Group buy xenon

Gestart door mikky, 06-06-2011 20:50:43

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

De volgende actie die ik wil aanbieden. Geen minimale afname

Voor alle Xtreme Pro Kits (op de BI Xenon na) met een standaard ballast is de prijs voor forumleden 95 euro incl. verzendkosten. De BI Xenon is 30 euro duurder.
http://xenonwereld.nl/index.php?main_page=index&cPath=3

Voor alle Conversie Kits (op de BI Xenon na) is de prijs voor forumleden 55 euro incl. verzendkosten. De BI Xenon is 15 euro duurder.
http://xenonwereld.nl/index.php?main_page=index&cPath=1

Mocht je willen bestellen pb of mail mij dan even je gegevens, dan stuur ik je netjes een kortings code terug zodat je online kan bestellen.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes Jeff!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Vulk

Foto's graag na inbouw met het meest normaal ogende licht.

mikky

Wat is eigenlijk het verschil tussen die pro en conversie kits???

GJV70

Citaat van: mikky op 07-06-2011 16:43:15
Wat is eigenlijk het verschil tussen die pro en conversie kits???

Garantietermijn ???
Roffel Sound Addict

ulkeman

de ballasten zijn het verschil toch?
en hoelang de rommel mee gaat.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jeff

Citaat van: ulkeman op 07-06-2011 16:45:32
de ballasten zijn het verschil toch?
en hoelang de rommel mee gaat.
Precies, de kwaliteit is net even wat minder. Meer kans op storing bij nieuwe type auto's. Garantie termijn minder. Plus dat de conversie kit niet geschikt is voor auto's met een canbus systeem. Voor de mensen die niet weten wat dit betekend,

Wat is Canbus?

Als u op de boordcomputer en/of display in het dashboard van uw voertuig een melding krijgt dat een specifieke lamp kapot is, betekent dit dat uw voertuig beschikt over een canbus systeem.

Het canbus systeem meet dus de afname van stroom door een specifieke lamp. Een kapotte lamp neemt dus geen stroom meer af en dan krijgt u dus de melding van een defecte lamp.

Indien u nu voornemens bent om led verlichting in uw voertuig te gaan gebruiken, weet u dus bij voorbaat dat deze energiezuinige lamp minder energie nodig heeft, dan de oorspronkelijke lamp om een maximale lichtopbrengst te geven. Door deze geringe afname van energie door de nieuwe lamp wordt het canbus systeem als het ware om de tuin geleid en geeft het bekende signaal af.

Om deze misleiding te ondervangen beschikken wij over een ruim assortiment artikelen die toepasbaar zijn voor voertuigen met dit canbus systeem. U zult dus tijdens het gebruik van energiezuinige lampen in uw voertuig geen melding meer krijgen.

Mocht onverhoopt de led verlichting toch op enig moment defect gaan, neemt het canbus systeem dit dan weer wel waar.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mikky

Dus die goedkopere set werkt niet echt voor de 850, of moet je extra dingen erbij kopen?

Jeff

Citaat van: mikky op 07-06-2011 17:03:00
Dus die goedkopere set werkt niet echt voor de 850, of moet je extra dingen erbij kopen?
Het kan wel, heb het zelf in mijn auto gecontroleerd en ik had geen storing. Maar het kan voorkomen, maar goed dat is net wat je zelf wilt natuurlijk.

ulkeman

Citaat van: mikky op 07-06-2011 17:03:00

je krijgt er geen storing bij.
het werkt wel gewoon tis gewoon alleen mindere kwaliteit

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

maartendeb

Ik heb dus een MY99 motor met CAN-bus maar heb een standaard Xenon setje ingebouwd, geen "lamp defect" meldingen. Volgens mij zijn we dus safe met de classics t/m MY2000?

Jeff

Citaat van: maartendeb op 07-06-2011 17:09:59
Ik heb dus een MY99 motor met CAN-bus maar heb een standaard Xenon setje ingebouwd, geen "lamp defect" meldingen. Volgens mij zijn we dus safe met de classics t/m MY2000?
Je kan ook net geluk hebben, het verschild soms ook per auto. Ik ben nu zelf met led lampen bezig voor de achterkant en de ene keer heb ik wel een flikkerend *lamp defect lampje* en de andere keer brand er niks. En ik weet 100% zeker dat alles werkt, heb de vriendin paar keer laten uitstappen namelijk ;D

LQDI

Heb zelf ook LED in de remlichten. Krijg echter wel altijd als ik het pedaal in trap het lampje aan het branden. Bij Xenon heb ik nooit problemen gehad met de basismeuk. Wel heb ik bij temperaturen onder 0 een flikkerende lamp de eerste 2 minuten  :eusa_think:

LQDI

On-topic modus weer aan [X]

T5turbo

Zoals aangegeven op de eerste pagina van dit topic hoeft die "goedkopere" rommel helemaal niet slecht te zijn.
Het meeste spul is allemaal made in China.
Zal me niks verbazen dat je alleen maar meer betaald omdat er een andere sticker opzit.  :eusa_whistle:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Marc O.

Citaat van: BBS op 07-06-2011 09:13:53
Als de betreffende eigenaar zich netjes bij diverse organisaties aangesloten heeft

Je bedoelt Hyves, Twitter en LinkedIn? Ik zie bijvoorbeeld geen logo van de Thuiswinkel waarborg of een van de alternatieven.....? Daarnaast ben je in de EU verplicht om tenminste 2 jaar garantie te leveren op goederen, dus ben je met 6 maanden garantie in strijd met Europese regelgeving.
...The Nile isn't just a river in Africa...