Petitie, nee tegen pedopartij martijn

Gestart door mikky, 08-07-2011 08:46:02

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Karma Karma. :eusa_clap:

Ze motten niet gaan denken dat ze in de hemel wonen of zo,...oorzaak en gevolg.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

coyote1980

Vind je het ook prima als Geert bedreigd wordt? Of moet hij ook maar eens nadenken over oorzaak en gevolg?

Voor de goede orde: ik sta achter geen van beiden, Geert of deze Marthijn... Maar iemand bedreigen en intimideren is toch geen oplossing?
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

peteRRR

Citaat van: coyote1980 op 17-07-2011 17:55:38

Maar iemand bedreigen en intimideren is toch geen oplossing?

Helemaal gelijk is geen oplossing,...maar als je in een krokdillen vijver een schaap gooit moet je niet

gaan piepen dat het schaap binnen de kortste keren verdwenen is,...je roept het over jezelf af.

En als het eerlijke gezonde menselijke verstand niet meer werkt dan krijg je ruzie in deze wereld.

Vrede is voor iedereen weg gelegd,....maar niet over de rug van onschuldige kid,s.

Groet.

Misha

Citaat van: michiel op 08-07-2011 18:58:45
Ah, u is van de gedachtenpolitie? Had u al gedacht om te verhuizen naar Iran of Wit-Rusland? Dara hebben ze er ervaring mee.
Ben het helemaal met je eens.

Pedosexualiteit is vermoedelijk net zoiets als homosexualiteit of bisexualiteit: geen vrije keuze zoals ik het begrijp.

Mensen moeten afgerekend worden op hun daden en eventueel op hun intenties en als het gaat om vergrijpen met minderjarigen 'to the maximum extent of law'.

Overigens plegen relatief veel pedosexuelen zelfmoord omdat ze niet met hun gedachten kunnen leven.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Citaat van: Misha op 17-07-2011 18:54:32

Pedosexualiteit is vermoedelijk net zoiets als homosexualiteit of bisexualiteit: geen vrije keuze zoals ik het begrijp.

Als tig tig mensen celibatair kunnen leven waarom kan een mens met een pedo bewustzijn dat dan

niet onder controle houden en z,n handjes thuis houden. :eusa_think:

Ieder mens maakt zelf de keuze om iets in de praktijk te brengen of niet.

Groet.

850i

Precies, ik denk dat er dagelijks honderden zoniet duizenden vrouwen op brute wijze verkracht worden op de hele wereld, net zo erg.

Rayman

Vrijheid van gedachte vind ik een groot goed. Wanneer mensen de wet door hun daden de wet overtreden moeten ze gestraft worden. Fact.

Michel-s70

Ach, die gozer heeft geen beveiliging nodig.. Fakkel 'm maar af :)
Oja, en de petitie getekend uiteraard! ;D

Kingfisher

Citaat van: Rayman op 17-07-2011 19:34:51
Vrijheid van gedachte vind ik een groot goed. Wanneer mensen de wet door hun daden de wet overtreden moeten ze gestraft worden. Fact.
Mjah, maar deze gasten zouden hun gedachtengoed direct in de praktijk brengen wanneer dit niet bij wet strafbaar was geweest. Niet?
Ik denk dat ze dat zeker zouden doen / proberen, echter zich nu "onschuldig" in zo'n vereniging verschuilen waardoor ze niet strafbaar zijn volgens de letter der wet.

Ergo; hun daadwerkelijke "wil" (waarvan uitvoering in de praktijk strafbaar is) verbergen ze in een vereniging die een bepaald statement uitdraagt hetgeen niet strafbaar is. De werkelijke wensen en verlangens van deze lieden (welke vanzelfsprekend niet te bewijzen zijn) zijn echter overduidelijk (en strafbaar) waardoor in mijn opinie een verbod gerechtvaardigd zou zijn.

reneetje

Citaat van: 850i op 17-07-2011 19:31:06
Precies, ik denk dat er dagelijks honderden zoniet duizenden vrouwen op brute wijze verkracht worden op de hele wereld, net zo erg.

O, dan moet een verkrachtersclub ook maar kunnen dus ...... :eusa_sick:

Ik lees de vreemste onzin hier , kijken als het je eigen kind is die dit overkomt en voor het leven getekent wordt , hoe je er dan tegenover staat... :eusa_wall:

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Misha

Citaat van: peteRRR op 17-07-2011 19:17:37
Citaat van: Misha op 17-07-2011 18:54:32

Als tig tig mensen celibatair kunnen leven waarom kan een mens met een pedo bewustzijn dat dan

niet onder controle houden en z,n handjes thuis houden. :eusa_think:

Ieder mens maakt zelf de keuze om iets in de praktijk te brengen of niet.

Groet.
Dat zeg ik toch ook precies ?

Bovendien, zo geweldig zijn die celibitairlevers dus ook niet.. daar komt meer verkrachting en aanranding van kleine kinderen vandaan dan bij pedofielen.

850i

En als het je vrouw overkomt maakt het niet uit zeker...

Beetje eng hoog Henk en Ingrid gehalte bij enkelen...

Maar goed, als de strafbare  "gedachten" al strafbaar worden kan je half Nederland oppakken, incl. mijzelf.. Dacht er namelijk vandaag nog aan eens lekker +200 km/h te gaan rijden op een lege snelweg.

reneetje

Citaat van: Misha op 17-07-2011 20:28:08
Citaat van: reneetje op 17-07-2011 20:27:14

Ik lees de vreemste onzin hier , kijken als het je eigen kind is die dit overkomt en voor het leven getekent wordt , hoe je er dan tegenover staat... :eusa_wall:

Jij snapt helemaal niet wat er gezegd wordt.

Dat kon je nog weleens vies tegenvallen , dus oordeel hier niet over !!
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Misha

Citaat van: reneetje op 17-07-2011 20:27:14

Wat er bedoeld wordt is dat je pedosexueel kunt zijn, maar dat het een probleem wordt als je je poten niet thuis kunt houden.

Net als jij bijvoorbeeld op een terrasje kunt zitten genieten van schaars gekleed vrouwelijk schoon: (je bent een heterosexueel) maar dat dat iets heel anders is om dan maar iemand van een fiets te trekken en te verkrachten.

Overigens zou ik zelf de kat ook niet op het spek binden door een pedofiele kinderoppas in te schakelen.