dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Citaat van: rpakuypers op 03-04-2011 23:49:51
Mooie auto, ik zal hem helaas niet tegenkomen want in Brunssum kom ik tegenwoordig niet meer. Mijn opa en oma hebben er gewoond in het laatste huisje van de mijnkolonie aan het Schuttersveld en daar was ik elke zomervakantie wekenlang.

En toch staat dat wit op zo'n estate zeker niet verkeerd. Jammer dat de letters nog op de achterklep staan ..............

Groet,
Roger
mijn ouders wonen daar ook aan de grote weg in de oude marchaussee kazerne.
ja van die letters weet ik nog niet ik vind het wel wat hebben maar ik hoor toch al vanmeer dat ik ze eraf moet halen dus ik denk dat ik dat ook maar es ga doen is ie helemaal strak op de klep.

dielie850

Citaat van: elianmars op 04-04-2011 11:21:57
Een witte is  :eusa_drool:

daar ben ik het 110% met je mee eens!!

rpakuypers

Mijn opa en oma woonden aan de Peerdendries (volgens mij nummer 2, maar het huis is in 1984 afgebroken) pal achter de sportvelden van de plaatselijke voetbalclub. Konden mijn neef en ik elke dag op de velden voetballen en gingen we dagelijks de speeltuin in ......... onder het hekwerk want daar hadden we een gat gegraven  :D

En als je toch aan de achterklep aan het verwijderen bent, haal dan ook even die lelijke plastic strip onder het raam weg (wel met beleid!). Ik kreeg die tip van een forumlid uit Rothem waar ik met kerst nog een set 17-inch velgen en banden uit Nijeveen heb afgeleverd. Ik ben blij dat ik het gedaan heb en er komt ook niets meer voor in de plaats ............ kan eronder ook niets roesten  :eusa_hand:

Groet,
Roger

dielie850

Citaat van: rpakuypers op 04-04-2011 20:13:21
Mijn opa en oma woonden aan de Peerdendries (volgens mij nummer 2, maar het huis is in 1984 afgebroken) pal achter de sportvelden van de plaatselijke voetbalclub. Konden mijn neef en ik elke dag op de velden voetballen en gingen we dagelijks de speeltuin in ......... onder het hekwerk want daar hadden we een gat gegraven  :D

En als je toch aan de achterklep aan het verwijderen bent, haal dan ook even die lelijke plastic strip onder het raam weg (wel met beleid!). Ik kreeg die tip van een forumlid uit Rothem waar ik met kerst nog een set 17-inch velgen en banden uit Nijeveen heb afgeleverd. Ik ben blij dat ik het gedaan heb en er komt ook niets meer voor in de plaats ............ kan eronder ook niets roesten  :eusa_hand:

Groet,
Roger
Jah ben ik ook wel vaker te vinden geweest op dat veld maar dan met de brommer het veld omploegen haha.
Ja dat heb ik ook al van een paar gehoord van die strip maar daar wacht ik mee tot het wat warmer is dan zet ik hem effe in de volle zon dan zou je hem er zo uit kunnen trekken.

wepster

Citaat van: dielie850 op 03-04-2011 22:01:32
Citaat van: wepster op 03-04-2011 21:58:05
he dielie

is het dan eindelijk zover ;D
ben eens benieuwd denk dat ik zondag voor de meet maar eens langs mot komen in brunssun waar hij op gebouwd word kunnen we met 4 auto's aankomen op de meet ;D

goed bezig kerel

Ha die wibo yep het is zo ver hoezo met 4 wie komt er nog dan? die van peter is zo goed als verkocht.
tja dan word het een kolone met 3 auto's

een bekende die de auto van peet gekocht heeft ???
toch niet die gek uit schinveld weer he ;D

dielie850

Citaat van: wepster op 04-04-2011 21:40:25
Citaat van: dielie850 op 03-04-2011 22:01:32
Citaat van: wepster op 03-04-2011 21:58:05
he dielie

is het dan eindelijk zover ;D
ben eens benieuwd denk dat ik zondag voor de meet maar eens langs mot komen in brunssun waar hij op gebouwd word kunnen we met 4 auto's aankomen op de meet ;D

goed bezig kerel

Ha die wibo yep het is zo ver hoezo met 4 wie komt er nog dan? die van peter is zo goed als verkocht.
tja dan word het een kolone met 3 auto's

een bekende die de auto van peet gekocht heeft ???
toch niet die gek uit schinveld weer he ;D

Nee geen bekende gewoon iemand die de auto langs de weg zag staan

dielie850

Zo vandaag weer even bezig geweest.
Heb de ophang beugels van de achterbumper vervangen.
En heb ook nog het leer behandeld ziet er weer uit als nieuw ;D
Zal morgen even een paar plaatjes schieten ;)

dielie850

Vandaag maar es nieuwe schijven erop gezet kwam er met de wissel van winter naar zomer wielen achter dat de schijven tog wel erg ver versleten waren er zaten zelfs kleine scheurtjes in dus ook meteen de blokken vervangen :)
Oud vs nieuw: :D

Ik kwam alleen dit tegen toen ik de schijf eraf haalde is dat normaal dat die gekke dingen na een jaar al zo beginnen te scheuren? :o

Spul erop gezet even getest wat een verschil zeg :D

Vandaag bij de dealer de moeren gehaald voor de beugels van de achterbumper en er maar meteen opgeschroefd (kunnen alleen niet zo goed tellen daar had er maar 3 gekregen)

Had gister het interieur met zadelvet behandeld ziet er meteen weer fris uit

Hopen dat ik morgen bericht krijg dat ik de bumpers kan gaan halen kan ik beginnen met opbouwen ;D

wepster

zijn dat sportvlekken op je leer of moet je het daar nog uitwrijven ;D

arjenT5R

Als ik je interieur zo eens bekijkt wordt  het tijd voor een verfsetje  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Citaat van: dielie850 op 06-04-2011 21:37:41
Ik kwam alleen dit tegen toen ik de schijf eraf haalde is dat normaal dat die gekke dingen na een jaar al zo beginnen te scheuren? :o
http://i54.tinypic.com/3160tpc.jpg

Dat ligt aan de gebruikte hoes. Sommige zijn zo bedroefd van kwaliteit dat je binnen 2 jaar weer aan de beurt bent. Maar gezien de slangklemmen en 'loopsporen' lijkt deze toch veel ouder te zijn :eusa_think: Weet je zeker dat deze is vervangen?

Gr ;)

)()()sT

Huh...? Dat leer lijkt wel donkergrijs  :eusa_think:

Verder: goed bezig!  8)

R o b

110% in orde dat leer toch!  ;D

Probeer dit eens:

Op kleur laten maken uiteraard.

)()()sT

Citaat van: )()()sT op 07-04-2011 07:07:55
Huh...? Dat leer lijkt wel donkergrijs  :eusa_think:

Verder: goed bezig!  8)

Ow, op mijn aai-foon leek dat zo  :angel:
Op het scherm is het idd. de kleur die ik dacht dat het was  :D

Justin-850

Wat staan die Comets toch gaaf zeg! Super!

Keep up the good work! Ik ga dit topic zeker volgen ;)

Gr. Justin