Conversie

Gestart door michiel, 09-03-2011 12:10:08

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Citaat van: Hiker op 09-03-2011 12:00:31
CONVERSIE  >:( >:(

U zit in de sales en het wil niet erg lukken?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

FGG

Citaat van: michiel op 09-03-2011 12:10:08
Citaat van: Hiker op 09-03-2011 12:00:31
CONVERSIE  >:( >:(

U zit in de sales en het wil niet erg lukken?

U zit in de automatisering en het wil niet erg lukken?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hiker

FGG ;D ;D

Draaiboek maken en die op alle omgevingen testen om het op productie 'makkelijk' te kunnen uitvoeren.
Braaf op omgeving A uitgevoerd....bevindingen.....toch maar naar omgeving B. MAAR dan wel bepaalde stappen in een andere volgorde doen en bepaalde code overslaan....

Wat is dan het nut van een draaiboek cq stappenplan.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

FGG

Citaat van: Hiker op 09-03-2011 14:43:57
FGG ;D ;D

Draaiboek maken en die op alle omgevingen testen om het op productie 'makkelijk' te kunnen uitvoeren.
Braaf op omgeving A uitgevoerd....bevindingen.....toch maar naar omgeving B. MAAR dan wel bepaalde stappen in een andere volgorde doen en bepaalde code overslaan....

Ik heb van elke dataset (per vestiging) drie omgevingen staan: productie, test en ontwikkel. Conversies voer ik in ontwikkel direct uit zodat ik verder kan werken, ik test ze dan nog eens in z'n geheel in de testomgeving en daarna gaat productie gewoon voor de bijl.
Stappenplan zit al in de conversieprogammatuur. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hiker

Citaat van: FGG op 09-03-2011 14:55:03
Citaat van: Hiker op 09-03-2011 14:43:57
FGG ;D ;D

Ik heb van elke dataset (per vestiging) drie omgevingen staan: productie, test en ontwikkel. Conversies voer ik in ontwikkel direct uit zodat ik verder kan werken, ik test ze dan nog eens in z'n geheel in de testomgeving en daarna gaat productie gewoon voor de bijl.
Stappenplan zit al in de conversieprogammatuur. ::)

@FGG: Welke branche zit je?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha