starten aanslaan en direct weer afslaan

Gestart door arnodoomen, 28-05-2011 06:49:12

Vorige topic - Volgende topic

arnodoomen

Hallo , Ik heb een storing van mijn roffel als ik hem start doet hij het bijna  altijd alleen soms 1 keer in de week doet hij het niet .Hij start wel en hij slaat aan maar hij slaat direct weer af , dit kan ik wel verschillende keren doen maar slaat constant weer af .Wacht ik even met de sleutel uit het contact dan doet hij het weer .Nu heb ik op het moment dat hij het niet doet er een benzine pomp druk meter aan gehangen en heb ik volop druk dus relais 103 en benzine pomp zijn in orde.Kan iemand vertellen als het de antenne ring is of de storing het zelfde is .Is mij niet duidelijk op het forum .Als de antennering defect is ,start hij dan wel ,of start hij niet.Of start hij wel en slaat hij niet aan ,of start hij en slaat aan en gelijk weer af.Dit is mij bij het lezen van het topic niet duidelijk.m.v.g.

UserID6342

Het ligt eraan hoe oud je roffel is en of hij een antennering heeft, maar zo te lezen is het wel de storing van een antennering. Simpel uitgelegd, de antennering geeft de code van je sleutel niet door aan de startonderbreking/ ECU, die denkt dat met een valse sleutel de auto gejat word en laat de motor weer afslaan. Heb er hier nog wel een paar goede liggen.

arnodoomen

Ik heb een bi fuel van 2000 , zijn alle types het zelfde .

francois

s70daan

arnodoomen

Antenne ring vervangen ,nu maar afwachten .

francois

start hij nu goed en blijft hij lopen  ;D

grfr

elmarconi

--
Autogas Inside . . .