wat ging er net niet mis vandaag ?

Gestart door de geneRaal, 06-05-2011 22:27:12

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: Marc O. op 10-05-2011 20:22:30
Citaat van: Vulk op 10-05-2011 20:10:12
Citaat van: Piere op 10-05-2011 20:02:51

Nooit gehoord van entertainment?

Messenwerpen is dat volgens sommigen ook.
Hoe je het draait of keert: als je het maar vaak genoeg doet gaat het sowieso ooit (ernstig) mis.

Brandwonden in het gezicht zijn niet om mee te lachen.

Eens, maar dan moet je eigenlijk ook niet in een auto stappen om lekker een rondje te gaan rijden. Wel eens een slachtoffer gezien van een zwaar auto ongeluk?  :eusa_think:

Als je zo gaat denken is het misschien handiger om er gelijk een eind aan te maken. Want zelfs thuis zit je niet veilig
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Er is zoiets als een aanvaardbaar risico en geen aanvaardbaar risico. :)

Ik lijd overigens keihard aan beroepsmisvorming blijkbaar. ;D

Marc O.

Citaat van: grijzev70tdi op 10-05-2011 20:23:39

Hoe je het draait of keert: als je het maar vaak genoeg doet gaat het sowieso ooit (ernstig) mis.

Eens, maar dan moet je eigenlijk ook niet in een auto stappen om lekker een rondje te gaan rijden. Wel eens een slachtoffer gezien van een zwaar auto ongeluk?  :eusa_think:

Als je zo gaat denken is het misschien handiger om er gelijk een eind aan te maken. Want zelfs thuis zit je niet veilig

Daarom, lekker laten vuurspuwen als hij weet wat ie doet. Al zou het niet mijn hobby zijn ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Ik heb niet gezegd dat hij het van mij niet mag doen hé.
Ik vind het alleen enorm stom om zoiets te gaan doen en mocht hij op de één of andere manier onder mijn verantwoordelijkheid vallen, dan zou ik het regelrecht verbieden.

Maar ik werk dan ook op de veiligheids/preventiedienst van een multinational! :)

grijzev70tdi

Citaat van: Marc O. op 10-05-2011 20:26:55

Eens, maar dan moet je eigenlijk ook niet in een auto stappen om lekker een rondje te gaan rijden. Wel eens een slachtoffer gezien van een zwaar auto ongeluk?  :eusa_think:

Daarom, lekker laten vuurspuwen als hij weet wat ie doet. Al zou het niet mijn hobby zijn ;D

mijne ook niet.  Maar zou zeggen laat hem lekker
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Piere

Mij point exactly. Zo kun je over alles beginnen discussieren. Moest er niemand op de gehele wereld risico's durven nemen, dan zou het maar een saaie wereld zij hè. Kijk maar naar stuntmannen in films, rallypiloten, testrijders, tuinmannen, enzovoort. Want wie zou er anders zorgen voor de spannende films, spectaculaire races, veilige auto's, gesnoeide bomen, vliegtuigen, ...

Sommige mensen willen nu eenmaal avontuur, ik ben daar een van. En als ik het dikwijls doe gaat dat niet ooit immens verkeerd gaan, maar almaar beter en soepeler verlopen, net zoals met autorijden ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Citaat van: Piere op 10-05-2011 20:32:13

Sommige mensen willen nu eenmaal avontuur, ik ben daar een van. En als ik het dikwijls doe gaat dat niet ooit immens verkeerd gaan, maar almaar beter en soepeler verlopen, net zoals met autorijden ;)

Dat laatste heb ik al vaker gehoord.
Er kan ook iets als 'gewenning' optreden waardoor men overmoedig wordt.

Iedereen doet zijn goesting, maar ik zou toch twee keer nadenken de volgende keer als ik van u was.

The Demon

Dit soort "kleine" ongelukjes houd je juist scherp.
Net als je met je auto een paaltje aantikt, dan weet je ook weer dat je een draaicirkel van een tank hebt.

Groet,
The Demon.
(Die ook weleens wat haar kwijt geraakt is, en weleens een paaltje geraakt heeft).

Thys

Pieter, Thomas is gewoon bezorgd dat jullie elkaar aansteken :eusa_shifty: :D

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

blauweroffel

Reed gisteren in Hengelo in de bebouwde kom.
rechtsvoor me rijdt een man in een elektrische stoel (ok, scootmobiel) en daarachter een wat oudere dame op leeftijd.
Vlak voor ik naast haar rijd, steekt zij haar arm uit en gaat zonder te kijken naar links.
Ik kon nog naar links uitwijken en vol op de rem, gelukkig geen tegenliggers.
Vrouw schrok enorm.

later realiserde ik mij dat ik wat vaart had geminderd omdat ik de elektrische stoel niet helemaal vertrouwde (reed niet echt rechts,  had gewoon m'n twijfels).

als ik geen vaart had verminderd had ik de vrouw onder de auto gehad. Geen fijn idee
Terwijl ik niet hard reed, ik moest nl afslaan naar rechts een eindje verderop.

BR

Marc O.

Een of andere idioot in een afgetrapte Suzuki Alto die in Moergestel bijna achterop me klapt omdat ik rem voor een fietser die van rechts komt en (daar dus) voorrang had. Daarna blijft ie kleven en haalt vervolgens (alweer buiten het dorp) een stuk of 5 auto's in waar dat niet mag, rijdt zich daarbij bijna klem op een wegversmalling en gaat uiteindelijk door het gras zowat recht over een rotonde heen :eusa_doh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

blauweroffel

Citaat van: Marc O. op 11-05-2011 09:52:11
Een of andere idioot in een afgetrapte Suzuki Alto die in Moergestel bijna achterop me klapt omdat ik rem voor een fietser die van rechts komt en (daar dus) voorrang had. Daarna blijft ie kleven en haalt vervolgens (alweer buiten het dorp) een stuk of 5 auto's in waar dat niet mag, rijdt zich daarbij bijna klem op een wegversmalling en gaat uiteindelijk door het gras zowat recht over een rotonde heen :eusa_doh:

tja, suzuki.......

BR

Ben

Ik vind dit topic heel erg op het 'geërgerd' topic gaan lijken.

NinaPaul

Citaat van: Ben op 11-05-2011 12:52:07
Ik vind dit topic heel erg op het 'geërgerd' topic gaan lijken.

aha ;) betekend dit dat het mis gaat? of dat jij je ergert :P lol

vandaag ging enkel de riem van de zitmaaier stuk, dan maar hoog gras ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz