waarde

Gestart door blacky112, 12-04-2011 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

blacky112

Ik wil graag weten wat de waarde is van mij  volvo 850 2.5 gle bj '92 in goede staat van onderhoud met een lichte schade aan het voorscherm omdat er iemand licht tegenaan is gereden zonder het te melden.

apk is op dit moment verlopen en in afwachting van een paar kleine reparatie's volgende week,wat is deze auto waard met vol jaar apk of zonder apk?

ulkeman

wat vind je zelf?

ik kan wel zeggen dat ding een kratje bier waard is maar een ander denkt er weer anders over....
wat is staat van onderhoud?

edit ik pas hem iets aan.

vind wel raar dat je in het tekoop topic zegt dat ding in goeie staat verkeerd.
en hier zeg je dat er schade aan zit........

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjenT5R

€500 max zonder apk met schade
en misschien een goeie €1000 als ie apk heeft en een beetje aan te zien is..
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mjansen

200 zonder apk en idd MAX. 1000

ulkeman

ik geef je er 3 kratjes bier voor ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

blacky112

100 kratjes bier vind ik best, statiegeld krijg je dan niet terug ;D

animalT5R

150 euro en een vrijwaring voor die schadebak zonder apk  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

blacky112

meen je dat??

antraciet

voor een kratje bier haal ik m wel op hoor  ;) ;D

grijzev70tdi

voor 2 kratjes naar keuze haal ik hem ook wel op, vrijwaren doe ik wel (als ik me rijbewijs heb :eusa_whistle:)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

thuur

Citaat van: blacky112 op 12-04-2011 16:29:05
Ik wil graag weten wat de waarde is van mij  volvo 850 2.5 gle bj '92 in goede staat van onderhoud met een lichte schade aan het voorscherm omdat er iemand licht tegenaan is gereden zonder het te melden.

apk is op dit moment verlopen en in afwachting van een paar kleine reparatie's volgende week,wat is deze auto waard met vol jaar apk of zonder apk?

Dat is onmogelijk te zeggen zo. "Goede staat van onderhoud" is zeker onvoldoende voor een serieus bod. Wat is eraan verspijkerd in de laatste jaren, en dan bedoel ik welke onderdelen. Staat van remmen, banden, kogels, rubbers, en andere slijtagedelen. Lekt de motor olie, hoe (oud) is de koppeling, distributie, dus de wat duurdere kostenposten aan een 850.

Welke opties zitten erop? Kleur? Velgen?

Is de auto toonbaar, hoe erg is de schade (foto's?), lakschades, afhangende bumpers, beschadigd interieur, ... Is de auto de moeite waard om b.v. zakelijk te rijden (15-jarige bijtellingsregeling) of is het echt iets voor "budget850" (waar is ie eigenlijk?) of als beginnersauto om een jaartje te oefenen?

Zoals je het hier neerzet zou ik ongezien 300 euro ervoor geven, zonder APK, met schade. Met APK beur je misschien 600 euro. Zonder (ernstige) schade zoals al gezegd wellicht 1000.

Gr 8)

elianmars

Arjen (antraciet) heeft van de week een 92'er opgehaald die voor 699 te koop stond. Schadevrij en in zeer nette staat. Met apk.

Spin!

Citaat van: elianmars op 13-04-2011 09:07:23
Arjen (antraciet) heeft van de week een 92'er opgehaald die voor 699 te koop stond. Schadevrij en in zeer nette staat. Met apk.

Helaas maar waar..."het aanbod is groter dan de vraag, dus de prijzen dalen eerder snel dan gestaag!"

Wil je er eentje kopen, dan zit je goed, maar als je er eentje in de verkoop hebt...je kan em beter schorsen en wegzetten of afbreken in onderdelen.

www.vm-parts.nl

jrkalf

er staat een '95er op MP op dit moment met een kapotte motor.. € 300,-. Optisch in goede staat zowel exterieur als interieur.
Met een lopende motor had er niet meer dan 400,- bijgekomen.

Lastig maar de Volvo 850 is officieel in de sjonnie klasse van de auto's beland.... Je moet hem nog even 10 jaar bewaren, dan zijn de meeste van de weg en wordt ie wel weer wat waard :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Justin-850

Citaat van: jrkalf op 13-04-2011 09:31:59
er staat een '95er op MP op dit moment met een kapotte motor.. € 300,-. Optisch in goede staat zowel exterieur als interieur.
Met een lopende motor had er niet meer dan 400,- bijgekomen.

Lastig maar de Volvo 850 is officieel in de sjonnie klasse van de auto's beland.... Je moet hem nog even 10 jaar bewaren, dan zijn de meeste van de weg en wordt ie wel weer wat waard :)

Financieel gezien dan he ;) :P