motor moet 'nadenken' voor de start

Gestart door Ewout Schalkwijk, 29-04-2011 13:35:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

OK, wow. Dat ziet er niet best uit. Heb jij toevallig een overzichtje waar ik die massakabels moet vinden onder de auto? Start die nu dan ook beter?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

ulkeman

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-05-2011 15:10:02
OK, wow. Dat ziet er niet best uit. Heb jij toevallig een overzichtje waar ik die massakabels moet vinden onder de auto? Start die nu dan ook beter?

Ewøut

start beter ja.
volg de blauwe kabel's zou ik zeggen ;)
kan niet missen.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

michiel

Even terugkomen op de lekke verstuiver: ik heb dat gehad bij een BMW 525TDS. Omdat de verstuiver lek is, loopt de brandstof terug de tank in. En dan moet je inderdaad een aantal seconden doorstarten voordat de brandstof bij de motor is aangekomen.
Als de motor heeft gelopen start hij daarna vrijwel meteen, het leeglopen van de leiding duurt wel een nachtje of zo.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken