Nieuwe Remmen Brembo

Gestart door Peth©oni, 25-04-2004 21:18:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nico1

wat kosten zulke klauwen johan ,en waar gehaald?
carbon blauw das mijn volvo nou

fearless

Citaat van: nico1 op 13-01-2007 20:37:44
wat kosten zulke klauwen johan ,en waar gehaald?

Porsche dealer.  :eusa_whistle:

Turbobiker

Citaat van: nico1 op 13-01-2007 20:37:44
wat kosten zulke klauwen johan ,en waar gehaald?

Kun je ook via e-bay nog wel scherp geprijsd kopen. 1000-1500 compleet zou je klaar kunnen zijn.
De Tussenpaus

nico1

er staan klauwen op , biedingen vanaf 312 euro  porsche 993 en rs2.  zijn voor 325mm schijven ,kan je dan ook groter schijven daarop plaatsen??
carbon blauw das mijn volvo nou

Ricardo

Je moet Volvo schijven hebben. Ik las das alleen de klauwen van 993 TwinTurbo zouden passen. Maar Google vertelt me dit:
In the tradition of Porsche, it is possible to upgrade any 911/914-6/930/964/993/996/Boxster to the latest factory braking system or add aftermarket brakes that are even larger. Of course, the limitation is the size of the wheels that you use. To utilize the largest braking systems, you need to use 17" or 18" wheels with the correct offsets to maintain suspension clearance.

Waarom kunnen die andere Porsche klauwen dan niet dienen?

Ricardo


Eugene

Citaat van: Ricardo op 15-01-2007 01:35:01
Deze gaan dus niet passen?

Past wel, maar die zijn voor 300mm schijven, als je die om een 320-330mm schijf zet dan raakt ie een deel niet. Volgens mij zijn het ook nog eens de achterklauwen, want de bevestiging aan fusee is anders bij de voorklauwen.

Vwb de reden dat de nieuwe klauwen niet passen moeten we ff wachten op een reactie van Johann, hij heeft dit namelijk al eens geprobeert.

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

Heeft niemand anders een idee of deze passen, en zo ja welke schijven. Origineel Volvo 302 zou normaal moeten passen neem ik aan, als het de voorste al zijn.

Eugene

Dan zou je zelf de brackets moeten maken.

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

In mijn geval laten maken dus. Ik zag dat Johann er ook zelf had gemaakt. Zouden deze er dan hetzelfde moeten uitzien? Kan ik deze ergens laten maken? Die Amerikaanse die voor de 993tt klauwen dienen passen dus niet neem ik aan?

Turbobiker

Citaat van: Ricardo op 15-01-2007 17:10:23
In mijn geval laten maken dus. Ik zag dat Johann er ook zelf had gemaakt. Zouden deze er dan hetzelfde moeten uitzien? Kan ik deze ergens laten maken? Die Amerikaanse die voor de 993tt klauwen dienen passen dus niet neem ik aan?

Bij Johann misschien ::)
De Tussenpaus

Ricardo

Goed idee, zelf op gekomen? Had ik nooit aan gedacht. Maar zijn het nu dezlfde brackets?

Turbobiker

302 zou inderdaad moeten passen. De passing van de klauw is groterdeels uitwisselbaar, maar de klauw zelf past niet altijd in dezelfde velg. Daar zit dus vaak de beperking. De 993tt remmen zijn mooi afgerond en passen om die reden vaak zonder spacer.
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Ricardo op 15-01-2007 17:13:34
Maar zijn het nu dezlfde brackets?

Nee, bekijk die foto's maar eens en dan zoek je eens naar foto's van de 993TT klauw. Compleet andere bevestiging. de klauw op jouw foto zit "hetzelfde" als de standaard volvo klauw qua montage. De 993TT zit op een losse 90* bracket geschroefd.

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

Gaat dit nu beter remmen of niet dan 302 schijven met originele klauwen want ik raak er echt niet uit. Staat gewoon te veel informatie op dit forum om alles op te slaan in mijn kleine kopje.