Queste T-5R

Gestart door Fly, 30-06-2011 20:34:36

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Op zich geen probleem, maar gasauto's draaien normaal meer kilometers dan benzinevarianten.
Ik vind het dan raar dat bij 230 000km de installatie reeds verwijderd is.

Fly

Misschien bij het importeren?

Heeft de T-5R trouwens een volwaardig reserve-wiel. (Moest hier aan denken omdat op die plek vaak de gastank wordt geplaatst, toch?)

cas

Citaat van: Fly op 03-07-2011 21:51:17

Heeft de T-5R trouwens een volwaardig reserve-wiel. (Moest hier aan denken omdat op die plek vaak de gastank wordt geplaatst, toch?)

was geleverd met een volwaardige band op identieke velg, maar is vaak helaas los verkocht....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

inderdaad.. je kunt een volledig wiel kwijt, mits die ringtank weg is..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

walter leever

Citaat van: cas op 03-07-2011 23:37:47
Citaat van: Fly op 03-07-2011 21:51:17

was geleverd met een volwaardige band op identieke velg, maar is vaak helaas los verkocht....

Is wel gemakkelijk als je dan een lekke rijdt,kun je toch nog op een "kruiwagenwieltje"naar huis. :eusa_sick:

Ludo

Citaat van: maruska op 03-07-2011 23:40:37
inderdaad.. je kunt een volledig wiel kwijt, mits die ringtank weg is..

Ook mét ringtank hoor.  ;)

Erik_M.

Citaat van: Fly op 02-07-2011 12:00:52
Kwam deze toevallig op autoscout tegen, auto heeft wellicht meer gelopen dan je zoekt maar de motor heeft volgens de advertentie nog niet veel gelopen. Prijs lijkt interessant. Volgens RDW heeft deze auto sinds 2005 dezelfde eigenaar en is het een originele NL auto (als je daar belang aanhecht, zoals ik bijv.) Is een handbak. Ken de auto niet, er zit wel een forum sticker op! http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljgnafz2hxld

Mocht ik er een zoeken zou ik hier gaan kijken / naar informeren.

De CY van de advertentie ken ik niet, wel z'n broertje met bijna hetzelfde JV-JN-7* kenteken.

Wil vermelden dat 2e foto in deze advertentie niet de CY van deze advertentie is. De foto van de hoogglans CY met het afgedekte kenteken komt van de site van de 850 Club  de foto is gemaakt op 7 september 2003 bij de bbq meeting in Wassenaar. Deze CY is import uit Zweden en was toen net geheel overgespoten.

gRoet,
eRik

De achterkant van de vers gespoten CY:

Rob850turbo

het lijkt  een nette CY , en de juiste prijs , mits aantoonbaar dat de motor idd vervangen is.

Fly

Citaat van: Erik_M. op 04-07-2011 20:31:17
Citaat van: Fly op 02-07-2011 12:00:52
Kwam deze toevallig op autoscout tegen, auto heeft wellicht meer gelopen dan je zoekt maar de motor heeft volgens de advertentie nog niet veel gelopen. Prijs lijkt interessant. Volgens RDW heeft deze auto sinds 2005 dezelfde eigenaar en is het een originele NL auto (als je daar belang aanhecht, zoals ik bijv.) Is een handbak. Ken de auto niet, er zit wel een forum sticker op! http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljgnafz2hxld

Mocht ik er een zoeken zou ik hier gaan kijken / naar informeren.

De CY van de advertentie ken ik niet, wel z'n broertje met bijna hetzelfde JV-JN-7* kenteken.

Wil vermelden dat 2e foto in deze advertentie niet de CY van deze advertentie is. De foto van de hoogglans CY met het afgedekte kenteken komt van de site van de 850 Club  de foto is gemaakt op 7 september 2003 bij de bbq meeting in Wassenaar. Deze CY is import uit Zweden en was toen net geheel overgespoten.

gRoet,
eRik

De achterkant van de vers gespoten CY:

Wat 'n plaatje.....
Maar als de ene origineel Hollands is en de ander import.. hoe komen ze dan in dezelfde kenteken-serie? ::) Of is dat weer n andere wagen ( wordt n beetje draaierig van al dat geel ;) )

Erik_M.

@Fly,

De overgespoten CY is een hele andere auto en zit, omdat 'ie import is, niet in de zelfde kentekenserie als de aangeboden CY. 

Overigens succes met je zoektocht.

gRoet,
eRik

maruska

@Fly.. welkom bij het gevoel ;D
als ik de straat oploop, dan duizelt het geregeld allemaal ^^
T-5R

Fly

Citaat van: maruska op 04-07-2011 21:25:58
@Fly.. welkom bij het gevoel ;D
als ik de straat oploop, dan duizelt het geregeld allemaal ^^
Laat zien! :D

maruska

kijk even bij de meetings, de aardbei/vanille meeting. daar komt deze foto ook vandaan... de rechter 2 zijn van mij ;D, de linker is van Cas

T-5R

)()()sT

:eusa_drool:

Ik vind die USA-knippers erg fraai 8)

Fly

Citaat van: maruska op 05-07-2011 07:57:08
kijk even bij de meetings, de aardbei/vanille meeting. daar komt deze foto ook vandaan... de rechter 2 zijn van mij ;D, de linker is van Cas
Wauw  8) 8) 8) Zijn ze alle drie te koop? ;)

Wat kost het volgens jullie om n "oliekering?" ( tussen bak en motor) dan ook gelijk n nieuwe koppeling en problemen met de turbo en een niet werkende airco te repareren.
Ik beloof dat ik niet zal schrikken.