Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Tja groene mannetjes zijn nooit mijn favoriet geweest(panorama vroeger)
Eigenlijk zijn alle voorgestelde logo,s goeie logo,s het is een luxe probleem wat we hier hebben en dat past wel weer bij onze luxe auto,s.
Lijkt mij dat er knopen moeten worden doorgehakt en dat er besloten moet worden welk logo gaat winnen.
Makkelijk is het dan om uit te gaan van een winnend logo en volgens mij is dat logo er ook al als ik de poll zo eens bekijk.
Hoe het ook zij ik wacht nog even met het plaatsen van een tattoo van mijn favoriete logo op mijn rug en voorhoofd tot men er definitief uit is.

"Is het sap het knijpen waard"

Hen3

Citaat van: Reitse op 13-06-2004 21:35:52
Wit zie je al helemaal niet... soms hoor je het (vooral met grotere turbo en sportuitlaat...)

Wit zie je juist prima! Op een autoruit is een lichte kleur het best te zien.

We kunnen trouwens ook afspreken dat we met grootlicht een morsecode seinen wanneer we een 850/x70 tegenkomen....  

VOLVO850FORUM = ...-  ---  .-..  ...-  ---  ---..  .....  -----  ..-.  ..-.  .-.  ..-  --  ;D

(heb ik even opgezocht hoor..... :P)

thecrew

Nogmaals, iets kleins wil ik nog wel aan de buitenkant van mijn raam plakken ( blindering ) maar daar houdt het mee op. Geen grote stickers en zeker geen teksten erbij, krijg ik een beetje een 27mc bakkie gevoel van. Portomonee met een ketting eraan erbij enzenz  ;D

LekkeRRRR

Simpel? Maak er dan 6 witte blokjes van (dus niet die rode), scheelt weer in de drukkosten, wit is beter zichtbaar dan zwart en je omzeilt eventuele racingcopyrights.
Blokjes van 1,5 x 1,5 cm. Totale sticker wordt dan 7,5 x 4,5 cm. Lekker klein. Plak het op de buitenkant (ivm donkere band aan de raamrand) rechtsondervoor en rechtsonderachter.

Maar.... heeft Erik eigenlijk niet het beslissende woord in deze? Gaan we ervan uit dat het logo dan ook in een of andere vorm in het forum terug komt?

;)/jan

BartT5R

Sorry jongens,
op een Volvo hoort een Scandinavisch item, een zalm begint te stinken dus een viking zonder tekst op 5x5 vooraan en achteraan.

Vikings spreken tot de verbeelding, blokjes niet.

Is mijn gedacht maar hoor, ik leg me uiteindelijk bij de meerderheid neer, als het echt moet.

Of, we zijn het er allemaal over eens dat het ofwel de viking ofwel de blokjes worden, laat iedereen dat voor zichzelf uitmaken en maak gewoon de beide, dan kan ieder zelf beslissen wat ie neemt  en iedereen weet dat iemand met het één of het ander een Forummer is, dat kunnen we nog wel onthouden.

Dus mijn voorstel: BEIDE LOGO'S EN IEDEREEN IS GELUKKIG EN KUNNEN WE VOLGENDE ZATERDAG AL BEGINNEN TE VERDELEN.

Niet lullen, actie.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Citaat van: BartT5R op 14-06-2004 09:54:41
Dus mijn voorstel: BEIDE LOGO'S EN IEDEREEN IS GELUKKIG EN KUNNEN WE VOLGENDE ZATERDAG AL BEGINNEN TE VERDELEN.

Niet lullen, actie.
Mee eens!

Graag de Vikinghelm dan, graag in rood ;)

fearless

Ik blijf toch voor het racing logo gaan zoals die er in het begin staat, en dan zeker met tekst.

)()()sT

Ja, had oorspronkelijk gekozen voor het front met tekst, maar vind dat logo ook wel aardig (i.c.m. tekst).
Maar inderdaad "niet  lulle!!" het moet er toch eens van komen denk ik, alleen blijf ik het raar vinden dat er ondanks een ledenaantal van 1000+ nog geen 60 mensen gestemd hebben  ???

Zijn er dadelijk dan maar zo weinig met een forumstickertje?? Ik ben zelf ook niet zo'n stickerfreak, maar een kleine subtiele verwijzing naar het forum vind ik ok! :D

Ben me eens benieuwd (zoals we dat hier zeggen ;))

)()()sT

goed idee!!!!

De lijnen sluiten..... nu!!!  :D

Ben

op een Volvo hoort een Scandinavisch item,

Dus gele + 1 blauw blokje  :)

Reitse

Vind ik een hele goeie! ;D

Hen3

Citaat van: S60-D5-NL op 15-06-2004 17:22:35
op een Volvo hoort een Scandinavisch item,

Dus gele + 1 blauw blokje  :)

gele + blauwe + rode + witte + blauwe...

Onze eigen afkomst hoeven we natuurlijk niet te verloochenen  ;)

Reitse

mwah, rood wit en blauw hoeft van mij echt niet hoor...

Hen3

Citaat van: Reitse op 15-06-2004 23:46:09
mwah, rood wit en blauw hoeft van mij echt niet hoor...

was ook eigenlijk als geintje bedoeld.... vandaar de knipoog  :P

Reitse

is goed dan. Maarreh, racing logo in geel en blauw lijkt mij wel goed, zou er zelfs de vikinghelm voor opgeven... Doorslaggevend? ;)