kooptips V70N

Gestart door WG, 19-06-2011 21:14:10

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Valsspelert... jij hebt ze beide nog :D

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

grijzev70tdi

Kan ik natuurlijk niet achter blijven ;D

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rogerV701998

Snellebaksteen

:'(
Zo'n foto heb ik niet.
:'(
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ludo

Dit gaat toch niet over kooptips.

@moderators, even verplaatsen?.

:evil:

elianmars

Citaat van: Ludo op 22-06-2011 19:48:28
Dit gaat toch niet over kooptips.

@moderators, even verplaatsen?.

:evil:

Valt me mee dat je niet met deze aankomt

;D ;D

En om het af te leren.....  :eusa_whistle:

Roetmobiel was mooi, hè  :eusa_shifty: :-\

V70R-obert

Kun je een D5 op dezelfde punten toetsen als een tdi? Morgen komen er mensen bij ons langs die interesse hebben in onze R. Ze hebben zelf een XC70 D5 uit 2004 met 320.000 km achter de kiezen. Ik heb eigenlijk wel zin in deze auto en schrik niet zo van de hoge km stand. Weet iemand waar ik extra op moet letten bij een D5? de distributie, waterpomp en spanrollen zijn voor 3 weken geleden al vervangen.

ed

Bekijk de condensor vanaf de voorkant door de bumper. Als deze enorm is ingeslagen door de vliegen ben je binnenkort aan de beurt voor een nieuwe (ong 600 euro). Verder heel goed de koppeling controleren en zeker doorvragen of deze niet slipt. Je kunt een koppeling van een D5 niet checken door hem even te laten slippen en dan weer opkomen onder vermogen. Vaak doet hij dat wel goed, terwijl hij vervolgens gaat slippen als je ineens het gas erop zet bij 2200 toeren. Is heel erg duur, vliegwiel moet dan tevens vervangen worden (ong 2000 euro). Vraag of de draagarmen voor al eens zijn vervangen, zo niet dan zijn ze vermoedelijk op bij deze km stand (ong 500 euro). Als de auto verder goed rijdt kan hij zeker nog goed zijn bij deze km stand.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

V70R-obert

Bedankt Ed, dat met die koppeling is bij deze auto niet belangrijk, het is een geartronic. De draagarmen en schokbrekers zijn voor een jaar geleden vervangen. Puntje is wel dat de RTI het niet doet. In het scherm komt te staan dat het syeteem de DVD niet kan laden. Het zal wel met een vervuilde of defecte laser te maken hebben. Dit kan nog even duur worden schat ik.

Snellebaksteen

En vraag even aan Taranis wat er allemaal stuk kan gaan aan een XC. Ik heb niet zo'n zin om heel veel te typen en hij heeft het vast wel ergens allemaal op een lijstje.........

:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

Citaat van: Snellebaksteen op 19-07-2011 20:14:22
En vraag even aan Taranis wat er allemaal stuk kan gaan aan een XC. Ik heb niet zo'n zin om heel veel te typen en hij heeft het vast wel ergens allemaal op een lijstje.........

:eusa_shifty:
Daar is een forumfunctie voor :

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=1002;sa=showPosts

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

CeeBee

Ik heb alle aankoop tips ter harte genomen, 30 juli kan ik ook een oud en nieuw foto maken...........................Daarna alleen nog maar nieuw :eusa_think:
V70N 2.5T AWD