standkachel

Gestart door heerhugo, 22-07-2011 13:52:28

Vorige topic - Volgende topic

heerhugo

Ik heb een originele standkachel met timer in de middenconsole op de kop kunnen tikken.
Omdat de kachel al wat ouder is bestel ik alle leidingen/bouten/moeren/etc. nieuw.
Op het forum is er weinig te lezen vind ik over de originele standkachel.
Is er iemand die er nog een inbouwhandleiding heeft liggen? zo niet vraag ik het wel bij Volvo nl.
Verder zijn tips welkom  :D

Bedankt alvast.

UserID6342

In Nederland heb je die dingen ook niet echt nodig, zou als ik jou was even kijken op het Matthews forum.  Daar heb je al meer kans voor dit soort dingen.

Sem

Ik heb er ook één. Heb wel ergens een aansluitschema op mijn computer denk ik... Het is overigens gewoon een Eberspacher standkachel. Heb je overigens benzine of diesel? Ik heb benzine...

heerhugo

Citaat van: Dirk342 op 22-07-2011 14:41:25
In Nederland heb je die dingen ook niet echt nodig, zou als ik jou was even kijken op het Matthews forum.  Daar heb je al meer kans voor dit soort dingen.

Weet ik ook wel. Maar naast Öhlins is dit wel een gave accessoire.

Citaat van: Sem op 22-07-2011 15:43:47
Ik heb er ook één. Heb wel ergens een aansluitschema op mijn computer denk ik... Het is overigens gewoon een Eberspacher standkachel. Heb je overigens benzine of diesel? Ik heb benzine...

Ik heb een benzine :) Zou je hem mij willen sturen dat schema ?
Mijn mailadres staat in m'n profiel. THNKS

Danny

wel appart z'n ding , heb je een foto van het console want in het zicht komt ?
Gr danny
M.V.G D@NNY                          

Sem

Citaat van: Danny op 09-09-2011 21:36:39
Gr danny
Zo ziet ie er bij mij uit...

p.s.  Sorry Heerhugo.. ik was je even vergeten. Ik zal nog een keer voor je zoeken wat het schema betreft. Ik heb m zeker... heb je die nog nodig?

MVeldhuis

Citaat van: Dirk342 op 22-07-2011 14:41:25
In Nederland heb je die dingen ook niet echt nodig, zou als ik jou was even kijken op het Matthews forum.  Daar heb je al meer kans voor dit soort dingen.

Het is misschien niet echt heel erg nodig, maar ik heb ook zo'n ding en geloof me, lekker is het wel ;D

hvdmountain

Citaat van: Sem op 09-09-2011 22:24:00
Citaat van: Danny op 09-09-2011 21:36:39
Gr danny
Zo ziet ie er bij mij uit...

http://img508.imageshack.us/img508/9779/dscf4573h.jpg

p.s.  Sorry Heerhugo.. ik was je even vergeten. Ik zal nog een keer voor je zoeken wat het schema betreft. Ik heb m zeker... heb je die nog nodig?
Kost dat nou?

dielie850

Ik heb toevallig vandaag bij mij de standkachel eruit gehaald ;D
als je er niet uit komt kan ik je misschien wel wat info geven ;)
groet jeroen.

heerhugo

Ik heb inmiddels via Volvo Nederland een complete inbouwhandleiding opgestuurd gekregen :).
Voor de liefhebber wil ik hem wel inscannen in PDF.

@dielie850

Ik ga hem over 2 weken inbouwen. Als ik er dan niet uitkom zal ik je contacten.

@hvdmountain

Compleet nieuw bij de dealer: € 1200,- ex arbeid

Sbv

Das nog best wel veel voor complete set. Ik dacht dat het met 5 a 600 wel klaar zou zijn. Is dat een actuele prijs in Nederland opgevraagd ?

heerhugo

Citaat van: Sbv op 12-09-2011 11:54:58
Das nog best wel veel voor complete set. Ik dacht dat het met 5 a 600 wel klaar zou zijn. Is dat een actuele prijs in Nederland opgevraagd ?

Prijs is van februari met 10% korting. Ik denk niet dat het in een half jaar de helft goedkoper is geworden ;)

daytonawim

Citaat van: dielie850 op 10-09-2011 21:49:31
groet jeroen.

Scan maar in hoor, je weet maar nooit ;D

hathü

Best wel lekker zo,n standkachel. Heb afgelopen winter een weekje in een auto gereden die voorzien is van zo,n kachel, het mooiste vond ik dat ik met de mobiel naar de auto kon bellen en zo vanuit huis de kachel aanzetten.
Vooral s,ochtends een genot, wakker worden, opstaan ff de auto opbellen, boterham eten, koffie drinken en instappen in een warme auto met ontdooide ruiten

Heb zelf motorblok verwarming in de TDI ook wel prettig, maar dan kan niet tippen aan een standkachel.

heerhugo

Citaat van: daytonawim op 12-09-2011 12:02:35
Citaat van: dielie850 op 10-09-2011 21:49:31
groet jeroen.

Scan maar in hoor, je weet maar nooit ;D

AWD 091-B 36mb

2WD 091-B 37mb

Remote starter 9172579 6mb