Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Vikinghelm met racingmotief en onderschrift Volvo 850 Forum?

Ben

Volvo in racing kleuren met daarin een viking met een helm op?

sorry, back on topic  ;D

fearless

Ik vind het racing logootje met tekst eronder het mooiste.

Ben

Ik ook nog steeds  ;D

TTT242

Als het racing-logootje uit de bus komt als winnaar, kun je misschien een nieuwe poll doen welke tekst eronder moet. Zo kunnen de mensen die eerst voor een ander logo gestemd hebben toch nog hun zegje doen.
Uit bovenstaande kun je wel opmaken wat mijn voorkeur is. Ik zeg maar wat ik denk...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Raf

ik heb op de vikinghelm gestemd maar nu ik dat racinglogo op Scuba's T-5R gezien heb vind ik dat eigenlijk toch beter! :D

dus:
-1 voor de vikingshelm :)
mee eens voor het racing logo (zonder tekst) ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Hen3

Ik ben persoonlijk ook wel gecharmeerd geraakt van het racing logo... een subtiele verwijzing naar het forum via een tekstje vindt ik eigenlijk wel wat hebben... Eventueel in een van de blokjes je nickname... kan zelfs met een stift :). Als je een auto ergens geparkeerd ziet staan kun je zien van wie 'ie is.. vind ik wel grappig.

De voorkeur in de poll is nog niet helemaal overtuigend... grote kans echter dat dit komt doordat deze optie pas later toegevoegd is  :-\
Ik had ook al op iets anders gestemd. Nu kan ik de poll natuurlijk op 0 zetten....maar dan blijven we bezig.

Ik denk dat ik inderdaad het racing logo maar als winnaar uit de bus laat komen en dan via deze poll laat bepalen wat de uiteindelijke uitvoering wordt.

.. tenzij er zwaarwegende bezwaren zijn uiteraard.... :P

Ik wacht de reacties nog even af...

s©ub@

racing logo heeft zeker wel wat, maar...

ik denk dat het niet het beoogde resultaat haalt, je ziet het namelijk alleen als je achter iemand rijd en niet als iemand je tegemoet komt. vandaar dat in eerste instantie ook het kleine groene mannetje van het forum genoemd is; dit kun je ook op je voorraam van je auto plakken; dat zie ik met het racinglogo (of de frontjes en alle andere opties) nog niet echt gebeuren...

als we vinden dat herkenning aan de voorzijde niet ter zake doende is zou ik zeggen; ga voor het racinglogo
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ben

En dan ook nog even vaststellen welke versie gewenst is:

a. voor aan de binnenkant van de ruit
b. voor op de buitenkant van de ruit

Financieel denk ik dat het handig is om pakketjes van 4 te laten maken. Verpakkings en verzendkosten voor 1 of 4 zullen wellicht gelijk zijn.

fearless

Waar en wanneer kan ik bestellen ???

;D

Aswin

De poll sluiten vind ik ok, ik kan me ook vinden in het gekozen logo hoewel ik daar niet op gestemd heb. Ik voel wat minder voor nog een poll voor de tekst, voor je het weet heb je er daarna een voor de kleur van de tekst en daarna een voor het lettertype  en beginnen we daarna helemaal opnieuw.

Wat betreft het logo op de voorkant. Als we nu gewoon afspreken dat een logo op de achterkant je altijd het recht geeft voor een andere 850 in te voegen dan is een logo op de voorkant helemaal niet nodig.

denkweb

Als we nu gewoon het racing-logo gebruiken en deze afdrukken met volvo850forum eronder als aparte sticker? Kan men zelf kiezen of de letters er wel of niet onder komen te staan op de roffel....!

denkweb

Wat betreft het bestellen, ik kan snel en easy een bestelsite in elkaar zetten 850club-webshop-style, is wat makkelijker in gebruik wellicht... kan de bestellingen dan naar een willekeurig adres laten sturen al dan niet met een ontvangstbevestiging eraan vast! Ik hoor het wel.

)()()sT

Dat is de oplossing Daan!

Het logo, en als persoonlijke keuze of "Volvo 850 Forum"  erbij wilt hebben!!  :D :D
Was ik nog niet opgekomen, en vooral niet op een middag als deze, met een gare kop achter de computer  ;)

Ik ga eens lekker verder garen nu  ;D ;D

)()()sT

Gaar of niet, hoe kan het toch dat pas 54 mensen gestemd hebben  ???

Volgens mij hebben we toch meer leden hiero! (Of zijn er maar 54 mensen die daadwerkelijk dat stickertje willen hebbem  :-\

Garoeten!