transportschade T-5R

Gestart door capri, 16-07-2011 22:23:51

Vorige topic - Volgende topic

T5turbo

Jeetje zegt.
Zou ik ook goed ziek van worden... >:(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

daytonawim

Gewoon een nieuwe bumper eisen, mooi in de lak :-)

oude bumper is nog wel te verpatsen, ( anders verdwijnt ie in de kliko bij het schade bedrijf) hou je er nog wat aan over ook :-)

arjenT5R

hebben ze je vers gespoten bumper er van onder gehaalt en een oud gaar exemplaar er op terug gezet ofzo?

Deze schade is niet vers en zeker niet van 1 keer  ???
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

capri

Citaat van: arjenT5R op 18-07-2011 00:30:17
hebben ze je vers gespoten bumper er van onder gehaalt en een oud gaar exemplaar er op terug gezet ofzo?

Deze schade is niet vers en zeker niet van 1 keer  ???

Kan er ook niet meer van maken dat de auto schadevrij is meegenomen en een nacht in opslag heeft gestaan en de volgende dag bij de garage is afgeleverd.

Wacht nu op antwoord van de anwb.

Schade 600 euro

De en montage
Herstel spoiler
Spuitkosten

capri

:)

Bericht van de anwb gehad.

Uit coulance betalen ze de helft van het schade bedrag namelijk 300 euro.
De schade expert vond namelijk dat spoiler reeds sporen van schade had die niet alleen veroorzaakt konden zijn door transport.  :eusa_snooty:

Ben wel tevreden, ga de schade zelf repareren of de spoiler zelf de en monteren en laten spuiten.

jrkalf

Citaat van: capri op 22-07-2011 20:33:02

Bericht van de anwb gehad.

Uit coulance betalen ze de helft van het schade bedrag namelijk 300 euro.
De schade expert vond namelijk dat spoiler reeds sporen van schade had die niet alleen veroorzaakt konden zijn door transport.  :eusa_snooty:

Ben wel tevreden, ga de schade zelf repareren of de spoiler zelf de en monteren en laten spuiten.

Capri, ik vind de foto's wel wat onduidelijk. Door de enorme close-up is er weinig te zeggen van de algehele staat van de bumper. Daarnaast is het op de foto lastig te zien,  we geloven je wel dat staat buiten de discussie, of de scheur in het polyester vers is of niet.

Je hoeft de schade tegemoetkoming natuurlijk niet te accepteren. Kan er niet een contra-schade expert naar kijken?

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

capri

Jelle

Een achterbumper laten spuiten los geleverd voor mijn T-5R bij een focwa bedrijf voor 160 euro. 
Wel een bedrijf die al het spuitwerk voor ons werk doet en natuurlijk zonder bon.  ;)

Voor rond 250 euro is de spoiler wel weer gemaakt.

cas

lijkt idd alsof hij de opstaande rand van een brug heeft geraakt, ook door de kleur. dat verklaard de scheur. Maar die krassen, die zaten er voor het meeste al lijkt mij, die zijn niet " recht" alsof hij vooruit gesleept is. denk dat je die toch zelf hebt gereden, en door de scheur met rood, viel het pas echt op.

goed dat je iig iets hebt gekregen!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....