Poetsmeeting oktober 2011 verplaatst naar Lelystad

Gestart door Driven2Shine, 29-06-2011 10:37:22

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Van uit het Volvo forum willen in oktober 2011 weer een grote poetsmeeting organiseren in het Westland (Monster).
De locatie is overdekt en verwarmd zodat

Het topic op het volvo forum is http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=43786

Het gaat om de laatste 2 weekenden van oktober 2011 om precies te zijn.

Even een copy en paste van asta.

CiteerWe zijn alweer wat maandjes verwijderd van de laatste detailing dag in Monster (Westland).
En gezien het weer begint te kriebelen willen we voor we weer een dag in het najaar organiseren horen van de forumleden wat zij bij de volgende detailing dag zouden willen zien.
Voorbeelden zouden kunnen zijn:
- Dames in hele mooie strakke badpakken die onze auto's eens goed onderhanden nemen (alleen de auto's heren!).
- Demonstraties van bepaalde producten?
- Bepaalde contest relevant aan onze volvo's.
- Een proeverij van hapjes, die door de leden meegenomen worden naar deze dag.

Dit zijn maar even een paar suggesties zodat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel.
Ik heb inmiddels ook Steve van driven2shine weer gesproken en we hebben afgesproken dat we binnenkort even gaan brainstormen.
Ik wil nog een aantal mensen aanspreken voor de organisatie uiteraard, dit zal ik per pm/mail gaan doen.
Als er leuke ideeën zijn dan staan we daar zeker voor open en zullen we kijken of we dit ten uitvoer kunnen brengen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

De deukentovenaar en X-Kote Nederland hebben ook toegezegd te komen.
Uiteraard is er wederom een BBQ voor de inwendige mens :D

Aanmelden kan via http://www.busybees.nu/deelnemer?u=2982&l=ldelrr

jrkalf

Klinkt leuk. De vorige poetsmeeting was heel leuk om te doen.
En de auto kan tegen die tijd wel een beetje pre-winter poetswerk gebruiken.

Heb je ook speciale poetsspullen voor het winterseizoen beschikbaar  ;D
Poetsadviezen voor velgen, velgonderhoud (iets wat meestal wordt vergeten tijdens poetsmeetings)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Driven2Shine

Uiteraard heb ik ook speciale winter waxen en sealants die nog langer blijven zitten.

Frankglt

Inderdaad, de vorige poetsmeeting was leuk, heb toen eigenlijk niet echt goed gepoetst en wil dat nu eigenlijk wel 's doen (met kleien en zo).

Ik ga ook proberen erbij te zijn, maar oktober is nog ver weg...

Driven2Shine

Mochten jullie wel weten of je kunt komen of niet over een aantal weken dan gaarne even aanmelden via de link http://www.busybees.nu/deelnemer?u=2982&l=ldelrr

Zo hebben we dan een idee hoeveel man er komen want er zijn iets minder plekken beschikbaar als de vorige keer helaas.

biliau

Is het ook mogelijk om de onderkant te doen?  Een anti-pekelbehandeling? Na de vorige winter heb ik mijn S40 naar de sloop kunnen brengen...Kan de auto omhoog? Zijn er bruggen?

Groet, Leonard

hanss850

Ik ben er ook bij en kan op beide data. heb me al op de lijst gezet. eens even kijken of ik de gRijze net zo kan laten glimmen als dat de rooie toen deed ;)
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Driven2Shine

Nee er zijn helaas geen bruggen aanwezig.
Het is een bloemenkas waar we met zijn allen in staan.

@hans dat gaat vast helemaal goed komen.

maruska

wellicht tijd dat er een brug gaat komen ;D
en heeft hij niet nog wat ruimte over voor ons, soort van permanent ? ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

ondanks dat het nog eventjes duurt ga ik wel eventjes de agenda checken en me opgeven lijkt me wel leuk en nodig net voor de winter.

Driven2Shine

Mooi :D
De aanmeldingen stromen al lekker binnen.
We zitten al op een man of 15 buiten mijzelf, de deukentovenaar en X-Kote.

http://www.busybees.nu/deelnemer?u=2982&l=ldelrr

j3r03n

Wat maakt een poetsdag interessant? En welke kosten moet je op rekenen voor poetsen en uitdeuken? Ik heb dit topic en het topic op volvo-forum.nl doorgelezen, maar ik kom weinig concrete info tegen.
Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

Driven2Shine

Het poetsen kost je niets mits je je eigen spullen meeneemt, het uitdeuken kost +- 20,00 per deukje en bij meerdere maakt Sebastiaan altijd een mooie prijs.
Daarnaast is het gewoon uber gezellig om met meerdere Volvo rijders samen de auto`s te poetsen en uiteraard een BBQ.

maruska

vooral dat eten, daar moet je gewoon bij zijn ^^ ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

Citaat van: Driven2Shine op 09-07-2011 11:35:20
Het poetsen kost je niets mits je je eigen spullen meeneemt, het uitdeuken kost +- 20,00 per deukje en bij meerdere maakt Sebastiaan altijd een mooie prijs.
Daarnaast is het gewoon uber gezellig om met meerdere Volvo rijders samen de auto`s te poetsen en uiteraard een BBQ.

Buiten de gezelligheid vraagje
zijn er dan nog kosten voor de BBQ of gaan we zelf dingen mee nemen?