Petitie, nee tegen pedopartij martijn

Gestart door mikky, 08-07-2011 08:46:02

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Iedere seksueel actieve pedofiel mogen ze wat mij betreft castreren (Niet chemisch maar gewoon old school).

Een moment van ziekelijke lust levert een voor het leven beschadigd kind/mens op.

V70geRwin

Vrijheid van mening werkt 2 kanten op, tegenstanders mogen dus ook zich laten horen..

Even praktisch, zou het bij gedachten blijven als deze groep een bijeenkomst heeft?
Alleen al er over praten en evt. wisselen van ideeën, gedachten maakt me zo ziek.
(beeldmateriaal etc heb ik het niet eens over)

Opvallend dat iedereen heel eensgezind is als het over zijn kind gaat, wees dan ook eerlijk en verschuil je niet achter ieder mag een mening hebben.

Van mij mogen ze ook die mening hebben maar dan zullen ze ook de consequenties daarvan ervaren.

LeonW

Volvo S70 2.5T

LQDI

99 van de 100 kerels kijken echt wel om als n 16 jarige er zomers gekleed bij loopt. Kan irriteren ontkennen bij hoog en laag maar dat is gewoon zo. Tegenwoordig zie je t niet eens of ze 15 of 22zijn. Als t naar wederzijds plezier is ontkom je er toch niet aan. Desondanks zijn teveel volwassen kerels vies..

daytonawim

Citaat van: Hans Duiven op 08-07-2011 20:21:03
Iedere seksueel actieve pedofiel mogen ze wat mij betreft castreren (Niet chemisch maar gewoon old school).

Jij hebt vast wel een middeltje zodat dat ie niet in onmacht valt  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Walter vd Weegen

BBS

Citaat van: Dirk342 op 08-07-2011 17:18:44
Ik heb dus doelbewust wel ondertekend.  Ik hoor hier dingen over vrijheid van meningsuiting, het mogen hebben van bepaalde fantasieën, etc.  Sorry, maar dit alles gaat mij, in dit specifieke geval, te ver. Iemand die met zijn gore jatten aan kinderen zit, met als doel daar sexueel opgewonden van te raken heeft in mijn mening geen enkel recht meer.  Nergens op, dus ook niet op vrije meningsuiting, het hebben van fantasieën en weet ik veel wat voor eventuele rechten.

Zodra hij/zij met zijn/haar jatten aan de kinderen komt, heeft hij/zij ook meteen ieder recht verspeeld.  Welk recht dan ook in mijn ogen. Gelukkig weten ze in de bajes wel raad met dit soort gasten....

Ik had al een heel betoog willen schrijven maar Dirk heeft in mijn ogen perfect omschreven hoe ik er mede ook over denk.
En niet het gesteggel over hoe/wat/wie maar je hebt gewoon met je poten van kinderen af te blijven. Punt. ;)

En tuurlijk, als het mooi weer is en de dames lopen er mooi en schaars gekleed bij dan kijk ik ook best even. Of geef een roffeltje op de luchthoorn als het echt bijzonder is. :D Maar daar blijft het ook bij.
Nu heb ik (nog) geen kinderen maar als ik kinderen zou hebben en zo'n smeerzak zou om die reden aan mijn kind zitten, dan zou ik z'n l*l er persoonlijk en waar iedereen bij is af hakken.
De consequenties neem ik dan voor lief...

Owh ja, en de partitie natuurlijk getekend.
Volvoloos....

razorx

Citaat van: jrkalf op 08-07-2011 09:46:06
Ik heb het initiatief ook niet ondertekend en wel om het volgende:

- Vereniging/Stichting Martijn staat voor een van de meest walgelijke denkbeelden die een ouder kan voorstellen, maar ergens is het (klinkt even heel wrang) goed om een centraal register van deze malloten te hebben. Dit houdt de groep inzichtelijk en makkelijker te controleren.

- Als Vereniging/Stichting  Martijn verplicht wordt opgeheven verdwijnt het in de anonimiteit en is de "doelgroep" viespeuken minder goed in de gaten te houden.

- Dit punt geldt ook voor de aanwas van nieuwe viespeuken. Denk maar niet dat pedofiele zal stoppen op het moment dat je een Vereniging/Stichting opheft.

- De politiek is er voor een lange termijn visie en besturing van dit land. Om voor elk wissewasje via een burgerinitiatief detail politiek te gaan bedrijven is ondoenlijk en wordt onwerkbaar in de politiek.

- In de wet is nadrukkelijk niet verboden: het hebben van denkbeelden. Men moet vrij zijn te kunnen denken wat hij of zij wil, in de praktijk uitvoeren is een ander verhaal.
- In de wet is al geregeld dat seksueel contact met minderjarigen verboden is.

Artikel 1 van de grondwet:
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Ik sluit me hier bij aan. Wel vermeldende dat artikel 1 niet aan de orde is in dit verhaal. Er is immers geen andere rechtspraak voor pedofielen, dan de rest. Maar dat terzijde. ;)

Het heeft geen enkele zin om je heel erg kwaad te maken en bij wijze van spreken willekeurig op een enkeling in te slaan.

Iemand die mij heel dierbaar is is jarenlang op jonge leeftijd misbruikt. De gevolgen zijn na tientallen jaren nog merkbaar.
Dit gaat over een individueel geval. Het lastigste om aan te pakken. De schade is er overigens niet minder om.
Individuele gevallen zijn voor de buitenwereld niet zichtbaar of worden ontkend. Lastig.

Ik denk dat het grote deel van het misbruik in een goed verborgen circuit zit. Dit is in mijn ogen uiteindelijk met veel moeite wel aanpakbaar met een, hoe cru het ook klinkt, beter rendement.
Die pak je niet aan door een petitie tegen een sneue groep met een afwijking, maar doodgewoon door goed rechergewerk en goede aansturing van boven.

Ik kan niet goed verwoorden wat ik wil zeggen, maar wat ik bedoel is dat je met dit soort rottigheid beter kan kiezen voor een slimme aanpak dan hard nee te roepen.
Gewoon om meer resultaat te hebben.

UserID6342

Citaat van: LQDI op 08-07-2011 21:10:02
99 van de 100 kerels kijken echt wel om als n 16 jarige er zomers gekleed bij loopt. Kan irriteren ontkennen bij hoog en laag maar dat is gewoon zo. Tegenwoordig zie je t niet eens of ze 15 of 22zijn. Als t naar wederzijds plezier is ontkom je er toch niet aan. Desondanks zijn teveel volwassen kerels vies..
Dat valt echt wel mee als jezelf dochters hebt in de leeftijd van 20 en 24 jaar.  Geloof me, dan kijk je echt niet meer om naar een kind !

rovelra

"Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen"

Als je dit leest is elke verdere discussie toch zinloos , niet?

En dan snap ik niet waarom mensen niet tekenen !!!!!! :eusa_wall:

mikky

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Rainbird

Citaat van: rovelra op 09-07-2011 15:52:47
"Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen"

:eusa_clap:

Kingfisher

Citaat van: rovelra op 09-07-2011 15:52:47

Daar sluit ik me dan weer geheel bij aan.
Iedere keer weer "begrip" hebben voor situaties, overleg hebben hoe het anders of beter kan of termen als "(grond)rechten"..... ik heb er de buik van vol. Deze types houden toch ook geen rekening met de (grond)rechten van onze kinderen?!

Simpelweg: opzouten met die club.