dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Citaat van: Dirk342 op 15-10-2016 21:38:01
Netjes zo weer Jeroen  :eusa_clap:
Dank je.
Volgende week ga ik de kromme 16" satelite velg wegbrengen om te richten en opnieuw te coaten dan heb ik de winterset ook klaar :D
Volgende klus is de uitgevreten vogelstrontvlek op het dak weg proberen te krijgen.
Zo niet wil ik het dak eens laten overspuiten samen met de motorkap (steenslag) spiegel kappen en de handgreep van de achterklep ;D

BBS

Hij is weer mooi shiny geworden Jeroen 8) :eusa_clap:
Volvoloos....

dielie850

Citaat van: BBS op 15-10-2016 21:54:19
Hij is weer mooi shiny geworden Jeroen 8) :eusa_clap:
Dank je BJ ;)

dielie850

Omdat de witte nu toch wel erg veel onderhoud nodig heeft zoals een nieuwe/goede turbo, nieuw/japanifold uitlaatspruitstuk, achterasrevisie, nieuwe vloeistoffen en olie, upgrade naar 3" gasklephuis en zo nog wat andere dingen die niet op een avond of weekend gedaan zijn.
Daarom wil ik de witte schorsen zodat ik in alle rus er aan kan gaan klooien.
Maar omdat ik pas in maart een auto van de zaak krijg heb ik dus een andere auto nodig.
Toevallig zag ik op FB dat Wouter (beunmaat hier op het forum) een leuke 244GLT in de verkoop had.
Nu vind ik dit op een turbo na de gaafste 244 die er is ;D
Dus gister naar Vlissingen af gereden en hem van Wouter overgenomen :eusa_dance:

Er zit nog wat werk zoals de kokers, druklager die waarschijnlijk kapot is en wat lakwerk aan maar verder is het een hele leuke auto/driftbak ;D

elianmars

Gefeliciteerd met je RWD scheurbakkie  ;D

JuT5R

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

dielie850

Bedankt :D
Had zoiets van ik kan wel net als de rest naar een N overstappen maar daar vind ik geen hol aan ;D
Net even met mijn pa overlegd en we gaan volgende week donderdag de bak en druklager wisselen.
Hij heeft er nog een stukje mee gereden om te kijken wat het nou kan zijn.
Hij maakt namelijk een hels kabaal als je de koppeling in duwt vanaf stationair tot 2000 toeren.
Dus of het deukkager of in de bak (gewone 5bak) iets mis :eusa_think:

UserID25761

Ho Ho   :eusa_hand:

Een N is een uitstekende opvolger!  je moet alleen niet bij het damrak gaan parkeren, dan merk je dat het een grote logge bak is  :eusa_whistle:

UserID6342

dielie850

Citaat van: NickGR op 14-11-2016 11:20:04
Ho Ho   :eusa_hand:

Een N is een uitstekende opvolger!  je moet aleen niet bij het damrak gaan parkeren, dan merk je dat het een grote logge bak is  :eusa_whistle:
Haha daarom juist moet met zon ding 6x steken voordat ik mn oprit op kom ;D

dielie850

)()()sT

Cool ding! Snel eens een stukje sturen in die boot 8)

dielie850

Citaat van: )()()sT op 14-11-2016 13:22:57
Cool ding! Snel eens een stukje sturen in die boot 8)
Komt goed.
Als volgende week de bak is vervangen kom ik wel effe langs ;D

widebody

Citaat van: dielie850 op 14-11-2016 12:44:35
Citaat van: NickGR op 14-11-2016 11:20:04
Ho Ho   :eusa_hand:

Een N is een uitstekende opvolger!  je moet aleen niet bij het damrak gaan parkeren, dan merk je dat het een grote logge bak is  :eusa_whistle:
Haha daarom juist moet met zon ding 6x steken voordat ik mn oprit op kom ;D
Mss zegt dit meer over jouw stuurkunsten dan over de draaicirkel van een N? ;D