CasB stelt zich voor :: Nu met roffel en foto's!

Gestart door CasB, 23-06-2011 16:59:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CasB

Klopt, ik zag het ook al. Stukje uit de manual:

CiteerNormally, the SRS warning lamp should light up when the ignition is switched on and should go out after 10 seconds or when the engine is started.

Ik zal er zaterdag eens goed naar kijken als ik een proefrit ga maken!

Svenneh

Mjah, de motor draait.. tijdens alle foto's. Dus hij zou dan wel uit moeten zijn :)

blauweroffel

Citaat van: Svenneh op 23-06-2011 20:11:19
Mjah, de motor draait.. tijdens alle foto's. Dus hij zou dan wel uit moeten zijn :)

Ik heb het ook lang gehad: storing rechterplofzak.

dirk heeft m gereset, en toen is tie lang uitgebleven, maar ik geloof dat ie nu weer brandt. :eusa_wall:
Is bij dit type/bouwjaar geen afkeur

BR

zwamborn

Citaat van: CasB op 23-06-2011 18:44:06
Heeft als het goed is nog net geen 2 ton gelopen. :D

Miles?

CasB

Bah, de auto die ik op het oog had was vrijdag aan het eind van de middag verkocht. :( Nouja, nu gaan we maar op zoek naar een andere, maar eerst ff vakantie houden. :)

henry classic v70

Houdt deze ook in de gaten Cas... welkom overigens op 't forum en succes met je zoektocht               
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

CasB

Ik hou die goed in de gaten ja. Over een weekje gaat de zoektocht verder. :)

CasB

Na wat nieuw speurwerk heb ik een andere 855 op het oog, vanmiddag ga ik hem bekijken.

cas

als het ook een gele is wordt het een grote verwarring hiero!   ;) 

welkom bij de verslavingsclub waar niet wordt gewerkt aan genezing, en anderen om ons mee trekken.   :P
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

CasB

Nee het is geen gele, een mooie donkerblauwe T-5, zonder R. :P

CasB

Nou, ik heb hem! Na een proefrit van een paar minuten was ik verkocht. Nouja, eigenlijk toen ik het gaspedaal een beetje intrapte en de turbo z'n werk ging doen, wauw!!!

De mensen waarvan ik hem kocht hadden zelf nog nooit een auto via marktplaats verkocht, en volgens mij wisten ze ook niet goed wat ze er voor moesten vragen. Volgens mij had er makkelijk 1000 euro bovenop gekund, dat is hij wel waard denk ik. Maargoed, nu heb ik hem dus voor een erg mooi prijsje, en zowel van buiten als van binnen ziet hij er erg mooi uit. Er zit geen airco in, dus die kan ook niet kapot. :P Voor de rest electrische ramen en spiegels, half-leren stoelen, die erg lekker zitten, lekkerder dan de V50 van m'n vader. :) Wat een heerlijke bak!

Ik zal morgen wel wat foto's maken. :)

robin-850-92

Welkom met je nieuwe 850!
Ben benieuwd naar de foto's!

Gr

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Gommie855

mooi rood is niet lelijk; 8) veel plezier met je aanwinst,en veilige kilometers  ;D

knip

#29
Citaat van: Gommie855 op 14-07-2011 21:28:39
mooi rood is niet lelijk; 8) veel plezier met je aanwinst,en veilige kilometers  ;D

???

heh..  het was blauw..toch??  of heb ik iets gemist?

veel plezier met de t5  ;D