850 start wel op gas, niet op benzine bij warme motor

Gestart door Illya89, 18-05-2011 01:13:53

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Citaat van: Illya89 op 20-06-2011 18:32:23
@ Mevita

Ik heb altijd een stabiel toerental. Ook als ik gewoon stil sta voor het rode licht. En mijn koelvloeistof is op het juiste peil.
ik bedoel je temperatuur meter in je dashbord staat die mooi op 3 uur(dus precies in het midden) of staat hij maar op een kwart ofzo?

Illya89

Hij staat altijd mooi op 3u. Ik kijk daar altijd goed op. Van de vorige auto van mijn moeder schoot de temperatuur soms omhoog omdat de koelvloeistof lekte dus naar de temperatuurwijzer kijken is een natuurlijke reflectie voor mij :)

groeten ;)

The Demon

De meter kan mooi op 3 uur staan terwijl de sensor andere waardes aan de ECU doorgeeft.
Vervangen is niet de moeilijkste klus en die sensor kost ook niet de wereld, dus probeer dat eens.

Groet,
The Demon.

Ramses II

Citaat van: The Demon op 20-06-2011 23:23:11
De meter kan mooi op 3 uur staan terwijl de sensor andere waardes aan de ECU doorgeeft.
Vervangen is niet de moeilijkste klus en die sensor kost ook niet de wereld, dus probeer dat eens.

Groet,
The Demon.

Dat lijkt me sterk, Er zit maar 1 temperatuur sensor in de koelvloeistof en de gegevens op je klokkenwinkel komen volgens mij rechtstreeks uit de ECU...