Group buy xenon

Gestart door mikky, 06-06-2011 20:50:43

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Zijn er nog mensen die een setje xenon willen hebben, bij genoeg animo gaat Wepster informeren naar korting bij xenonwereld  :D

1 Mikky
2 BBS

BBS

Misschien is handig om er even bij te zetten om welke xenonset het gaat voor de Group Buy ???

op de telefoon is het zo'n geklooi... :( anders had ik het wel gedaan... 8)
Volvoloos....

mikky

Zit hier precies hetzelfde met tellie :evil:

http://xenonwereld.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=8:9162d13155e995f4f40926ca3873ceae

Is wat grote link, het lukt wel met de telefoon  ;D

Bas850

Wil me niet mengen in de groupsbuy maar doe het toch ;D:

Dachten jullie van deze, heb ze al een tijd erin en zijn slim ballasten kleiner dus makkelijker wegwerken.

xenonworld
"to finish first, you first have to finish"

Vulk

Is die winkel wat betrouwbaar?

NinaPaul

een paar quotes van de website:

Citeergrootlicht produceert. In een H4 halogeen zitten twee gloeispiralen, een voor dim- en een voor grootlicht. De Bi-Xenon lamp heeft echter maar één ‘’lichtkamer’’. Door middel van een vernuftige elektromechanische constructie kan deze lichtkamer verplaats worden. In de normale stand functioneert de lamp als dimlicht lamp. In de ‘’Hi’’

CiteerWelke type lamp heb ik nodig voor m’n auto?
Bekijk hiervoor de ‘Help’ sectie op onze website.

CiteerWij zijn overtuigd van de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze producten en bieden daarom standaard één jaar garantie op alle Xenon Worldâ,,¢ xenonverlichting. Omdat wij rechtstreeks importeur zijn van onze private label Xenon Worldâ,,¢ maakt het ons mogelijk om u altijd de scherpste prijzen te bieden

mooi bedrijfspand,

link

nog veel meer kleine dingen als een 06 helpdesk... die uit staat..
"webshop keurmerk" voorwaarden worden NIET nageleeft in de regels op de website zelf.

al met al

Ik geef dit "geval" een betrouwbaarheids factor van 2 op 10
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

Citaat van: Vulk op 06-06-2011 22:16:29

Een postbus firma (geen echt adres op de site), maar eigenlijk een eenmanszaak.
was eerder geregistreerd op een bedrijfspand in nijverdal

Bedrijvenweg 32, Nijverdal, Nederland
+31 6 57645340

tegenwoordig op een woonadres:

Wolterskampweg 13, 7441DR Nijverdal

En garantie die minder is dan waar je wettelijk recht op hebt.

Jeff

Om even met de deur in huis te vallen, ik ben de eigenaar van Xenon Wereld. Sommige van jullie zullen dit al wel weten en sommige misschien nog niet.

Ik zelf ben in begin Februari dit jaar rustig begonnen met het opstarten. Ik heb zelf de website zo gebruikersvriendelijk mogelijk proberen te maken. Verder is het momenteel alleen mogelijk om via internet te bestellen en het te laten versturen. Er kan natuurlijk altijd een uitzondering gemaakt worden, maar in principe is dit niet mogelijk. Verder heb ik als ondernemer er voor gekozen om via IDeal te werken omdat dit voor zowel de klant als mij als ondernemer een perfect betaal systeem is. Verder heb ik er voor gekozen om een postbus te nemen aangezien ik ook via de post bereikbaar wil zijn.

Wat mij op valt in deze branche is dat er heel veel aanbieders zijn die Xenon producten / artikelen aan bieden. Sommige voor absurde prijzen (veel geld) en sommige voor een heel erg laag bedrag. Waar ik mij dan soms de vraag van stel, hoe is de kwaliteit van deze setjes.

Mijn bedoeling is dan ook om mij te onderscheiden van de rest van de markt. Ik ben dan misschien niet de goedkoopste maar lever wel setjes die kwalitatief goed zijn. Waar ik als ondernemer dan ook tevreden over ben en 100% achter sta.

Verder heb ik als service mocht er iets stuk gaan binnen de garantie periode ongeacht wat dan krijg je gewoon een hele nieuwe set. Geen gezeur met een nieuw lampje of ballast sturen, terwijl de andere misschien al een jaar oud is. Kortom gewoon een net stukje service!

Helaas heb ik momenteel nog niet de ruimte om het spul in te bouwen, ik ga daar dan ook hard aan werken om dit wel voor elkaar te kunnen krijgen in de toekomst.

Ik wou het toch even kwijt, mochten er inderdaad mensen zijn die interesse hebben dan kunnen we altijd een mooie prijs ervan maken. Tenslotte, zijn wij allemaal forumleden die als hobby de auto hebben en zo kun je elkaar mooi vooruit helpen.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jeff

Citaat van: -D©©©L- op 06-06-2011 23:32:04
Citaat van: Vulk op 06-06-2011 22:16:29

Een postbus firma (geen echt adres op de site), maar eigenlijk een eenmanszaak.
was eerder geregistreerd op een bedrijfspand in nijverdal

Bedrijvenweg 32, Nijverdal, Nederland
+31 6 57645340

tegenwoordig op een woonadres:

Wolterskampweg 13, 7441DR Nijverdal

En garantie die minder is dan waar je wettelijk recht op hebt.

Marco,

Bedrijvenweg zit het postbus.

Wolterskampweg is mijn huis adres.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

-D©©©L-

Zo, en nou mag je even afrekenen met ome Ben.

50 euro per maand om zoveel te spammen als je wilt.  ;D

Jeff

Citaat van: -D©©©L- op 06-06-2011 23:35:05
Zo, en nou mag je even afrekenen met ome Ben.

50 euro per maand om zoveel te spammen als je wilt.  ;D
Heb Ben er toen der tijd al eens over gepbt wat de mogelijkheden zijn. ;)

-D©©©L-

Maar wat is xenonwereld dan dat je er eigenaar van bent ? het bedrijf staat als eenmanszaak bij de kvk.

T5turbo

Over de goedkopen setjes: heb er 4 jaar geleden eentje gekocht via E-bay voor 29 eur.
Nieuw en het moest inderdaad uit China komen.  ;D
Staat overigens Bosch op.  :eusa_liar:

Mijn licht staat iedere rit aan,want dat is hier verplicht in Finland.
Doet het nog steeds en nooit problemen mee.Het kan dus wel voor weinig ......   :eusa_think:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

M a r c

De meeste xenon komt gewoon allemaal uit PRC.... zelfs Pilot is gewoon chinese setjes onder private label....  doen het overigens gewoon goed, je hebt weleens een kapotte lamp, maar dan geef je de klant gewoon een nieuwe.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BBS

Wie de eigenaar is van welke (internet) winkel doet m.i. niet ter zake. ;)

Als ik ergens "iets" koop en men geeft er bijvoorbeeld 3 jaar goede garantie op, en het ding blijkt stuk te gaan na 2,5 jaar dan verwacht ik dat het gewoon netjes opgelost wordt. 8) 8) Hoe, dat zal mij een worst wezen. Zolang het kwalitatief goed gedaan wordt en het geen kaaiwerk is.
En wie er achter bepaalde (internet) winkels zit, zal mij een nog grotere worst wezen. Als de betreffende eigenaar zich netjes bij diverse organisaties aangesloten heeft en zijn zaakjes netjes afhandeld, waarom zou ik daar dan niet iets willen kopen? Zoals in dit geval een Xenonsetje.  :laugh:
Als de kwaliteit van het verkochte spul goed is, een leuke forumkorting en een goede afhandeling, ja dan heb ik er geen problemen mee dat Jeff (of wie dan ook) achter deze winkel zit.  8)

Als de handel goed is, garantie prima, leuke korting, afhandeling van de opdracht goed, tsjaa waarom niet ??? :D
Volvoloos....