Poetsmeeting oktober 2011 verplaatst naar Lelystad

Gestart door Driven2Shine, 29-06-2011 10:37:22

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Oh maar de poetsdag gaat gewoon door hoor.
Het is nu alleen op een andere lokatie.
Klik even op de link in mijn vorige bericht, daar vind je alle info.

henry classic v70

Waarom is íe eigenlijk afgeblazen Steve?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Driven2Shine

De organisator heeft hem afgeblazen door wat onenigheid met een aantal andere forum leden van het volvo-forum.
het lijkt me niet gepast het verhaal hier helemaal uit de doeken te doen.

peter67

Dat hoef ik ook niet te weten

Maar ik ga niet naar de andere locatie om te poetsen

Groeten Peter67

Driven2Shine

Dat verhaal op het volvo-forum is niet compleet.
Ben heeft al een hoop weg gehaald al gaan een aantal leden weer gewoon verder met de discussie.

Ik heb er geen behoefte aan om hier dezelfde discussie te gaan starten om vandaar dat ik bovenstaande heb gezegd ;)

MarkoC70T5

Citaat van: Driven2Shine op 10-09-2011 21:44:32
Dat verhaal op het volvo-forum is niet compleet.
Ben heeft al een hoop weg gehaald al gaan een aantal leden weer gewoon verder met de discussie.

Ik heb er geen behoefte aan om hier dezelfde discussie te gaan starten om vandaar dat ik bovenstaande heb gezegd ;)
Zal toch niet zo hard lopen wij hebben hier geen bartsimpson  :P
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Ben

Even de feiten dan maar? Voordat de indianenverhalen weer de ronde gaan doen.

Drie personen hebben een poetsmeeting georganiseerd. Er hebben zich zo'n 25 mensen aangemeld.
Eén van die drie organisatoren ergert zich aan 2 forummers (in een topic dat niets met poetsen te maken heeft, waar hij zelf geen deel van uitmaakt en alleen maar roept dat hij het er niet mee eens is) en besluit de handdoek in de ring te gooien.
Hij dupeert daarmee 25 poetsers.
En dan te bedenken dat de 2 mensen waar hij zich aan ergert zich helemaal niet voor dat event hadden aangemeld.

Steve pakt e.e.a. op en organiseert een poetsmeeting op dezelfde datum maar op een andere locatie.
Zo, en nu allemaal even inschrijven voor een leuke poetsdag op een mooie locatie!

Edit.
persoonlijke berichten verplaatst

Steve heeft een nieuw topic gemaakt: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51824.msg1087225/topicseen.html#new