kooptips V70N

Gestart door WG, 19-06-2011 21:14:10

Vorige topic - Volgende topic

V70R-obert

Citaat van: Sbv op 22-07-2011 12:31:22
Je hebt aankoop keuring laten doen en ben je specifiek op zoek naar een XC70 ?
Aankoopkeuring is een groot woord, meer een snelle opname van de technische staat. De motorsteunen (onderste) zijn gaar, de draagarmen komen er aan, de RTI doet niets en de richtingaanwijzers deden niets, dwz, ze knipperen wel maar op het dashbord zie je niets. Een hogere km stand is prima mits ik in een auto kan stappen waarvan vele onderdelen al vervangen zijn. Bij dit exemplaar was dat nog niet het geval. Het exemplaar van Ben zal vast schitterend zijn maar gezien het gegeven dat ik nog steeds volop de vastgoedcrisis 'vier' wellicht iets te nieuw en daarmee te prijzig. We zijn wel specifiek op zoek naar een XC70, en dan ook nog eens één met beige leder.

Ben

Citaat van: V70R-obert op 22-07-2011 13:01:16
We zijn wel specifiek op zoek naar een XC70, en dan ook nog eens één met beige leder.

Check
  :P

Sbv

Citaat van: CeeBee op 19-07-2011 20:40:56
Ik heb alle aankoop tips ter harte genomen, 30 juli kan ik ook een oud en nieuw foto maken...........................Daarna alleen nog maar nieuw :eusa_think:
En waar blijven de oud-nieuw foto's ?

Jaco S

M'n broer is ook aan het kijken naar een V70N. Op lpg of diesel. Zijn hierbij nog speciale dingen waar je erg op moet letten???

Quota

Citaat van: Jaco S op 31-08-2011 07:48:02
M'n broer is ook aan het kijken naar een V70N. Op lpg of diesel. Zijn hierbij nog speciale dingen waar je erg op moet letten???

/gebruik de zoekfunctie eens op www.volvo-forum.nl, daar zijn voor ook specifiek dit model meerdere aandachtspunten te vinden. Complete onderhoudshistorie en een goed gevoel zijn wel een vereiste.