dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Dan is denk ik het zelfde gebeurd als ik gedaan heb. Die zat er te ver in. Over die rand. Bak is er toen weer achter weg geweest
Grolsch, het klinkt al lekkerder

dielie850

Citaat van: grijzev70tdi op 08-01-2013 00:06:00
Dan is denk ik het zelfde gebeurd als ik gedaan heb. Die zat er te ver in. Over die rand. Bak is er toen weer achter weg geweest
Oke dus de krukaskeerring MOET!!! echt gelijk zitten met het blok dus niet zo ver mogelijk erin?
Zondag ga ik bet blok er weer uithalen en dan gaan we het zien.
De auto heeft alleen maar stationair gelopen dus het is makkelijk te traceren waar het lek zit.

elianmars

Uit het blog van Martijn_B:

dielie850

elianmars

dielie850

JeffreyC

Ontzettend *** dat ie nog altijd lekt Jeroen!
Ik hoop toch dat het met de auto van Natasja zaterdag beter verloop!!
:eusa_pray:
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

dielie850

Citaat van: V70 2.5T op 08-01-2013 23:57:55
Ontzettend *** dat ie nog altijd lekt Jeroen!
Ik hoop toch dat het met de auto van Natasja zaterdag beter verloop!!
:eusa_pray:
Haha dat hoop ik ook ;D
Zit alleen met een ander probleem.
Ik heb van het weekend strooidienst en ze zijn al weer van alles aan het melden >:(

dielie850

Ik zit ook nog steeds met het probleem dat mijn interieur verlichting niet meer werkt op de deuren maar wel op de a.b. :eusa_think:

JeffreyC

Is er bij de kabelboom wissel niet een stekkertje vergeten of een relais dat niet goed zit?
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

dielie850

Citaat van: V70 2.5T op 10-01-2013 18:11:37
Is er bij de kabelboom wissel niet een stekkertje vergeten of een relais dat niet goed zit?
Dat weet ik niet zou heel goed kunnen.
Maar ik heb geen flauw idee wat voor stekkertje of relais dat zou moeten zijn ???
Ik heb al es onder de schopplaat gekeken maar zie ook niks loshangen.

dielie850

Ja hoor dat heb ik weer >:(
Lekker hier door de sneeuw aant ploegen slaat opeens de auto af conclusie relais 103 kapot:eusa_wall:
Spul weer aan de gang gekregen slaat 100 meter verder een auto voor me een zijstraat in ik wil vanuit stilstand wegrijden voet glijd van de koppeling en kloenk niks meer daar niet vooruit of achteruit ???
Ja hoor bak kapot dacht ik dus ANWB bellen duurt een uurtje voordat ze hier zijn ik ondertussen Wibo gebeld en die herkende het hij zei dan is je aandrijf as eruit gesprongen.
Dan heb ik dus waarschijnlijk de as met de zoveelste krukas wissel niet goed eringeduwd :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
dus straks als de ANWB me bij mn ouders heeft gedropt maat es kijken.

Jack v

hij moet echt vergrendelen met de borgveer Jeroen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

dielie850

Citaat van: Jack v op 15-01-2013 17:39:19
hij moet echt vergrendelen met de borgveer Jeroen.
Ja dat weet ik hij zei klik toen hij in de bak ging.
Ben nu op de afsleepwagen aan het wachten en dan zien we het wel :D

rovelra

Man wat een pech heb je alweer!

Sterkte ermee