Project 850 Turbo Estate

Gestart door THeM, 01-05-2011 17:56:49

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Ik ga met een volvo op vakantie en ik neem mee.... ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

THeM

Klopt als een bus ;D.

Je kunt maar beter goed voorbereid op vakantie gaan zeg maar.

Citaat van: grijzev70tdi op 11-07-2013 19:02:15
Ik ga met een volvo op vakantie en ik neem mee.... ;D

THeM

Heb weer een probleempje opgelost vandaag, me tankklep slot werkte niet meer.
FF helemaal achter de bekleding weg getrokken en weer gangbaar gemaakt.
Eerst getest op spannign en dat werkte, daar na de motor gecontrolleerd en die werkte ook weer na schoonmaken en opnieuw in vetten.

Open

Dicht

Soms zijn de dingen zo makkelijk te maken  ;)

Julian

Citaat van: THeM op 15-07-2013 22:13:02
Heb weer een probleempje opgelost vandaag, me tankklep slot werkte niet meer.
FF helemaal achter de bekleding weg getrokken en weer gangbaar gemaakt.
Eerst getest op spannign en dat werkte, daar na de motor gecontrolleerd en die werkte ook weer na schoonmaken en opnieuw in vetten.

http://img577.imageshack.us/img577/43/sayz.jpg

Open

http://img827.imageshack.us/img827/8959/4nwp.jpg

Dicht

Soms zijn de dingen zo makkelijk te maken  ;)

Inderdaad, tankklep slotje is ook een bekend kwaaltje. Vaak makkelijk te verhelpen door schoonmaken en invetten ;)
Die van ons deed het ook niet meer dus ik haalde de bekleding weg, bleek het kabeltje er niet in te zitten maar met een tiewrap bij elkaar gebonden te zijn. Erin geplugd en hij deed het gewoon weer.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

THeM

Beste allemaal, ik wil even laten weten dat ik geen volvo meer heb  :'( met pijn in me hart is hij sinds vandaag verkocht.
Mijn vrouw heeft een advertentie geplaatst op speurders gisteren en hij was vandaag al verkocht, dus dat is best snel was een beetje overrompeld.
Maar ben wel in het noorden gebleven, onze keuze is een Saab 9-5 uit 2000 geworden met een 3.0 v6 turbo griffin uitvoering.
Wellicht dat ik nog terug keer daar een volvo toch echt een mooie auto blijft en is dus wellicht in de toekomst zien we mekaar weer.
Alle forumleden bedankt voor de steun en tips en succes met jullie eigen volvos

Met vriendelijk groet,

Harald

jgvdv

ah ik had je al gespot op het andere forum ;)
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

elianmars

Citaat van: THeM op 07-12-2013 22:48:51
Beste allemaal, ik wil even laten weten dat ik geen volvo meer heb  :'( met pijn in me hart is hij sinds vandaag verkocht.
Mijn vrouw heeft een advertentie geplaatst op speurders gisteren en hij was vandaag al verkocht, dus dat is best snel was een beetje overrompeld.
Maar ben wel in het noorden gebleven, onze keuze is een Saab 9-5 uit 2000 geworden met een 3.0 v6 turbo griffin uitvoering.
Wellicht dat ik nog terug keer daar een volvo toch echt een mooie auto blijft en is dus wellicht in de toekomst zien we mekaar weer.

Met vriendelijk groet,

Harald

Als ik er achter kom dat mijn vrouw mijn auto te koop zet, is zij de volgende die op Marktplaats komt te staan  :eusa_snooty:

THeM

Tja het was meer een grap maar wist niet dat er animo was voor een oude 850, maar hebben het bedrag wat we in gedachte hadden ervoor gekregen dus tja dan is de koop snel gedaan.
Maar een Saab rijdt ook erg lekker, anders maar niet verkeer als ik zo vrij mag zijn.

triton

Citaat van: elianmars op 08-12-2013 00:24:22

Met vriendelijk groet,

Harald

Als ik er achter kom dat mijn vrouw mijn auto te koop zet, is zij de volgende die op Marktplaats komt te staan  :eusa_snooty:

Hier sluit ik me bij aan
Professioneel raddraaier

)()()sT

Citaat van: jgvdv op 07-12-2013 23:00:12
valt mee hoor 200 pk  :eusa_whistle:

Een 3.0V6 turbo met maar 200 pk ???

De mening van Marcel deel ik overigens ;D
Veel plezier met de Zaab!

rogerV701998

Zoals altijd heeft Marcel ook hier weer gelijk!

;D

Veel plezier met je Saab. Heb je ook foto's van je nieuwe aanwinst?

Martijn84

Citaat van: triton op 08-12-2013 07:22:37
Citaat van: elianmars op 08-12-2013 00:24:22
Beste allemaal, ik wil even laten weten dat ik geen volvo meer heb  :'( met pijn in me hart is hij sinds vandaag verkocht.

Met vriendelijk groet,

Harald

Als ik er achter kom dat mijn vrouw mijn auto te koop zet, is zij de volgende die op Marktplaats komt te staan  :eusa_snooty:

Hier sluit ik me bij aan

Ik sluit me hier ook bij aan, de 850 en 740's gaan niet weg!
(hebben er wel al vaker ruzie om gehad)

THeM

Tuurlijk heb ik er al fotos van, zijn wel nog van de verkoper maar goed daar staat hij wel op  ;)

Volgende weekend gaat ie voor de grote schoonmaak  ;D

Kijken of er nog een hoop eer te behalen is.

rogerV701998