Gum Ball 3000

Gestart door reneetje, 11-05-2004 00:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Zijn sowieso een stelletje kappers in mijn ogen, al die deelnemers, want kaartlezen kunnen ze niet... Liggen toch veel meer mooie wegen richting Hahn. En de kans dat de pliesie daar ook veertien wagens heeft rijden is een stuk kleiner... Gaan, zeg ik.
De Tussenpaus

DD

je kan goed zien dat het een te commercieel evenement gaat worden, auto's zitten tegenwoordig helemaal vol geplakt met sponsor stickers. Ik heb bij de binnenkomst van de gumball in amsterdam gestaan en er waren er maar weinig die zich lieten verleiden tot een showje. Eigenlijk alleen de diehards en de echte rijke stinkerds lieten hem nog even flink brullen en rookte wat bandjes op. Veel "teams" reden als brave borsten het waterloo plein op.

Eugene

Citaat van: DD op 01-05-2007 09:22:51
auto's zitten tegenwoordig helemaal vol geplakt met sponsor stickers.

Gumball 2008 met de SDM 8)

If it's not blown, it sucks...

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

fearless

En er zijn er nog meer gecrashed....

This Ford GT crashed in Montenegro this morning and later today the last Porsche Carrera GT in the rally was also wrecked.

fearless

Citaat van: reneetje op 04-05-2007 19:21:24
http://jalopnik.com/cars/assets/resources/2007/05/Nick_Morley_Porsche.jpg

.......... :-\ :-X

De bestuurder van die Golf is dus overleden en zijn vrouw ligt kritiek in het ziekenhuis.  :eusa_snooty:

gumball 3000

A Statement from Maximillion Cooper
Issued by Maximillion Cooper on behalf of The Gumball 3000 Rally - 21.30 / 03 May 2007

Following our earlier release reporting yesterday's accident - As a sign of respect we have decided that this year's Gumball 3000 Rally will not travel any further and will end in Bratislava this evening, May 3rd 2007.

As the organisers of the rally we feel that it should be stopped as a mark of respect to Vladimir Cepulyoski who died today after an accident involving one the participating drivers.

We are very saddened by what has happened and feel that it would be wrong to continue. On behalf of Gumball 3000, we once again extend our deepest sympathies to his family and we are doing everything we can for them.

This is the first time anything like this has happened in 9 years of travelling through over 40 countries with 1000's of drivers and it is with deep regret that I make this announcement.

Maximillion Cooper
Founder & CEO
The Gumball 3000 Group

Gunnar

Vorig weekend is mijn nichtje van 26 aangereden door een "sportieve" jongen van 21. Ze is in het ziekenhuis de dag erna hersendood verklaard.

Ondanks het feit dat ik het verschrikkelijk vind dat ze overleden is ben ik niet haatdragend tegen de chauffeur. Hij had niet teveel gedronken, geen drugs genomen, maar liet zich verleiden door snelheid en stak de taxi die voor haar gestopt was voorbij. Ik denk dat alle mannen op hun 21e wel eens associaal en macho rijgedrag vertoond hebben.

Het grote verschil echter is dat deze gumballers volwassen mensen zijn, die de arrogantie hebben te denken dat ze met hun massas geld boven de wet staan, en aan waanzinnige snelheden andere weggebruikers in gevaar mogen brengen.
Wel, ik hoop dat ze daar in macedonië heel strenge straffen opleggen en dat er een voorbeeld gesteld word door de bestuurder 2 jaar effectief te geven.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Esveldt

Citaat van: Gunnar op 04-05-2007 20:31:21
Vorig weekend is mijn nichtje van 26 aangereden door een "sportieve" jongen van 21. Ze is in het ziekenhuis de dag erna hersendood verklaard.

Ondanks het feit dat ik het verschrikkelijk vind dat ze overleden is ben ik niet haatdragend tegen de chauffeur. Hij had niet teveel gedronken, geen drugs genomen, maar liet zich verleiden door snelheid en stak de taxi die voor haar gestopt was voorbij. Ik denk dat alle mannen op hun 21e wel eens associaal en macho rijgedrag vertoond hebben.

:o

Meen je niet, heel erg van je nichtje, maar dat je daarna kan zeggen dat je niet haatdragend bent vind ik knap, heel knap!

Dit is nu precies wat de jeugd, en sommige oudere, zouden moeten leren.
Niet zo ongeduldig moet zijn etc. Iemand stopt niet voor niets!

Weet je wie voor niets stoppen? Die zelfde beginnende bestuurders, en sommige oudere, die zo nodig dan iets anders moeten doen dan autorijden!

Heel simpel een auto kan een dodelijk projectiel zijn als je je kop er niet bij houdt.
En wat is vaak de afloop, dat die bestuurder nog kan uitstappen ook en door kan leven.

etc.

Turbobiker

Laat ze volgend jaar maar gewoon de Ring een dagje afhuren (langer is niet nodig, aan het einde van de dag rijdt er waarschijnlijk geen één meer...) en daar Gumball spelen.

Wel zonde van die GT :-\
De Tussenpaus

Gunnar

Weet je wat pas echt "cool" en decadent zou zijn?

Als al die mannen op een terreintje destruction derby gaan spelen met hun wagens.
Dan kunnen ze a volonte "showen" hoeveel geld ze kunnen wegsmijten zonder argeloze weggebruikers in gevaar te brengen.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

michiel

Citeer
De bestuurder van die Golf is dus overleden en zijn vrouw ligt kritiek in het ziekenhuis.  :eusa_snooty:

En vanochtend op de radio dat die vrouw ondertussen ook is overleden..........
En alsof het allemaal nog niet erg genoeg is dat je een fors ongeluk veroorzaakt is de aso die het gedaan heeft dus ook nog eens gewoon doorgereden daarna. Klootviool.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Ronbroek

Citaat van: michiel op 05-05-2007 14:37:14

En vanochtend op de radio dat die vrouw ondertussen ook is overleden..........
En alsof het allemaal nog niet erg genoeg is dat je een fors ongeluk veroorzaakt is de aso die het gedaan heeft dus ook nog eens gewoon doorgereden daarna. Klootviool.
[/quote]

Als de veroorzaker de Porsche is die in de greppel is geeindigd lijkt het me sterk dat hij is doorgereden.....................................

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Laserblue

Citaat van: Ronbroek op 05-05-2007 15:31:20

Als de veroorzaker de Porsche is die in de greppel is geeindigd lijkt het me sterk dat hij is doorgereden.....................................

met een andere auto mee ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ronbroek

Tja, we waren er allemaal zelf niet bij, dus moeten we het maar van horen zeggen he.

Al dat negatieve gedoe over de Gumball........................

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

de geneRaal

doe wat nuttigs.

zo denk ik erover
Blackstone under construction