Diepe trillende koppeling

Gestart door mauricenl, 07-05-2004 15:43:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reneetje

Citaat van: T5R4EVER op 11-12-2004 10:01:07
Mijn koppeling wordt ook Maandag vervangen,ook trillen in eerste en tweede versnelling+piepen met optrekken.De vorige eigenaar is wel een pedaalridder geweest,want met80.000 km :o  een koppeling vervangen is best wel snel lijkt me

Gelijk maar voor de APK,grote beurt en de distributie.............zucht ::)


Niets is onmogelijk zeggen ze altijd , maar dit komt wel in de buurt iig :o
Versleten met deze km stand lijkt mij bijna onmogelijk (bij Volvo dan) , of de vorige eigenaar moet hem gebruikt hebben om karre vrachten zand oid er mee te vervoeren.
Zou altijd na de reparatie ff vragen om je oude plaat te mogen zien ...............
Ik durf te wedden dat die nog niet half op is.
Waarom probeer je niet de platen wat bij te "schaven" , dmv een paar blokken rond te rijden met overdreven slippende koppeling?
Je hebt niets te verliezen , en het zou mij niet verbazen of je problemen zijn opgelost..........

Rene ;)

Zippo

En het vliegwiel ff uitklokken!!!
Misschien is deze wel op de oppervlakte krom.....

Reitse

Heeft iemand foto's van een nieuwe en een ouwe koppeling?

Roy_Heitzer

Ik zal Maandag eens vragen of ze zoiets al eens eerder meegemaakt hebben.Misschien is er wel een simpele oplossing voor,maar er werd me al wel verteld als de koppeling trilt in de eerste en tweede versnelling het eind al een eind nabij is en dat het alleen maar erger wordt! Nou klopt dat ook wel,toen ik hem kocht was de trilling wel aanwezig,maar niet zoals nu.
Voor de bijdehandjes:Nee ik ben geen pedaalridder ;D ;D

<off topic> Ik krijg Maandag wel een demo S 40 mee ;D Kan ik eens kijken oftie zo lekker rijdt als ze beweren ;)<off topic>

reneetje

Citaat van: T5R4EVER op 11-12-2004 22:54:33
Ik zal Maandag eens vragen of ze zoiets al eens eerder meegemaakt hebben.Misschien is er wel een simpele oplossing voor,maar er werd me al wel verteld als de koppeling trilt in de eerste en tweede versnelling het eind al een eind nabij is en dat het alleen maar erger wordt! Nou klopt dat ook wel,toen ik hem kocht was de trilling wel aanwezig,maar niet zoals nu.
Voor de bijdehandjes:Nee ik ben geen pedaalridder ;D ;D

<off topic> Ik krijg Maandag wel een demo S 40 mee ;D Kan ik eens kijken oftie zo lekker rijdt als ze beweren ;)<off topic>

Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe dit is afgelopen ???


Rene