Even netjes voorstellen met een iets minder bericht

Gestart door robert222, 06-03-2011 13:00:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

verburgh

#45
Citaat van: robert222 op 06-03-2011 19:21:56
hier heb ik de auto gekocht
http://www.freekgosenson.nl/cms/content.aspx?smid=11028&tp_id=2601&resolutionX=

Dat is ook wel een beetje vragen om problemen, al die auto die hij verkoop staan onder de markt waarde, het is eigenlijk gewoon een bande boer die auto's verkoopt

En hij verkoopt bijna geen één auto met twee ton op de tellen, allemaal rond de 175000.

hoeveel heeft die van jou gereden?

robert222

#46
meestal zijn volvo,s zeer goede auto,s
toen ik hem kocht op 4 ton
een kennis van mijn heeft ook een s70 met 6 ton op de teller

robert222

ik zit er echt mee
dacht ik een mooie roffel te hebben blijkt het klote te zijn

Jack v

even afwachten tot je bij Dirk bent geweest, hij heeft er veel verstand van en tal van onderdelen in het magazijn. Misschien valt het allemaal wel mee.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verburgh

Citaat van: robert222 op 06-03-2011 20:04:43
ik zit er echt mee
dacht ik een mooie roffel te hebben blijkt het klote te zijn

Niet gelijk denken dat hij naar de sloop kan  :eusa_snooty:

Misschien is het wel iets heel kleins ;)


robert222

#50
dat hoop ik wel
wat ik ben echt gek met die auto maar er hangt nu alleen veel olie onder de auto
wat deze heeft best veel opties
zelfs achterbank verwarming

verburgh

Citaat van: robert222 op 06-03-2011 20:10:19
dat hoop ik wel
wat ik ben echt gek met die auto maar er hangt nu alleen veel olie onder de auto
wat deze heeft best veel opties
zefs achterbank verwarming
Wat ik al eerder zei, kijk even naar je oliedop of de rubber ring nog wel goed is.

En soms willen de veertje die de dop klemmen ook wel eens slap worden ;) dan gooi hij best wel wat olie eruit.

robert222


verburgh

Weet niet of er een bougieafdekplaat op zit ? als die er wel opzit haal hem er dan eens af om te kijken of er olie onder lig.

Voordat je naar dirk gaat maak dan zoveel als mogelijk alles vet vrij, dan kan hij wel zien waar de olie vandaan komt ;)

Anders is het heel moelijk te zien waar de olie nou echt vandaan komt.

robert222

dit forum heeft heeft goede tips en heel aardige mensen allemaal
maar weten jullie ook miss waarom mijn ecc knippert met oranje lampjes als je de auto start

BBS

Welkom!
Die knipperende oranje lampjes op je ecc kunnen aangeven dat je interieursensor niet werkt. Naast de [info] knop van je BC zit een roostertje.
met een zaklamp kun je door dat roosterje kijken. Daarachter zie je een ventilatortje zitten en als je de wagen start, moet deze ook gaan draaien. Blijft hij staan, 99% kans, dan wil het helpen als je deze sensor schoonmaakt. Radio demonteren en de ECC paneel eruit halen. Dan kun je de sensor losnemen en voorzichtig schoonmaken.
Volvoloos....

robert222


daytonawim

bij de 850 zitten die ecc sensoren toch bij de handvaten van de bestuurder en bijrijder in het plavond.

idd voor je naar dirk gaat effe die olieboel schoonspuien bij de wasstraat, effe dirk om tips vragen.

sucses en ben positief benieuwd

robert222

Dank je wel
hier op het forum zijn allemaal heel aardige mensen

BBS

Citaat van: daytonawim op 08-03-2011 18:01:55
bij de 850 zitten die ecc sensoren toch bij de handvaten van de bestuurder en bijrijder in het plavond.

Dat klopt, maar volgens mij gaat het hier om een S70... En die heeft de sensor naast het ECC paneel zitten....
Volvoloos....