Volvo's at IKEA!

Gestart door Justin-850, 30-06-2011 09:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Justin-850

;D Goede plannen worden geboren zie ik al :D

Gommie855

Citaat van: Justin-850 op 05-07-2011 11:35:05
;D Goede plannen worden geboren zie ik al :D

voordat er iets geboren kan worden gaat er meestal een tijdje overeen.
de mijne doet het weer dus voor de record poging of voor een meeting ga ik mijn best doen om er bij te zijn,lijkt me wel wat groet gommie 855

drekkie1990

ook ik wil bij zo'n grote meeting graag aanwezig zijn!!

jake jerrycan

Hey Jongens, ik werk zelf bij IKEA Utrecht, ze  hebben inderdaad geen zin in meeting mee te organiseren, maar koffie is wel gratis (als je familielid bent) haha.

Het terrein valt onder het gewone verkeersbesluit, dus je mag er je volvo's parkeren en wat gaan drinken.
Ik zou het zelf wel gaaf vinden als het door zou  gaan. Kan alleen niets voor jullie regelen.

Kan wel, als het doorgaat, met de bewaking overleggen wat er gaat gebeuren.

Ze zijn nu  erg op hun hoede met de verschillende gebeurtenissen bij diverse IKEA'S ( bommeldingen e.d.)
gr Jake

StefanCJ

Citaat van: jake jerrycan op 08-07-2011 23:28:58
Hey Jongens, ik werk zelf bij IKEA Utrecht, ze  hebben inderdaad geen zin in meeting mee te organiseren, maar koffie is wel gratis (als je familielid bent) haha.

Het terrein valt onder het gewone verkeersbesluit, dus je mag er je volvo's parkeren en wat gaan drinken.
Ik zou het zelf wel gaaf vinden als het door zou  gaan. Kan alleen niets voor jullie regelen.

Kan wel, als het doorgaat, met de bewaking overleggen wat er gaat gebeuren.

Ze zijn nu  erg op hun hoede met de verschillende gebeurtenissen bij diverse IKEA'S ( bommeldingen e.d.)
gr Jake

Meeten bij Ikea Utrecht is sowieso wel een leuk (en lekker dichtbij trouwens ook  ;D).

Emiel

Tegenover de Ikea in Amersfoort ligt een parkeerterrein waar je >50 auto's op kwijt kan. Is niet van de Ikea zelf.

maruska

parkeerfaciliteit is dus niet het probleem, die zijn gewoon openbaar..
meer de combi van zweeds met zweeds ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

Citaat van: maruska op 09-07-2011 13:39:00
parkeerfaciliteit is dus niet het probleem, die zijn gewoon openbaar..
meer de combi van zweeds met zweeds ^^

de combi ?is tegenwoordig zweeds, chinees (grapje)
Utrecht is wel centraal voor velen.
BIJ ikea in Barendrecht hebben of hadden ze ook een redelijke parkeerplaats met de voordelen van het restaurant qua ontbijt e.d als we vroeg zijn tenminste.

maruska

lol, wellicht leuk voor een nacht oefening.. bij de opkomst van de zon al die auto's op het parkeerdek.
politie inlichten dat we geen kwaad in de zin hebben, en voila ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gommie855

:police:ik zal er bij zijn  :eusa_dance:

Gommie855

vroeg me af of er nog wat ging gebeuren al dan niet bij IKEA,wel een beetje centraal indien mogelijk :eusa_whistle:
het is zo stil hierom dus vroeg het me zo af,(of komt het door de vacantie tijd), alle roffels zijn al op pad ;D groet ronald

mafvanvolvo

Hallo Jake Jerrycan:

Wil jij even de zondagen opgeven wanneer jullie  open zijn,want lang niet alle Ikea,s zijn op die dag open ,verschilt nog wel eens
per filiaal.

Groeten Ted.

aardigebas

fearless

fbm

Citaat van: StefanCJ op 08-07-2011 23:31:29
Meeten bij Ikea Utrecht is sowieso wel een leuk (en lekker dichtbij trouwens ook  ;D).

Te dichtbij joh! De S70 moet wel op temperatuur komen!  ;)