Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Robster480

Gok dat ie voor werk in het buitenland zit.. ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Thys

Hebben ze in het buitenland nog geen internet? 8)

Rense850T5

Soms ben je ook druk met andere dingen dan alleen je laatste volvo delen te verkopen

Klein beetje geduld en meeste delen zijn inmiddels weg

Staat nog een carosserie met achterklep en achter bumper en een paar motor rand delen
Miss nog wat klein spul (en dacht turbo en ic en ic-pijpen)
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

razorx

Citaat van: Rense850T5 op 23-06-2016 00:13:10
Soms ben je ook druk met andere dingen dan alleen je laatste volvo delen te verkopen

Klein beetje geduld en meeste delen zijn inmiddels weg

Staat nog een carosserie met achterklep en achter bumper en een paar motor rand delen
Miss nog wat klein spul (en dacht turbo en ic en ic-pijpen)
:eusa_clap:
Ik denk dat het goed is die ander dat respect of die ruimte te geven. Martijn is niets verplicht aan wie dan ook behalve zich zelf. ;)

Martijn_B

Twee weekenden geleden was het dan zo ver... definitief afscheid genomen van de Volvo door hem naar zijn laatste rustplaats te brengen:

Special thanks van 2011 tot 2016 aan m'n Pa, Rense, Mitchell en vader en zoon den Hollander voor de mooie vriendschappen, het gesleutel, geouwehoer en het uithuilen op jullie schouder zodra er weer eens iets niet ging zoals ik graag had gezien  :angel:
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Hans Duiven

Komt op mij over als een definitief 850 afscheid.

Succes in de toekomst,

Hans

V70geRwin

Die tdr stonden een stuk beter  ;)

Toch jammer maar je moet verder hè.

StefanCJ

Silverarrow

Rense850T5

Zonde van de auto, zeker!
Maar als het zolang en zovaak tegen zit/ moeilijk gaat dan kan ik me voorstellen dat er idd een eind aan zou komen.

Helaas is het met deze auto einde oefening, misschien komt er ooit een vervanger!

Martijn, we hebben super gave dingen gadaan en soms wat minder leuke dingen moeten doen/gedaan,maar aan t einde van de (vaak) nacht was het vaak weer een positief uiteinde. Uiteraard ga ik er vanuit dat t geen afscheid is en k zie je binnenkort vast wel op je. Ieuwe brommert  :angel:

K hoop dat je nog een x een leuke/uitdagende nieuwe auto vind. Tzt zien we die wel!!
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

Silverarrow

Snap dat je niet aan de gang blijft, uiteindelijk is het maar een auto. Succes met het volgende project (wat voor brommer precies? :) ).

peteRRR

De leergierigheid zat/zit altijd in het blog van Martijn,...hoe mooi is dat.
Prachtig hoog ingezet en een hoop geleerd en gedaan en dat gaat niet verloren.

Respect!

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

JuT5R

Toch wel zonde hé, hij/zij had een beter lot verdiend.