Petitie, nee tegen pedopartij martijn

Gestart door mikky, 08-07-2011 08:46:02

Vorige topic - Volgende topic

Subonno

Zeker opzouten en daarna allemaal aan de TBS!!

-D©©©L-

Citaat van: Kingfisher op 13-07-2011 11:18:55
Citaat van: rovelra op 09-07-2011 15:52:47
"Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen"

Als je dit leest is elke verdere discussie toch zinloos , niet?

En dan snap ik niet waarom mensen niet tekenen !!!!!! :eusa_wall:

Daar sluit ik me dan weer geheel bij aan.
Iedere keer weer "begrip" hebben voor situaties, overleg hebben hoe het anders of beter kan of termen als "(grond)rechten"..... ik heb er de buik van vol. Deze types houden toch ook geen rekening met de (grond)rechten van onze kinderen?!

Simpelweg: opzouten met die club.

Eens, maar nu eens minder van de zijlijn: Hoe denk je dat in de wet te kunnen verankeren ?  Wat moet er dan verboden worden ?

Subonno

Eens, maar nu eens minder van de zijlijn: Hoe denk je dat in de wet te kunnen verankeren ?  
Wat moet er dan verboden worden ?

-----
Dat is simpel!

Creeer een artikel 5 in hetzelfde wetboek als waar openbare ordeverstoring in zit.
- Etisch onverantwoord en onwenselijk gedrag welke schade toebrengt aan minderjarige personen.

-D©©©L-

Citaat van: Subonno op 13-07-2011 12:21:38
Eens, maar nu eens minder van de zijlijn: Hoe denk je dat in de wet te kunnen verankeren ? 

-----
Dat is simpel!

Creeer een artikel 5 in hetzelfde wetboek als waar openbare ordeverstoring in zit.
- Etisch onverantwoord en onwenselijk gedrag welke schade toebrengt aan minderjarige personen.

daar is hier geen sprake van. Zoals al breed uitgemeten in de media: de feiten zijn niet begaan in verenigings verband.
En wat is ethisch onverantwoord ? Ik vind het voorliegen van kinderen met als basis een paar sprookjes (religie) ook niet bepaald ethisch verantwoord. Die kinderen zijn voor hun leven gebrandmerkt.   

993GT2

Citaat van: -D©©©L- op 13-07-2011 12:36:38
Citaat van: Subonno op 13-07-2011 12:21:38

-----
Dat is simpel!

daar is hier geen sprake van. Zoals al breed uitgemeten in de media: de feiten zijn niet begaan in verenigings verband.
En wat is ethisch onverantwoord ? Ik vind het voorliegen van kinderen met als basis een paar sprookjes (religie) ook niet bepaald ethisch verantwoord. Die kinderen zijn voor hun leven gebrandmerkt.  

Wat zeg je me nou? Bestaat Sinterklaas niet?
:'( :'( :'( :'(

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Sem

Ik ben er van overtuigd dat niet iedere pedofiel slecht hoeft te zijn. Ik denk dat het een ziekte is. Ik heb iemand in de kennissenkring die hier ook "last" van heeft. Hij is zich daar alleen 100% van bewust en vecht voor zijn leven om er niet aan toe te geven. Daar heb ik respect voor... en daar zit ook het hele grote verschil.

Is iemand actief of niet!  :eusa_shhh:

Het probleem van zo'n stichting is dat mensen met zulke "zieke" iedeën elkaar gaan opzoeken en er over gaan praten. Daar gaat het mis...  Als je een drankprobleem hebt ga je ook niet met een groepje alcoholisten een meeting houden om er over te praten hoe graag je wel niet een fles Jack Daniels te pakken zou willen nemen. Bij de gedachte wordt namelijk de daad geboren! Als je met je probleem aan het werk gaat doe je er alles voor om het te ontwijken. Zo ook met dit geval.. iemand die met zulke sexuele gevoelens rondloop, moet er voor zorgen dat hij/zij zijn/haar gedachten op andere dingen focus't. Ergens over gaan fantaseren is gewoon gevaarlijk.

Als ik iedere dag naar buiten ga zitten kijken hoe mijn buurvrouw half naakt in de tuin ligt te zonnen en ik ga er telkens over nadenk hoe graag ik haar wel niet een beurt zou willen geven, dan weet je gewoon dat het een keer mis gaat. Dat doe je dus niet.. Enfin. Zou denk ik er over.

Ik denk dat Stichting Martijn LEVENSGEVAARLIJK is en dat via die stichting heel wat nare fantasieën zich ontpoppen tot daden. Stoppen met die meuk! Ook een Pedo die "goed wil doen" zou zich dit bewust moeten zijn. Mensen die denken dat ze sex moeten kunnen hebben met kinderen van bijv. 11 jaar zijn helaas al te ver heen...  Ik weet niet wat we daar mee moeten.  ???

Subonno

Citeer
Sprookjes zijn onderdeel van de samenleving en zou je onder traditie kunnen scharen.
Ouders van kinderen kunnen makkelijk beslissen daaraan mee te doen ja of nee.
Kinderen gaan mee in de zak maar worden niet gebrandmerkt!

marcoz84

Bij deze ook door mij ondertekend, pedopartij, te ranzig gewoon!

-D©©©L-

Citaat van: Subonno op 13-07-2011 13:08:45
Citeer
Sprookjes zijn onderdeel van de samenleving en zou je onder traditie kunnen scharen.
Ouders van kinderen kunnen makkelijk beslissen daaraan mee te doen ja of nee.
Kinderen gaan mee in de zak maar worden niet gebrandmerkt!
Ik heb het niet over sinterklaas maar over het instituut kerk, moskee etc. Liegen met het sprookjesboek in de hand, alsof ze er zelf bij waren.
Dat zouden ze moeten verbieden, voorkomt ook meteen veel toekomstige oorlogen.

Misschien toch wel een goed idee om het op die manier in de wet te zetten.  ;D

CiteerCreeer een artikel 5 in hetzelfde wetboek als waar openbare ordeverstoring in zit.

Ik zit alleen nog even met het gedachtengoed zonder gedrag, kunnen we dat ook verbieden ?

haasje

Citaat van: Sem op 13-07-2011 12:58:32

Het probleem van zo'n stichting is dat mensen met zulke "zieke" iedeën elkaar gaan opzoeken en er over gaan praten. Daar gaat het mis...  Als je een drankprobleem hebt ga je ook niet met een groepje alcoholisten een meeting houden om er over te praten hoe graag je wel niet een fles Jack Daniels te pakken zou willen nemen.

Misschien erg kort door de bocht van mij, maar wat is de AA dan?

Citaat van: -D©©©L- op 13-07-2011 13:30:45

Ik heb het niet over sinterklaas maar over het instituut kerk, moskee etc. Liegen met het sprookjesboek in de hand, alsof ze er zelf bij waren.
Dat zouden ze moeten verbieden, voorkomt ook meteen veel oorlogen.

+ heel veel.

Reitse

Citaat van: haasje op 13-07-2011 13:33:45

Het probleem van zo'n stichting is dat mensen met zulke "zieke" iedeën elkaar gaan opzoeken en er over gaan praten. Daar gaat het mis...  Als je een drankprobleem hebt ga je ook niet met een groepje alcoholisten een meeting houden om er over te praten hoe graag je wel niet een fles Jack Daniels te pakken zou willen nemen.

Da's een groepering die alcoholisten van de drank af probeert te helpen, die pedoclub probeert het omgekeerde...

haasje

Citaat van: Reitse op 13-07-2011 13:36:31

Het probleem van zo'n stichting is dat mensen met zulke "zieke" iedeën elkaar gaan opzoeken en er over gaan praten. Daar gaat het mis...  Als je een drankprobleem hebt ga je ook niet met een groepje alcoholisten een meeting houden om er over te praten hoe graag je wel niet een fles Jack Daniels te pakken zou willen nemen.

Da's een groepering die alcoholisten van de drank af probeert te helpen, die pedoclub probeert het omgekeerde...

Ik reageer hier niet op de club Martijn, maar op zijn opmerking over de alcoholclub. Zoals hij het er neerzet slaat dit namelijk ook op de AA, dat ze een andere doelstelling hebben weet ik ook wel.

Sem

Citaat van: haasje op 13-07-2011 13:38:40
Citaat van: Reitse op 13-07-2011 13:36:31

Het probleem van zo'n stichting is dat mensen met zulke "zieke" iedeën elkaar gaan opzoeken en er over gaan praten. Daar gaat het mis...  Als je een drankprobleem hebt ga je ook niet met een groepje alcoholisten een meeting houden om er over te praten hoe graag je wel niet een fles Jack Daniels te pakken zou willen nemen.

Ik reageer hier niet op de club Martijn, maar op zijn opmerking over de alcoholclub. Zoals hij het er neerzet slaat dit namelijk ook op de AA, dat ze een andere doelstelling hebben weet ik ook wel.

Ik bedoel ook niet AA... daar helpen mensen elkaar en gaan ze niet zitten fantaseren hoe lekker het zou zijn om een fles Daniels buit te maken.

haasje

Gelukkig is ergens over fantaseren niet strafbaar, denk dat er anders heel veel mensen een probleem zouden hebben. Het gaat in sommige gevallen pas fout als men het in praktijk brengt.

Even voor de duidelijkheid, ook ik walg van de gedachtegoed van Martijn. Ik vindt echter ook dat bepaalde zaken niet verboden kunnen/mogen worden, al is het maar om van Nederland geen politiestaat te gaan maken. Waar ga je de grens trekken wat er wel en niet mag. Het in uitvoering brengen van sommige fantasieën is al lang strafbaar gesteld in de wet, zo ook pedofilie.

Maar mag ik even de advocaat van de duivel spelen?

- pedofilie is een ziekte/afwijking
- Martijn is dus een vereniging van lotgenoten
- wil je dus alle lotgenotenverenigingen gaan verbieden. Zo nee, waar leg je de grens?

Sem

Citaat van: haasje op 13-07-2011 14:00:07
Gelukkig is ergens over fantaseren niet strafbaar, denk dat er anders heel veel mensen een probleem zouden hebben. Het gaat in sommige gevallen pas fout als men het in praktijk brengt.

Even voor de duidelijkheid, ook ik walg van de gedachtegoed van Martijn. Ik vindt echter ook dat bepaalde zaken niet verboden kunnen/mogen worden, al is het maar om van Nederland geen politiestaat te gaan maken. Waar ga je de grens trekken wat er wel en niet mag. Het in uitvoering brengen van sommige fantasieën is al lang strafbaar gesteld in de wet, zo ook pedofilie.

Maar mag ik even de advocaat van de duivel spelen?

- pedofilie is een ziekte/afwijking
- Martijn is dus een vereniging van lotgenoten
- wil je dus alle lotgenotenverenigingen gaan verbieden. Zo nee, waar leg je de grens?

Iedereen fantaseerd. Dat is niets nieuwd, maar het is nou eenmaal zo dat als je blijft fantaseren over "verboden" dingen je vanzelf een keer de fout in gaat. Vroeg of laat..   Wat ik bedoel.. als je het lekker bij jezelf laat.. die fantasieën.. tot daar, maar als je elkaar gaat opzoeken is dat gewoon enorm gevaarlijk. Daar komen namelijk ook weer nieuwe iedeën uit voort.

Lotgenotenverenigingen zijn niets mis mee.. Dat heb je mij ook nergen horen zeggen. Daar waar mensen elkaar kunnen helpen, geweldig! Daar waar mensen hun zieke fantasieën gaan delen denk ik daar anders over. Zeker als er onschuldige, niet weerbare kinderen gevaar kunnen lopen.

Ik weet helaas te veel van dit soort mensen...  Ik ken er één en ik ben zelf slachtoffer geweest.