Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Jan, ik ga met je mee met de blokjes-variant.

rogier

Ik ben ook voor de blokjes, maar dan wel de originele variant (qua kleuren). Denk wel dat we die gewoon mogen gebruiken hoor!

s©ub@

nah, wie haalt er plakfolie en een stanleymes? ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Peth©oni

Citaat van: LekkeRRRR op 09-06-2004 00:11:26

Maak er zes witte blokjes van. In de verdeling zoals die nu is. Geen trust associatie meer.
Wel racing associatie (maar dat weten wij alleen) en als je 'm op zijn kant zet kun je er met een hoop fantasie zelfs een F van Forum uithalen.
Tekst er niet in (anders kan ik hem er niet afknippen).
Komt aardig in de buurt van 'het visje'. Mensen gaan zich afvragen waar die blokjes voor staan...;)

Heeft Volvo patent op dergelijke blokverdeling? Nee toch?

En wat nog belangrijker is: het staat stukken beter achterop mijn ruit dan zo'n 850/V70 front...

Wie moet ik nog over de streep trekken.....? ;)

;)/jan

Ik heb die blokjes al op de auto zitten, zelf gemaakt en in de hoek van het grote achterraam, links en rechts. Ik vind het heel vet staan, ik zie dus ook geen vergelijk met trust.....
En de letter-service sticker winkel in Amstelveen heeft deze in de PC staan.... (rusten wel auteurs-rechten op..... :-*) dus daar moet wat mee te regelen zijn denk ik....

gr J.

Ben

Citaat van: Hen3 op 08-06-2004 23:23:09
CiteerOp de onderste 5 blokjes zou overigens mooi F O R U M kwijtkunnen ;-)

Misschien kan je eens laten zien hoe dat er uit zou zien?

Zo:

Helemaal goed. Precies wat ik bedoel. En de zwarte letters zijn dan transparant. Staat ook goed op m'n zwarte S60  ;D

Overigens, ik heb zo ongeveer alle signmakers (beletteringsbedrijven) in NL als klant. Daar is er vast wel 1 die deze dingen even in serie kan maken. Vertel maar hoe groot en hoeveel, dan ga ik wel wat regelen. Ik weet het zeker, denk ik.

Ben

denjo

Wel een goed idee, zo'n logo. Alleen volgens mij staat het op een estate mooier,dan op een sedan.

race logo ziet er strak uit, maar de vikinghelm is wat stoerder.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! ;D
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Hen3

Citaat van: denjo op 09-06-2004 08:49:29
Wel een goed idee, zo'n logo. Alleen volgens mij staat het op een estate mooier,dan op een sedan.

race logo ziet er strak uit, maar de vikinghelm is wat stoerder.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! ;D

..gewoon even de poll afwachten dus...

Reitse

Kweet het niet met dat racing-logo, vind ik eigenlijk iets speciaal voor de T-5 R bakkies, voor m'n gevoel hoort het niet op de andere uitvoeringen.
En ja, als je Volvo de bijnaam Viking heeft.... ;)

s©ub@

wanneer sluit de poll eigenlijk?
en doet iedereen mee of zijn het alleen de stemmers?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Hen3

Voorlopig lijkt het erop dat we 3 stickers moeten laten maken.....

Oproep aan iedereen die nog niet gestemd heeft (1299 leden - 24 stemmers = 1275 !!): Volvo forum logo. Best belangrijk!  ;D

TTT242

De blokjes variant met onderaan de letters VOLVO 850 FORUM of FORUM is heel goed, de rest zou ik niet op mijn achterruit willen kleven...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

)()()sT

Ik blijf het volvofront met tekst het beste vinden... Het gaat tenslotte om de volvo 850.. Dat het teveel lijkt op de 850 club maakt niet uit mijns inziens.

Meer heb ik niet te zeggen  ;)

Ingrid

Wederom braaf gestemd. Hoop dat het dit keer gaat lukken, Knoet zit straks anders onder de (verschillende) stickers...   :-\
Volvo is a girls best friend...

Hen3

Citaat van: Ingrid op 09-06-2004 14:25:06
Wederom braaf gestemd. Hoop dat het dit keer gaat lukken, Knoet zit straks anders onder de (verschillende) stickers...   :-\

probleem is een beetje dat er steeds nieuwe ideeën komen  :-\
Een winnaar durf ik op dit moment nog niet aan te wijzen  :-X

denkweb

Die zal nog wel bedacht moeten worden ;)

Als het aan Scuba had gelegen waren hij, Joris en ik gisteren 3000 stickertjes wezen ritselen bij yabyum...

Die man spoort ECHT niet  8)