. Toen ik hem kocht gaf de verkoper aan dat het een foutcode van de LMM betrof. Deze heb ik vervangen door 1 die ik nog had liggen (zelfde typenr. Namelijk Bosch 280 218 108 / 86 70 112). Het lampje blijdt echter branden. Aan het rijden merk je niks. Iemand enig idee?

Gr.
Ted

Gunnar

Foutcodes laten uitlezen. Zomaar sensors liggen wisselen gaat je een pak meer kosten tegen dat je de echte oorzaak gevonden hebt.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

elianmars

Dieselfilter aftappen of vernieuwen? Lampje gaat branden als het filter moet worden afgetapt.

Maar, zoals Gunnar zegt, foutcodes laten uitlezen. Dan weet je zeker wat er aan de hand is.

Red Devil

Vandaag bij Volvo de foutcodes laten uitlezen. Bleek dat de ingangsspanning van de LMM te laag was. Aan het rijden merkte ik niets, dus ik de delaer gevraagd de codes te wissen. Daarna 60 km gereden en de foutmelding bleef weg.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn. De LMM, waarbij de foutcode optrad was nieuw van Bosch.

Gr.
Ted

Red Devil

Vandaag weer een stuk gereden. Lampje bleef uit. Ik ga er dan ook vanuit dat probleem is opgelost.  ;D

Gr.
Ted