Robert70 - 855 TDI

Gestart door Robert70, 07-05-2011 10:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Blue850

Wat ik je ook nog kan aanraden is flexicoat (www.flexicoat.nl) heb het zelf voor meerdere interieurs gebruikt. Makkelijk in gebruik en de beste man neemt veeeeeeel tijd om de juist kleur voor je te zoeken. Ben een uur bij hem geweest, heel veel kleurstalen bekeken. Ik zag het op het laatst niet meer en een armsteun bij hem achtergelaten. Daarna kreeg ik een mooi setje verf en cleaner. Nette prijzen ook én hij rijdt (of reed) zelf ook een mooie V70 Classic :-).

Citaat van: Robert70 op 03-05-2015 12:03:55
... en het kan snel gaan: zojuist een lederen stuurwiel ontvangen. Deze behoeft echter wel wat zorg want op een aantal plekken ligt de verf er af. Maar het leer is ongeschonden en alle naden met stiksels zijn prima.

Nog advies in deze? Hetgeen ik reeds heb gevonden zijn De Leerlooier en Colourlock betreft producten. Maar welke te kiezen van beide aanbieders en welke van hun producten te selecteren, dat heb ik nog niet geheel duidelijk ¿





Robert70

Voldeed niet aan mijn (te hoge) verwachtingen. Waar het wel goed voor was; het besef dat mijn originele interieur in het licht van diens leeftijd nog erg fraai is.

Resumé; ik hou het (voorlopig) bij het origineel.


Citaat van: Robert70 op 13-05-2015 07:52:11
... zaterdag a.s. naar een paar lederen stoelen + bank kijken.

Robert70

Dank voor de reply, ik ga het lederen stuur opknappen maar het interieur blijft voorlopig zoals het is.

Citaat van: Blue850 op 13-05-2015 12:55:48
Wat ik je ook nog kan aanraden is flexicoat (www.flexicoat.nl) heb het zelf voor meerdere interieurs gebruikt. Makkelijk in gebruik en de beste man neemt veeeeeeel tijd om de juist kleur voor je te zoeken. Ben een uur bij hem geweest, heel veel kleurstalen bekeken. Ik zag het op het laatst niet meer en een armsteun bij hem achtergelaten. Daarna kreeg ik een mooi setje verf en cleaner. Nette prijzen ook én hij rijdt (of reed) zelf ook een mooie V70 Classic :-).

Citaat van: Robert70 op 03-05-2015 12:03:55
... en het kan snel gaan: zojuist een lederen stuurwiel ontvangen. Deze behoeft echter wel wat zorg want op een aantal plekken ligt de verf er af. Maar het leer is ongeschonden en alle naden met stiksels zijn prima.

Nog advies in deze? Hetgeen ik reeds heb gevonden zijn De Leerlooier en Colourlock betreft producten. Maar welke te kiezen van beide aanbieders en welke van hun producten te selecteren, dat heb ik nog niet geheel duidelijk ¿





Robert70

... vanmorgen dankzij het duo Dirk & Ronnie de roetbak weer voorzien van een fris setje xenon, bijpassende led stadsverlichting en een lederen stuur.
Daarnaast in no-time een kleine schade verholpen. Top.


En Frits bleek idd. weer helemaal de oude  :eusa_dance:.

Robert70

De roetbak heeft weer z'n halfjaarlijkse beurtje gehad op het inmiddels vertrouwde adres. En zoals altijd, is er weer top werk afgeleverd.

Robert70

... het beurtje gisteren zonder Dirk, de reden weet nu een ieder/kan een ieder lezen elders op dit forum (ik had toegezegd nog ff niets los te laten over het ongeluk).

Betreft Dirk; ik wens hem de komende tijd veel sterkte en een voorspoedig herstel. Ben er zelf flink van geschrokken. Dirk zijn maat, Ronnie heeft mij (lees: de roetbak) gisteren vakkundig geholpen :eusa_clap:. Hij heeft dan ook een top leermeester. En vanzelfsprekend bleek hij ook flink onder de indruk, hij was dan ook ooggetuige, moest gisteren ff z`n verhaal kwijt.

Robert70

HELP;

Wie kan de kilometerteller van mijn roetbak, voorzien van een nieuw tandwieltje?

UserID6342

Komt wel goed en kan ronny ook, even samen met jou

Robert70

Dirk himself dus. De roetbak kan weer kilometers tellen 👍🏻.

Citaat van: Robert70 op 05-10-2015 19:39:12
HELP;

Wie kan de kilometerteller van mijn roetbak, voorzien van een nieuw tandwieltje?

Robert70

Suf, een hele week zonder turbo rondgereden ... 't ding was wel erg tam, echter wel een lekkere 5-cilinder roffel. Een vacuümslag lag in twee helften ... Dirk had het gelukkig snel gefixt.

Tevens bleek vorige week mijn slechte voorbanden niet de oorzaak van de takkeherrie: het wiellager linksvoor lag er bijna uit ... Een nieuw lager, vier verse bandjes en uitlijning; de roetbak rolt weer heerlijk.

Robert70

De 8e April naar Pul in Urk voor een frisse distributie incl. waterpomp en een goede afstelling.

UserID25761

Citaat van: Robert70 op 25-03-2016 11:08:22
De 8e April naar Pul in Urk voor een frisse distributie incl. waterpomp en een goede afstelling.

Verstandige keuze, van Pul word je blij  :angel:

(nee heb geen aandelen)

Robert70

Gisteren een dagje Urk gehad; de roetbak heeft een nieuwe distributie en waterpomp gekregen bij firma Pul, voor echt een heel nette prijs. Het ding is goed afgesteld, draait weer als een zonnetje.


Citaat van: NickGR op 25-03-2016 11:09:41
Citaat van: Robert70 op 25-03-2016 11:08:22
De 8e April naar Pul in Urk voor een frisse distributie incl. waterpomp en een goede afstelling.

Verstandige keuze, van Pul word je blij  :angel:

(nee heb geen aandelen)

UserID6342


Robert70

... weer een frisse APK, al ging die dit maal niet geheel vlekkeloos. Ach ja, we kunnen weer fijn een jaartje roetten  ;D.