CasB stelt zich voor :: Nu met roffel en foto's!

Gestart door CasB, 23-06-2011 16:59:59

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

UserID6342

Citaat van: daytonawim op 14-07-2011 23:33:26
Citaat van: cas op 14-07-2011 20:39:26
morgen ?   :o 

Jongen!! ......

http://cdiesel21.files.wordpress.com/2009/12/manta.jpg

Hey zo'n hok heb ik ook gehad, maar dan in't wit.
Ik hier ook, diverse zelfs, in verschillende kleuren.... en toch de A-Manta blijf ik een geweldig mooie auto vinden, net zoals de Opel GT.  De B-Manta is leuk met 2.0 GTE blok erin.

cas

Citaat van: knip op 14-07-2011 23:29:17
Citaat van: Gommie855 op 14-07-2011 21:28:39
mooi rood is niet lelijk; 8) veel plezier met je aanwinst,en veilige kilometers  ;D

???

heh..  het was blauw..toch??  of heb ik iets gemist?

veel plezier met de t5  ;D

klopt, die rode US versie was voor zn neus gekaapt  >:(

CasB, waar blijven die fotos !  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

CasB

Maar die rode zag er niet zo mooi uit als deze. :P

Foto's komen, heb geduld. Eerst moet er gewerkt worden tot 5 uur.

cas

werken?

bazen hebben het eigenlijk wel makkelijk. Ze worden zo vaak genaaid, ze hebben het niet eens meer door!

Naar buiten jij!  ;D  hier op het forum geld, als je weet dat er om fotos gevraagd kan worden, dan is de upload al bezig, of moet de camera in de buurt zijn en jij tot de mogelijkheid hebben om alles los te laten wat je doet, en meteen die shots te maken!

:eusa_whistle:

:eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

CasB

Foto's!

Een echte wolf in schaapskleren, geen type aanduiding etc. :P

Vulk

Mooi hoor! Ziet er vast nog een stuk strakker uit na wat poetsen.
De kont van zo'n gespoilerde estate die op columba's is wat geweldig!

CasB

De afgelopen dagen redelijk wat gereden (naar de Zwarte Cross geweest), en hier en daar even de turbo getest. Wat een brute bak, beter dan mijn Opel Astra 1.6 met 70 pk. :P

Ik merk wel dat de auto behoorlijk gaat trillen als ik harder dan 140 rijd, heb later wel de bandenspanning gecontroleerd, maar die waren goed op spanning. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Onder de 140 rijdt hij enorm soepel en totaal trillingsvrij.

Sowieso gaat hij binnenkort naar de garage voor de apk, dus dan laat ik er sowieso even naar kijken.

robin-850-92

Laat je wielen even opnieuw balanceren, en daarbij even laten kijken of er e.v.t hoogteslag of een kromme velg aanwezig is!

Gr

CasB

Ik laat daar inderdaad even naar kijken. Zal binnenkort trouwens nog wel wat betere foto's maken, met een camera ipv een telefoon. :P

biliau

Moooooiii!  :  :eusa_whistle: (Aleen jammer van die spoiler: spoils the looks ... :)